Net zoals afgelopen seizoen zeker?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:59 schreef damsco het volgende:
PSV heeft igg een 12e man op het veld. Maar alsnog hakken wij ze de pan in. Ook niet moeilijk, een club verslaan die geen eens langs VVV komt. Prijsschieten dus!
Staat nu wel online bij de NOS.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 18:53 schreef golfer het volgende:
Whehe, dat stukje bij het sportjournaal net over Afellai en dat jochie met dat Ajax-hirt bij de training van PSV.
Je moet eens niet zo generaliseren, er zijn twee/drie Ajacieden in dit topic die zo'n achtelijke uitslag plaatsen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 15:06 schreef Ritmo het volgende:
Een ezel stoot zich niet tweemaal aan dezelfde steen, maar een Ajacied honderd maal.
Ritmo is koning van het generaliseren, zou je nu wel moeten wetenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 15:19 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Je moet eens niet zo generaliseren, er zijn twee/drie Ajacieden in dit topic die zo'n achtelijke uitslag plaatsen.
Mooi.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 15:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Staat nu wel online bij de NOS.
http://player.nos.nl/index.php/media/play/tcmid/tcm5-553564/
Internet Explorer, Firefox, Google Chrome, overal vraagt het om Flash Player terwijl ik dat gewoon heb?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 15:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Staat nu wel online bij de NOS.
http://player.nos.nl/index.php/media/play/tcmid/tcm5-553564/
Flikker op met je 12e man, vink is voor beide partijen altijd een klootzak, omdat hij zo blind is en als iemand er iets van zegt dan benadeeld hij die ploeg de hele wedstrijd.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:59 schreef damsco het volgende:
PSV heeft igg een 12e man op het veld. Maar alsnog hakken wij ze de pan in. Ook niet moeilijk, een club verslaan die geen eens langs VVV komt. Prijsschieten dus!
Ja ik moest ook opnieuw installeren..quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 15:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Internet Explorer, Firefox, Google Chrome, overal vraagt het om Flash Player terwijl ik dat gewoon heb?
Klopt, iedere Ajacied hier is 100 % zeker van de overwinningquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 16:07 schreef sjonbeton het volgende:
waarom die ajacieden zo zeker van zichzelf zijn na de blamage in eindhoven vorig jaar is mij een raadsel
Omdat PSV vorig seizoen een stuk beter speelde dan nu.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 16:07 schreef sjonbeton het volgende:
waarom die ajacieden zo zeker van zichzelf zijn na de blamage in eindhoven vorig jaar is mij een raadsel
volgens mij zeg ik nergens dat het elke ajacied betreft, DIE duidt een specifiekere groep aan in tegenstelling tot DEquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 16:18 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Klopt, iedere Ajacied hier is 100 % zeker van de overwinning
Groot deel wel, en de rest lijkt zich er niet aan te storen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 16:18 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Klopt, iedere Ajacied hier is 100 % zeker van de overwinning
Ah voor beiden teams. Dus ook voor PSV. Zeker alvast aan het indekken vanwege evt verliesquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 15:52 schreef Arcturus het volgende:
[..]
Flikker op met je 12e man, vink is voor beide partijen altijd een klootzak, omdat hij zo blind is en als iemand er iets van zegt dan benadeeld hij die ploeg de hele wedstrijd.
Zeker alvast aan het indekken vanwege evt verlies
Waarom zou ik me daar aan moeten storen? Wat een onzin. Moeten ze toch lekker zelf weten?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 16:38 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Groot deel wel, en de rest lijkt zich er niet aan te storen.
Nee, waarom zou je je eraan storen?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 16:38 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Groot deel wel, en de rest lijkt zich er niet aan te storen.
Amenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 16:49 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nee, waarom zou je je eraan storen?
Ik doe het soms ook gewoon om al die sukkeltjes op de kast te jagen, komen ze weer aan met hun 'BOHHH MOET JE DIE ARROGANTE JOODJES NOU ZIEN!?! KIJK, MAMA, KIJK DAN, ZIE JE HET? ZE DENKEN WÉÉÉRRRRRRR DAT ZE GAAN WINNEN!!![]()
![]()
![]()
'
Alsof iemand hier enig idee heeft wat voor wedstrijd het gaat worden, we zijn nota bene net twee speelrondes onderweg. Er is nog helemaal niet zoiets als 'vorm', 'winning mood', 'flow' of wat dan ook. Gewoon twee goede ploegen die dolgraag willen winnen. En echt, je kúnt er ook niks nuttigs over zeggen.
Gaat Suarez de PSV-verdediging dollen? Of heeft Suarez een offday? Niemand die het weet.
Gaat Toivonen met zijn nichterige kapsel door de Ajaxdefensie slalommen? Of schakelt Oleguer 'm uit? Niemand die het weet.
Gaat Isaksson grabbelen? Maakt Stekelenburg een blunder? Draait Atouba een pirouette? Slist Rutten? Niemand die het weet!
Oftewel, we zien het wel! Graag wil ik tot slot nog even vermelden dat elke PSV-supporter naar paardenpoep stinkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |