FOK!forum / Klaagbaak / TNT medewerker(s)
Earryvrijdag 14 augustus 2009 @ 10:17
Op 6 augustus heb ik een pakket verstuurd naar Duitsland, dit is tot op heden niet aangekomen bij de geadresseerde. Gelukkig heb ik het aangetekend verzonden en zou het dus te traceren moeten zijn... zou moeten zijn...

Niet dus. Want wat heeft de baliemiep op het TNT servicepunt gedaan? Juist, die heeft mij een verkeerd pakket laten verzenden, namelijk een pakket voor buiten de EU ipv een intra-EU pakket. Met als gevolg dat de zending nu niet zonder meer te traceren is. Gevolg: TS mag een navraagformulier in gaan vullen en zodra dit binnen is kan het 3 maanden duren voordat het allemaal rond is!!


Klacht: TNT medewerkers die hun producten niet kennen
Klacht 2: TNT die aangetekende zendingen niet kan traceren
Pakspulvrijdag 14 augustus 2009 @ 10:19
TS die niet oplet met wat hij nou eigenlijk krijgt
Ploertendodervrijdag 14 augustus 2009 @ 10:20
En is die baliemiep lekker?
Earryvrijdag 14 augustus 2009 @ 10:21
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 10:19 schreef Pakspul het volgende:
TS die niet oplet met wat hij nou eigenlijk krijgt
Staat er heul niet op. "Internationaal Pakket Plus verzendbewijs". Duitsland is toch ook internationaal? Ik kom gewoon aan met de vraag: "Wat moet ik doen om dit pakket *wijst op pakket* aangetekend naar Duitsland te versturen?". Dan verwacht ik ook een goed advies.
Earryvrijdag 14 augustus 2009 @ 10:21
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 10:20 schreef Ploertendoder het volgende:
En is die baliemiep lekker?
Paar jaar over datum
Apfelsaftvrijdag 14 augustus 2009 @ 10:22
Je had ook zelf kunnen opletten wat voor pakket je verstuurde TS, je kan er doorgaans vanuit gaan dat het baliepersoneel van de TNT niet al te snugger is (hier spreekt een oud-TNTer )
Biancaviavrijdag 14 augustus 2009 @ 10:22
Zeker zo'n servicepunt in een boekenwinkel of supermarkt?
Er wordt daar gewoon zo'n terminal neergepleurd en verder mogen ze het lekker zelf uit zoeken hoe alles werkt.
wikwakka2vrijdag 14 augustus 2009 @ 10:24
Ga dan ook naar een fatsoenlijke TNT-balie, en niet zo'n ding in de supermarkt waar een snol van 50 we.l even alle zaakjes regelt.
Earryvrijdag 14 augustus 2009 @ 10:26
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 10:22 schreef Biancavia het volgende:
Zeker zo'n servicepunt in een boekenwinkel of supermarkt?
Nee, zo'n knaloranje 'officieel' servicepunt. (eigen toko van TNT dus)
Deze dus:

Adresgegevens:
TNT Post
Bisschop Hamerstr 2
6511 NB Nijmegen
Siepsvrijdag 14 augustus 2009 @ 10:33
Nijmegen
Earryvrijdag 14 augustus 2009 @ 10:36
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 10:33 schreef Sieps het volgende:
Nijmegen
Dit was te verwachten natuurlijk
MrDrakovrijdag 14 augustus 2009 @ 10:56
Nijmegen
J.Herrervrijdag 14 augustus 2009 @ 11:00
Waarom breng je het dan niet gewoon zelf naar Duitsland? Je woont zowat op de grens
Misanvrijdag 14 augustus 2009 @ 11:16
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 11:00 schreef J.Herrer het volgende:
Waarom breng je het dan niet gewoon zelf naar Duitsland? Je woont zowat op de grens
sterker nog: ze zijn de grens vergeten te verleggen daar
Earryvrijdag 14 augustus 2009 @ 11:23
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 11:00 schreef J.Herrer het volgende:
Waarom breng je het dan niet gewoon zelf naar Duitsland? Je woont zowat op de grens
Daar heb ik serieus over nagedacht, totdat ik de afstand zag tot desbetreffende plaats:

Vertrekadres: Nijmegen (NL, 6531)
Bestemming: Graal-Müritz (D, 18181)
Afstand: 617.8 km