Als er iets is wat zeker is, is het wel dat Rutten gaat slissen als een slangquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 16:49 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nee, waarom zou je je eraan storen?
Ik doe het soms ook gewoon om al die sukkeltjes op de kast te jagen, komen ze weer aan met hun 'BOHHH MOET JE DIE ARROGANTE JOODJES NOU ZIEN!?! KIJK, MAMA, KIJK DAN, ZIE JE HET? ZE DENKEN WÉÉÉRRRRRRR DAT ZE GAAN WINNEN!!![]()
![]()
![]()
'
Alsof iemand hier enig idee heeft wat voor wedstrijd het gaat worden, we zijn nota bene net twee speelrondes onderweg. Er is nog helemaal niet zoiets als 'vorm', 'winning mood', 'flow' of wat dan ook. Gewoon twee goede ploegen die dolgraag willen winnen. En echt, je kúnt er ook niks nuttigs over zeggen.
Gaat Suarez de PSV-verdediging dollen? Of heeft Suarez een offday? Niemand die het weet.
Gaat Toivonen met zijn nichterige kapsel door de Ajaxdefensie slalommen? Of schakelt Oleguer 'm uit? Niemand die het weet.
Gaat Isaksson grabbelen? Maakt Stekelenburg een blunder? Draait Atouba een pirouette? Slist Rutten? Niemand die het weet!
Oftewel, we zien het wel! Graag wil ik tot slot nog even vermelden dat elke PSV-supporter naar paardenpoep stinkt.
Word!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 16:49 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik doe het soms ook gewoon om al die sukkeltjes op de kast te jagen, komen ze weer aan met hun 'BOHHH MOET JE DIE ARROGANTE JOODJES NOU ZIEN!?! KIJK, MAMA, KIJK DAN, ZIE JE HET? ZE DENKEN WÉÉÉRRRRRRR DAT ZE GAAN WINNEN!!![]()
![]()
![]()
'
Alsof iemand hier enig idee heeft wat voor wedstrijd het gaat worden, we zijn nota bene net twee speelrondes onderweg. Er is nog helemaal niet zoiets als 'vorm', 'winning mood', 'flow' of wat dan ook. Gewoon twee goede ploegen die dolgraag willen winnen. En echt, je kúnt er ook niks nuttigs over zeggen.
Gaat Suarez de PSV-verdediging dollen? Of heeft Suarez een offday? Niemand die het weet.
Gaat Toivonen met zijn nichterige kapsel door de Ajaxdefensie slalommen? Of schakelt Oleguer 'm uit? Niemand die het weet.
Gaat Isaksson grabbelen? Maakt Stekelenburg een blunder? Draait Atouba een pirouette? Slist Rutten? Niemand die het weet!
Oftewel, we zien het wel! Graag wil ik tot slot nog even vermelden dat elke PSV-supporter naar paardenpoep stinkt.
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 16:53 schreef damsco het volgende:
[..]
Als er iets is wat zeker is, is het wel dat Rutten gaat slissen als een slang
quote:Jol selecteert 19 spelers voor PSV-Ajax
Ajax.nl heeft inmiddels de selectie van 19 spelers voor het duel tegen PSV bekendgemaakt:
Maarten Stekelenburg
Gregory van der Wiel
Oleguer
Jan Vertonghen
Thimothée Atouba
Urby Emanuelson
Miralem Sulejmani
Ismaïl Aissati
Kenneth Vermeer
Bruno Silva
Luis Suarez
Rob Wielaert
Toby Alderweireld
Dario Cvitanich
Eyong Enoh
Dennis Rommedahl
Mitchell Donald
Demy de Zeeuw
Marvin Zeegelaar
HR
Vermoedelijke opstelling Ajax
Vermoedelijke opstelling Ajax:
Stekelenburg, Van der Wiel, Wielaert, Alderweireld, Vertonghen, Rommedahl, De Zeeuw, Enoh, Emanuelson, Suarez en Sulejmani.
Er is een verschil tussen mensen als jij die lopen te geinen, en degenen die echt overtuigd zijn. En ja, die zijn er ook.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 16:49 schreef Silenus het volgende:
[..]
![]()
![]()
'
Hoe kan je als Ajacied nou in hemelsnaam overtuigd zijn?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 17:09 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen mensen als jij die lopen te geinen, en degenen die echt overtuigd zijn. En ja, die zijn er ook.
Dan zit er echt een steekje los in je bovenkamer hoor. Dat je ervan overtuigd bent dat je bij De Graafschap wint, kan ik inkomen. Maar hallo, ik wil niet eens meer weten hoevaak we van de mat af zijn geveegd daar. Al is PSV niet meer De Angstgegner, daar doet die 6-2 niks aan af.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 17:15 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hoe kan je als Ajacied nou in hemelsnaam overtuigd zijn??
Ja precies, en zelfs in de jaren dat het wel draaide gingen we er thuis ook van af.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 17:19 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dan zit er echt een steekje los in je bovenkamer hoor. Dat je ervan overtuigd bent dat je bij De Graafschap wint, kan ik inkomen. Maar hallo, ik wil niet eens meer weten hoevaak we van de mat af zijn geveegd daar. Al is PSV niet meer De Angstgegner, daar doet die 6-2 niks aan af.
Ik schat de kansen serieus gewoon 33-33-33 op een winst PSV - gelijkspel - winst Ajax.
Net was het volgens jou nog een "groot deel" die een (ruime) overwinning verwachten, en nu zeg je "ja, die zijn er ook", m.a.w. ze zijn er, maar niet veel.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 17:09 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen mensen als jij die lopen te geinen, en degenen die echt overtuigd zijn. En ja, die zijn er ook.
Zeg als je het toch over angstgegner hebt, weet iemand waar die helden usert gebleven is? Hilarisch was hij!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 17:19 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dan zit er echt een steekje los in je bovenkamer hoor. Dat je ervan overtuigd bent dat je bij De Graafschap wint, kan ik inkomen. Maar hallo, ik wil niet eens meer weten hoevaak we van de mat af zijn geveegd daar. Al is PSV niet meer De Angstgegner, daar doet die 6-2 niks aan af.
Ik schat de kansen serieus gewoon 33-33-33 op een winst PSV - gelijkspel - winst Ajax.
Prachtige wedstrijd was dat. Godver, wat haatte ik die Braamhaar toen. Maar de 10 Ajacieden knokten voor wat ze waard waren en uiteindelijk een mooi resultaat: 2-2.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:26 schreef mcyodogg het volgende:
Wat controversie en drama mag ook wel weer eens. Toen met Van der Vaart en De Jong en dergelijke
Arrogante Ajacied, boehoehoe. Ik hoop dat jullie hard op je bek gaan in Eindhoven.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 18:11 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik denk dat het 0-40 wordt trouwens.
Er zal vast wel weer een feyenoorder reagerenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 18:12 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Arrogante Ajacied, boehoehoe. Ik hoop dat jullie hard op je bek gaan in Eindhoven.
![]()
Wat een kut dag zal je dan hebbenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 18:20 schreef damsco het volgende:
Onder de 10 doelpunten voor Ajax ben ik niet tevreden zaterdag! Bij een tegengoal van PSV ook niet.
!
De Jezus-bond? Wat heeft dat met Ajax te maken?quote:
Jawel. En jij denkt dat ik die twijfel ga wegnemen?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 09:44 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ben jij wel Ajax supporter? Ik twijfel daar regelmatig over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |