Ik zie jou alleen de laatste tijd maar nieuwsdumpen er in gooien, maar zelf voeg je niets toe aan de discussie. Een artikel plaatsen kunnen we allemaal wel, maar voeg je eigen mening ook eens toe. Daar open je een discussie mee.quote:
Dat "nieuwsdumpen" doe ik vooral omdat ik het belangrijk vindt dat het enige nieuwswaarde heeft op dit forum. Dus deze term zou ik niet gebruiken.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:08 schreef _Qmars_ het volgende:
[..]
Ik zie jou alleen de laatste tijd maar nieuwsdumpen er in gooien, maar zelf voeg je niets toe aan de discussie. Een artikel plaatsen kunnen we allemaal wel, maar voeg je eigen mening ook eens toe. Daar open je een discussie mee.
Akkoord, en wees niet bang om je eigen mening te laten horen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:10 schreef devuser_250 het volgende:
[..]
Dat "nieuwsdumpen" doe ik vooral omdat ik het belangrijk vindt dat het enige nieuwswaarde heeft op dit forum. Dus deze term zou ik niet gebruiken.
Maar akkoord, zal er enigzins rekening mee houden.
Gisteren vijf dumps, de dag ervoor vier, en vandaag zullen het er ook wel meer worden. Steeds dezelfde bronnen ook.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:08 schreef _Qmars_ het volgende:
[..]
Ik zie jou alleen de laatste tijd maar nieuwsdumpen er in gooien, maar zelf voeg je niets toe aan de discussie. Een artikel plaatsen kunnen we allemaal wel, maar voeg je eigen mening ook eens toe. Daar open je een discussie mee.
Je hoeft niet te posten om het posten. Het is interessanter als je post wanneer je betrokken bent bij het nieuws of er een mening over hebt.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:10 schreef devuser_250 het volgende:
[..]
Dat "nieuwsdumpen" doe ik vooral omdat ik het belangrijk vindt dat het enige nieuwswaarde heeft op dit forum. Dus deze term zou ik niet gebruiken.
Maar akkoord, zal er enigzins rekening mee houden.
Lees mijn reactie bij Qmarc voor de term van "nieuwsdump".quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Je hoeft niet te posten om het posten. Het is interessanter als je post wanneer je betrokken bent bij het nieuws of er een mening over hebt.
Tja wat moet je erover zeggen. Het verbaast allerminst dat Cheney dit vindt.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:44 schreef devuser_250 het volgende:
[..]
Lees mijn reactie bij Qmarc voor de term van "nieuwsdump".
En neen, gebruik niet telkens dezelfde bronnen![]()
En nu on-topic
idd, dan moet je je zorgen gaan makenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:08 schreef Antaresje het volgende:
Volgens mij heb je pas echt een probleem als Cheney je te hard vindt.
Geef je mening dan!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:44 schreef devuser_250 het volgende:
[..]
Lees mijn reactie bij Qmarc voor de term van "nieuwsdump".
En neen, gebruik niet telkens dezelfde bronnen![]()
En nu on-topic
Wat ik wel vreemd vind is dat hij heel goed wist dat irak binnenvallen een heel slecht idee was.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 17:56 schreef Apogist het volgende:
gelukkig is het bij vice premier gebleven.
Want met Cheney als president had Amerika een oorlog gehad met Iran en Noord Korea
quote:People ask me where I stood politically you know. It’s not that I disagree with Bush’s economic policy or his foreign policy. But that I believe he was a child of Satan here to destroy the planet Earth. Yeah, I’m a little a little to the left there, I was. I was leaning that way. Yeah you know who else is going, little Quayle Cheney boy. Little Damien. Is that guy Damien? Tell me those blank empty eyes aren’t gonna glow red in the very near future. [eyes roll back in head] Stop making jokes about meee. Nrrr. I’ll spell potaatto any fucking way I want. Nrrrr. Rioters in LA, let’s nuke them. Bush was a pussy Nrr He held me back.
Als Cheney een psychopaat is dan was winston churchill dat ook. Alleen is bij de laatste wel duidelijk wie gewonnen heeft.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 18:49 schreef ehqo het volgende:
Dick Cheney is een paranoïde psychopaat. Bush is alleen paranoïde.
Eh, nee. Churchill was een groot staatsman (met ook grote minpunten overigens), Cheney een randdebiel die niets heeft kunnen waarmaken.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:19 schreef badwurm het volgende:
[..]
Als Cheney een psychopaat is dan was winston churchill dat ook. Alleen is bij de laatste wel duidelijk wie gewonnen heeft.
Een Harvard-bedrijfskundige valt intellectueel natuurlijk in het niet bij iemand die Nederlands recht heeft gestudeerd..quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:20 schreef Pool het volgende:
Tja, Cheney was natuurlijk de drijvende kracht achter de barbaarse, immorele Amerikaanse politiek uit de Bush-periode. Een Bush zonder Cheney zou gewoon een randdebiel geweest zijn, dankzij Cheney werd het een ontzettende randdebiel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |