Dat viel mij ook al opquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:26 schreef IJsblock het volgende:
Op het eerste plaatje lijkt het wel of hij een stijve heeft.........
Ah, een ervaringsdeskundige.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:28 schreef Myraela het volgende:
Ja je zit nou eenmaal niet lekker als je hard in je kont genomen bent de vorige nacht.
Op het derde plaatje heb je ook een derde been.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:33 schreef Timmor het volgende:
Paint aangepast wegens vermeende erectie...
Nouja, weet ook niet waar jou lul zit.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:33 schreef Timmor het volgende:
Paint aangepast wegens vermeende erectie...
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:28 schreef Myraela het volgende:
Ja je zit nou eenmaal niet lekker als je hard in je kont genomen bent de vorige nacht.
Lieve Myraela wiens kontje vannacht nog uit elkaar getrokken is, ik citeer:quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nouja, weet ook niet waar jou lul zit.
Maar meestal is dat niet op je knie.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:26 schreef IJsblock het volgende:
Op het eerste plaatje lijkt het wel of hij een stijve heeft.........
Ik kom mede-fokkers graag tegemoet door mijn blijkbaar onduidelijke paint aan te passen.quote:
Dit is zeer overduidelijk een leuning beste man...quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:34 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Op het derde plaatje heb je ook een derde been.
Men vond een overduidelijk been ook een erectie.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:37 schreef Timmor het volgende:
[..]
Lieve Myraela wiens kontje vannacht nog uit elkaar getrokken is, ik citeer:
[..]
[..]
Ik kom mede-fokkers graag tegemoet door mijn blijkbaar onduidelijke paint aan te passen.
[..]
Dit is zeer overduidelijk een leuning beste man...
Je moet schijt hebben aan je medefokkers die in alles wel iets wat op een erectie lijkt zien.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:37 schreef Timmor het volgende:
[..]
Lieve Myraela wiens kontje vannacht nog uit elkaar getrokken is, ik citeer:
[..]
[..]
Ik kom mede-fokkers graag tegemoet door mijn blijkbaar onduidelijke paint aan te passen.
[..]
Dit is zeer overduidelijk een leuning beste man...
En dan toch een leuning voor een piemel aanzienquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:38 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Men vond een overduidelijk been ook een erectie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |