abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71876174
Ik heb een paar maanden geleden (eind april) mijn telfort mobiel aansluiting verlengd, echter wil ik deze nu opzeggen. Dit ook per brief gedaan kreeg ik een brief terug dat eind contractjaar mijn abonnement afloopt.

Ik vind hetl vreemd, ik zou toch ten allen tijden kunnen opzeggen...met inachtneming van een aannemelijke opzegtermijn, namelijk één maand.

Ergens had ik gelezen dat abonnementen die verlengd waren wél een opzegtermijn van een maand van toepassing is, kan iemand mij dit bevestigen (het liefst met bron).

Mijn vraag; Weet iemand hoe ik mijn abonnement wel sneller dan die einde contract datum kan opzeggen?

Elke suggestie is welkom .
pi_71876249
Als je zelf verlengt geldt die wettelijke opzegtermijn natuurlijk niet. Anders zou het wel gemakkelijk worden om eerst te verlengen met een nieuw toestel en dan een dag later weer op te zeggen
pi_71876332
En hoe zit het dan met het laten aanpassen van je abonnement..wat betreft bundel? Telfort, naar ik begrijp alleen maar een verhoging van je bundel maar een verlaging is niet mogelijk? Wat ik vrij krom vind....volgens hebben andere providers dit niet, zoals Kpn en Vodafone...iemand hiermee ervaringen?
pi_71876374
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 14:28 schreef Brasco03 het volgende:
En hoe zit het dan met het laten aanpassen van je abonnement..wat betreft bundel? Telfort, naar ik begrijp alleen maar een verhoging van je bundel maar een verlaging is niet mogelijk? Wat ik vrij krom vind....volgens hebben andere providers dit niet, zoals Kpn en Vodafone...iemand hiermee ervaringen?
Alleen bij KPN kun je na 3 maanden je abonnement verlagen, maar daar betaal je dan ook de hoofdprijs qua prijs per minuut
pi_71876538
Ahaaa...Vodafone heeft die optie ook niet meer? Hmmm.....mss is een abonnement eigenlijk helemaal niet interessant. Kan je beter een Ben abonn. aanschaffen, daar geldt wel elke maand een opzeg-mogelijkheid van slechts ÉÉN MAAND. Òf maar een Simyo, Lebara of Lyca of iets dergelijks nemen....tegenwoordig zijn die qua minuutprijs behoorlijk okay! Enige voordeel van Telfort-abonnement is die internet-bundel van een tientje, maar jah...zo veel mobiel internet per maand doe ik ook niet....

Tsjah...
pi_71878682
Nuttige info:

Telecomcontracten zijn binnenkort makkelijker op te zeggen als gevolg van een wijziging van de Telecommunicatiewet door staatssecretaris Heemskerk. Dit laat het Ministerie van EZ weten.

Zoals eerder gemeld op Bellen.com kan de consument vanaf 1 juli een stilzwijgend verlengd abonnement na de eerste contractsperiode (meestal 1 tot 2 jaar) op elk moment opzeggen met een opzegtermijn van een maand. Het gaat dan om abonnementen voor bijvoorbeeld internet, mobiele telefonie of voor (kabel)televisie.

'Vooral de consument profiteert van de wetswijziging en kan nu makkelijker overstappen naar een ander bedrijf als het niet bevalt. Veel consumenten blijven nu vaak ongemerkt vastzitten aan hun contract. De consument profiteert zo niet van kwalitatief betere diensten en/of lagere prijzen. Met de nieuwe regels maken we het makkelijker voor de consument om over te stappen. Dat moet ertoe leiden dat mensen eerder overstappen als zij denken elders beter bediend te kunnen worden. De nieuwe overstapmogelijkheid prikkelt aanbieders tot een concurrerend aanbod en een betere dienstverlening. Daarvan profiteert ook de consument die gewoon blijft zitten bij zijn huidige aanbieder', aldus Heemskerk.

<Bron: http://www.bellen.com/nie(...)lijker-opzeggen.aspx >
pi_71879809
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 15:53 schreef Brasco03 het volgende:
Nuttige info:

Telecomcontracten zijn binnenkort makkelijker op te zeggen als gevolg van een wijziging van de Telecommunicatiewet door staatssecretaris Heemskerk. Dit laat het Ministerie van EZ weten.

Zoals eerder gemeld op Bellen.com kan de consument vanaf 1 juli een stilzwijgend verlengd abonnement na de eerste contractsperiode (meestal 1 tot 2 jaar) op elk moment opzeggen met een opzegtermijn van een maand. Het gaat dan om abonnementen voor bijvoorbeeld internet, mobiele telefonie of voor (kabel)televisie.

'Vooral de consument profiteert van de wetswijziging en kan nu makkelijker overstappen naar een ander bedrijf als het niet bevalt. Veel consumenten blijven nu vaak ongemerkt vastzitten aan hun contract. De consument profiteert zo niet van kwalitatief betere diensten en/of lagere prijzen. Met de nieuwe regels maken we het makkelijker voor de consument om over te stappen. Dat moet ertoe leiden dat mensen eerder overstappen als zij denken elders beter bediend te kunnen worden. De nieuwe overstapmogelijkheid prikkelt aanbieders tot een concurrerend aanbod en een betere dienstverlening. Daarvan profiteert ook de consument die gewoon blijft zitten bij zijn huidige aanbieder', aldus Heemskerk.

<Bron: http://www.bellen.com/nie(...)lijker-opzeggen.aspx >
Daar heeft onze TS natuurlijk niks aan, hij heeft zelf zijn contract verlengd, dit is dus niet automatisch gedaan! Tekenen voor een of twee jaar, is een contract tot die datum!
All management is Strategic Management.
pi_71884680
TS, ben jij opgegroeid in een schuilkelder of ben je gewoon van niveau vuilnisman?

Dat je vreemd staat te kijken dat jij, nádat jij een abo (voor 1 of 2 jaar)verlengd niet vroegtijdig onder je contract uit kan, doet mijn oren klapperen.

Vervolgens quote je ook nog eens zelf een stuk tekst waarin letterlijk staat dat je eerst de contractstermijn uit moet zitten voordat die opzegtermijn van 1 maand überhaupt relevant wordt!

En dan begin je ook nog eens over het zonder consequenties verlagen van je bundel...
hemeltje hemeltje wat een helder licht ben jij...
de KORTING die jij voor je nieuwe toestel hebt ontvangen is gebaseerd op de hoogte van je BUNDEL. Als jij dan die maand erna je bundel zonder consequenties omlaag zou kunnen schroeven, loopt Telfort (alle providers trouwens) gewoon inkomsten mis.

Maar als deze informatie voor je als donderslag bij heldere hemel aankomt raad ik je aan om in je verdere leven vooral nergens een handtekening onder te zetten. Serieus, voor je eigen bescherming.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')