Hoewel Jol het nog netjes houdt vind ik het wel een beetje slap om toch op zo'n manier de scheidsrechter ietwat onder druk te zetten.quote:
'Vink zorgt nog voor gemengde gevoelens bij Ajax'
De beslissing van de KNVB om Pieter Vink aan te stellen voor de wedstrijd PSV-Ajax, is in Amsterdam niet met gejuich ontvangen. "Hij schijnt nog steeds voor gemengde gevoelens bij Ajax te zorgen”, zegt Martin Jol. Vink wordt zondag in Eindhoven geassisteerd door Hans ten Hoove en Arie Brink. Vierde official is Ruud Bossen.
"Ik loop te lang mee in de voetballerij om uit te gaan van het goede van de mens, maar ga wel uit van zijn objectiviteit", citeert De Telegraaf zaterdag de coach van de Amsterdamse club. "Hij is een van de beste scheidsrechters van Nederland. Dus moet hij een wedstrijd als PSV tegen Ajax in goede banen kunnen leiden." Vink haalde zich vorig jaar de woede van de Amsterdammers op de hals door een aantal cruciale fouten tijdens Willem II - Ajax en SC Heerenveen - Ajax en floot op verzoek van de hoofdstedelingen een tijd geen duels van die club. In tegenstelling tot PSV is Ajax het nieuwe seizoen met zes uit twee uitstekend van start gegaan.
Jij houdt je teveel bezig met Ajax. Het lijkt tegenwoordig haast wel een obsessie bij Feyenoorders op dit forum. Ik weet dat Ajax een verslaving kan zijn, maar dat het Rotterdammers ook zou treffen had ik niet verwacht. Maar goed, je moet wat als je eigen clubje zo is afgetakeldquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 10:30 schreef Kopbal het volgende:
Ajax is trouwens nu al bezig een zondebok te vinden voor bij een evt. verlies
[..]
Hoewel Jol het nog netjes houdt vind ik het wel een beetje slap om toch op zo'n manier de scheidsrechter ietwat onder druk te zetten.
Dat valt reuze mee hoor. Ben je niet in de war met iemand anders?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 10:40 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Jij houdt je teveel bezig met Ajax.
Misschien heb je gelijk. Ritmo, Kuyt, Jorien, het zijn er ondertussen teveel om op te noemenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 10:44 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Dat valt reuze mee hoor. Ben je niet in de war met iemand anders?
lees nou eens je eigen post door... Lekker kansloos die laatste zin....quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 10:40 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Jij houdt je teveel bezig met Ajax. Het lijkt tegenwoordig haast wel een obsessie bij Feyenoorders op dit forum. Ik weet dat Ajax een verslaving kan zijn, maar dat het Rotterdammers ook zou treffen had ik niet verwacht. Maar goed, je moet wat als je eigen clubje zo is afgetakeld
hmmm, ik ga naar Warmenhuizen morgen en maandag..quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 11:30 schreef XDo het volgende:
Zin in! Het is hier kermisweekend dus dat betekent van vrijdag tot en met dinsdag (bijna) onafgebroken in de kroeg. Deze wedstrijd kan een heerlijk begin van de zondag betekenen!
Briljant grappig iddquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:38 schreef Silenus het volgende:
Het mooiste PSV-Ajax moment uit de geschiedenis van de mensheid zijn toch wel de laatste vijf minuten van de eerste helft op 18-03-07. En dan met het als hoogtepunt die poeier van Edgar Davids die op de lat uiteenspat en terugkeilt op die grote Jodenneus van Gomes.![]()
Ik piste haast in m'n broek van het lachen, en één minuut later peunde Sneijder 'm van 25 meter in de linkerbovenhoek.
Hij gleed toch over de hoekvlag heen toen?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:03 schreef Steeven het volgende:
[..]
Briljant grappig idd. Een vriend van me zat ergens te kijken, waar één PSV-er bij zat die vertelde hoe Gomes de beste keeper ter wereld was, en vlak erna kreeg 'ie deze bal op z'n gezicht en had hij ook die kluts bij de achterlijn.
Dat maak jij er weer vanquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:15 schreef Arcturus het volgende:
De 0-4 in de arena met 3x van bommel.
De eerste wedstrijd van Blind als trainerthij zou het wel even gaan doen daar: PSV oprollen
![]()
PSV was best wel goed dat seizoen...quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:15 schreef Arcturus het volgende:
De 0-4 in de arena met 3x van bommel.
De eerste wedstrijd van Blind als trainerthij zou het wel even gaan doen daar: PSV oprollen
![]()
Klopt. Hadden in de finale van de CL moeten staan.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
PSV was best wel goed dat seizoen...
Nee het was een gegeven dat blind werd gehaald als verlosserquote:
Die hadden we nog gewonnen ook.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:42 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Klopt. Hadden in de finale van de CL moeten staan.
stiekem..quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:03 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik hoop stiekem op een overwinning van PSV.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |