Alsmede tevens ook, andere vrienden zoeken.quote:Op maandag 14 augustus 2009 13:30 schreef Myraela het volgende:
Zoek andere vrienden.
Deurbelslijtage geldquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:29 schreef Bosbeetle het volgende:
Vraagt hij ook verwarmingsgeld als je bij hem op bezoek komt?
Zo nee dan is hij nog niet echt gierig.
Opgelost, slotje.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:30 schreef Myraela het volgende:
Zoek andere vrienden.
TS rijdt een Skylinequote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:31 schreef Rosbief het volgende:
Je vriend gaat gewoon verantwoord met geld om en rijdt straks in een dikke Duitse bak terwijl jij het met een Opel Astra moet doen omdat je niet met geld om kunt gaan.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:37 schreef Vixious het volgende:
@ Misan: Ja stoer he??Ik krijg wel een extra luier mee voor als er enge mensen bij me zitten en ik het niet droog kan houden hoor
Alleen als het een R34 betreft kan ik daar respect voor hebben, al het andere valt onder pauperbak.quote:
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:28 schreef Ploertendoder het volgende:
Dan ga je toch met iemand anders die niet zo gierig is?
waarom zeg je niet dat ie dat zelf kan doen als hij graag die kaartjes wilt ruilen?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:26 schreef Vixious het volgende:
GVD WAT HEB IK DAAR EEN HEKEL AAN! Ik zou zondag met een kameraad naar Bavaria City Racing toe. Eergisteren kaartjes voor de trein gekocht, eerste klas en 40% korting. Kwam ik gisteravond weer een keer thuis, keek op MSN en zag dat die kameraad van me had gezegd: "We moeten die kaartjes ruilen man, er is ook een zomertour waarmee we voor 10 Euro per persoon goedkoper kunnen reizen." Dus dan zou ik nu naar het station moeten gaan om die kaartjes om te ruilen, wat me ook 10 Euro kost met openbaar vervoer... En hij blijft er maar over huilen!
Klacht: Gierige mensen
er gaat niks boven échte vriendenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:49 schreef Vixious het volgende:
Ik heb hem gezegd dat hij best een zomertour mag gaan halen. Voor zichzelf, en nu gaat hij zijn kaartje inruilen en gaat hij niet meer meeMaar kaartjes heb ik van te voren gekocht omdat ik dan 5 minuten langer kan slapen op zondag
Zijn er echt mensen die dat doen? Nee toch?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:29 schreef Bosbeetle het volgende:
Vraagt hij ook verwarmingsgeld als je bij hem op bezoek komt?
Zo nee dan is hij nog niet echt gierig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |