abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 16:53:20 #126
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_71903656
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 16:49 schreef Silenus het volgende:

[..]

Nee, waarom zou je je eraan storen?

Ik doe het soms ook gewoon om al die sukkeltjes op de kast te jagen, komen ze weer aan met hun 'BOHHH MOET JE DIE ARROGANTE JOODJES NOU ZIEN!?! KIJK, MAMA, KIJK DAN, ZIE JE HET? ZE DENKEN WÉÉÉRRRRRRR DAT ZE GAAN WINNEN!! '

Alsof iemand hier enig idee heeft wat voor wedstrijd het gaat worden, we zijn nota bene net twee speelrondes onderweg. Er is nog helemaal niet zoiets als 'vorm', 'winning mood', 'flow' of wat dan ook. Gewoon twee goede ploegen die dolgraag willen winnen. En echt, je kúnt er ook niks nuttigs over zeggen.

Gaat Suarez de PSV-verdediging dollen? Of heeft Suarez een offday? Niemand die het weet.
Gaat Toivonen met zijn nichterige kapsel door de Ajaxdefensie slalommen? Of schakelt Oleguer 'm uit? Niemand die het weet.
Gaat Isaksson grabbelen? Maakt Stekelenburg een blunder? Draait Atouba een pirouette? Slist Rutten? Niemand die het weet!

Oftewel, we zien het wel! Graag wil ik tot slot nog even vermelden dat elke PSV-supporter naar paardenpoep stinkt.
Als er iets is wat zeker is, is het wel dat Rutten gaat slissen als een slang
pi_71903673
quote:

[..]

Ik doe het soms ook gewoon om al die sukkeltjes op de kast te jagen, komen ze weer aan met hun 'BOHHH MOET JE DIE ARROGANTE JOODJES NOU ZIEN!?! KIJK, MAMA, KIJK DAN, ZIE JE HET? ZE DENKEN WÉÉÉRRRRRRR DAT ZE GAAN WINNEN!! '

Alsof iemand hier enig idee heeft wat voor wedstrijd het gaat worden, we zijn nota bene net twee speelrondes onderweg. Er is nog helemaal niet zoiets als 'vorm', 'winning mood', 'flow' of wat dan ook. Gewoon twee goede ploegen die dolgraag willen winnen. En echt, je kúnt er ook niks nuttigs over zeggen.

Gaat Suarez de PSV-verdediging dollen? Of heeft Suarez een offday? Niemand die het weet.
Gaat Toivonen met zijn nichterige kapsel door de Ajaxdefensie slalommen? Of schakelt Oleguer 'm uit? Niemand die het weet.
Gaat Isaksson grabbelen? Maakt Stekelenburg een blunder? Draait Atouba een pirouette? Slist Rutten? Niemand die het weet!

Oftewel, we zien het wel! Graag wil ik tot slot nog even vermelden dat elke PSV-supporter naar paardenpoep stinkt.
Word!
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 16:54:37 #128
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_71903676
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 16:53 schreef damsco het volgende:

[..]

Als er iets is wat zeker is, is het wel dat Rutten gaat slissen als een slang
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 17:03:41 #129
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_71903836
quote:
Jol selecteert 19 spelers voor PSV-Ajax
Ajax.nl heeft inmiddels de selectie van 19 spelers voor het duel tegen PSV bekendgemaakt:

Maarten Stekelenburg
Gregory van der Wiel
Oleguer
Jan Vertonghen
Thimothée Atouba
Urby Emanuelson
Miralem Sulejmani
Ismaïl Aissati
Kenneth Vermeer
Bruno Silva
Luis Suarez
Rob Wielaert
Toby Alderweireld
Dario Cvitanich
Eyong Enoh
Dennis Rommedahl
Mitchell Donald
Demy de Zeeuw
Marvin Zeegelaar
HR
Vermoedelijke opstelling Ajax
Vermoedelijke opstelling Ajax:
Stekelenburg, Van der Wiel, Wielaert, Alderweireld, Vertonghen, Rommedahl, De Zeeuw, Enoh, Emanuelson, Suarez en Sulejmani.
pi_71903944
quote:

[..]

Er is een verschil tussen mensen als jij die lopen te geinen, en degenen die echt overtuigd zijn. En ja, die zijn er ook.
-
pi_71904067
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 17:09 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Er is een verschil tussen mensen als jij die lopen te geinen, en degenen die echt overtuigd zijn. En ja, die zijn er ook.
Hoe kan je als Ajacied nou in hemelsnaam overtuigd zijn? ?
-
pi_71904077
Dat vraag ik me ook al jaren af ja.
-
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 17:19:00 #133
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_71904136
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 17:15 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Hoe kan je als Ajacied nou in hemelsnaam overtuigd zijn? ?
Dan zit er echt een steekje los in je bovenkamer hoor. Dat je ervan overtuigd bent dat je bij De Graafschap wint, kan ik inkomen. Maar hallo, ik wil niet eens meer weten hoevaak we van de mat af zijn geveegd daar. Al is PSV niet meer De Angstgegner, daar doet die 6-2 niks aan af.
Ik schat de kansen serieus gewoon 33-33-33 op een winst PSV - gelijkspel - winst Ajax.
Gourmetten of steengrillen?
pi_71904231
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 17:19 schreef Silenus het volgende:

[..]

Dan zit er echt een steekje los in je bovenkamer hoor. Dat je ervan overtuigd bent dat je bij De Graafschap wint, kan ik inkomen. Maar hallo, ik wil niet eens meer weten hoevaak we van de mat af zijn geveegd daar. Al is PSV niet meer De Angstgegner, daar doet die 6-2 niks aan af.
Ik schat de kansen serieus gewoon 33-33-33 op een winst PSV - gelijkspel - winst Ajax.
Ja precies, en zelfs in de jaren dat het wel draaide gingen we er thuis ook van af.
Dus misschien moet Ritmo de posts wat meer met een korreltje zout nemen. Als ik zeg 2-3 betekent dat niet dat ik er van uit ga dat Ajax wint.
Het is gewoon een voorspelling, ik zal dan nooit een stand in het nadeel van Ajax posten. Gewoon, omdat het nergens op slaat om te gaan voorspellen dat je club verliest (of gelijkspeelt).
-
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 17:24:23 #135
100696 NoizEkick
of iets dergelijks
pi_71904234
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 17:09 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Net was het volgens jou nog een "groot deel" die een (ruime) overwinning verwachten, en nu zeg je "ja, die zijn er ook", m.a.w. ze zijn er, maar niet veel.

Nogal een verschil met wat je net zei...
pi_71904236
Hoogmoed komt voor de val.... Das al jaren zo gebleken.
Woorden als "oprollen" "over walsen" etc etc zie je zo vaak, afgelopen seizoen ook.
Laat het maar eens zien, de laatste keer was het 6-2 in het voordeel van PSV. Ik wil wel zien waar PSV staat en hoe gevaarlijk Ajax gaat zijn.
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_71904303
Uit dit topic blijkt echt maar weer eens dat sarcasme voor velen moeilijk te begrijpen is, kolere zeg. Vrijwel nooit zijn Ajacieden zaterdag tevreden met een gelijkspel in een wedstrijd die nog gespeeld moet worden. Nu zijn er een paar die hopen op een overwinning of met een kwinkslag iets posten over een ruime zege, en meteen duikt iedereen daar weer bovenop.

Triest.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_71904320
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 17:19 schreef Silenus het volgende:

[..]

Zeg als je het toch over angstgegner hebt, weet iemand waar die helden usert gebleven is? Hilarisch was hij!
pi_71904938
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 13:26 schreef mcyodogg het volgende:
Wat controversie en drama mag ook wel weer eens. Toen met Van der Vaart en De Jong en dergelijke
Prachtige wedstrijd was dat. Godver, wat haatte ik die Braamhaar toen. Maar de 10 Ajacieden knokten voor wat ze waard waren en uiteindelijk een mooi resultaat: 2-2.
pi_71905038
Ik denk dat het 0-40 wordt trouwens.
pi_71905044
Het zal iig niet zo'n afgang als vorig jaar worden. Zal spannend worden, maar we hoeven niet bang te zijn voor PSV
pi_71905059
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 18:11 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik denk dat het 0-40 wordt trouwens.
Arrogante Ajacied, boehoehoe. Ik hoop dat jullie hard op je bek gaan in Eindhoven.

Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_71905068
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 18:12 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Arrogante Ajacied, boehoehoe. Ik hoop dat jullie hard op je bek gaan in Eindhoven.

Er zal vast wel weer een feyenoorder reageren

Overigens denk ik het écht hoor
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 18:20:49 #144
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_71905187
Onder de 10 doelpunten voor Ajax ben ik niet tevreden zaterdag ! Bij een tegengoal van PSV ook niet. !
pi_71905374
Gelukkig is de wedstrijd op zondag.
pi_71906458
Ajax is beter dus PSV zal winnen.
pi_71908015
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 18:20 schreef damsco het volgende:
Onder de 10 doelpunten voor Ajax ben ik niet tevreden zaterdag ! Bij een tegengoal van PSV ook niet. !
Wat een kut dag zal je dan hebben
pi_71908229
Morgen even aan het doelsaldo werken. Ik denk dat Rommedahl wel 2 keer gaat scoren morgen.
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
pi_71909971
Ik ben erbij hoor
Ik zit in een PSV vak
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 22:35:35 #150
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_71910175
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 09:40 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

jezus Barca man....
De Jezus-bond? Wat heeft dat met Ajax te maken?
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 09:44 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Ben jij wel Ajax supporter? Ik twijfel daar regelmatig over.
Jawel. En jij denkt dat ik die twijfel ga wegnemen?
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')