abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71876321
Op die LOI site staat dat een HBO opleiding daar 3 jaar duurt, maar als je geen relevante werkplek hebt dan duurt zo'n opleiding toch gewoon 4 jaar inclusief het afstuderen en de stage??

Dus wat lullen ze daar dan dat het 3 jaar duurt?
  Boks-Chick vrijdag 14 augustus 2009 @ 15:07:16 #2
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_71877356
Voor zover ik weet is het een studieverplichting om in die drie jaar ergens een x periode stage te lopen.
Het ligt verder erg aan de type opleiding natuurlijk welke werkplek wel of niet relevant is.

Ik heb bij het NCOI mijn HBO bedrijfskunde gedaan. Mijn werkplek was mijn stage. Voor bedrijfskunde kan nagenoeg elke werkplek voldoen lijkt me voor stage, mits de organisatie waar je werkt mee wil werken aan je begeleiding.
lolwut
pi_71892151
Als je potentiele werkgevers wilt laten brullen van het lachen moet je vooral een LOI HBO-studie op je CV zetten ja
pi_71900832
Niet als je het naast je studie doet.
De aandoendingen van 2009: uitsteldrang, internetcalculie, Studie.Ontwijkend.Gedrag, headbang-hernia
pi_71923227
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 00:21 schreef Leonidas82 het volgende:
Als je potentiele werkgevers wilt laten brullen van het lachen moet je vooral een LOI HBO-studie op je CV zetten ja
Net alsof je op een reguliere Hbo opleiding wat hebt aan de colleges. Kan je beter thuis zelf de stof doornemen en daarnaast heb je door je stage en afstuderen toch praktijk ervaring .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')