Als ik gas en een koppeling had, mjaquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 01:53 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Goeie klacht, koppeling in en flink gassen helpt wel eens.
op de fietsquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 01:53 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Goeie klacht, koppeling in en flink gassen helpt wel eens.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 02:18 schreef Dennis_enzo het volgende:
De afsnijer in kwestie: [ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chubun Tomata
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 02:19 schreef Teezie het volgende:
[..]
ga slapenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
ts over 20 jaar!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 01:48 schreef Quercia het volgende:
Wil ik de rotonde oprijden, word ik door zo'n dikke rolmops op een scooter ingehaald en afgesneden op de rotonde oprit. Dat ie eens gaat fietsen, die vetkwab.![]()
Kom ik aan met mijn fiets. Ik kon die dikke nog bij houden als ik een sprint zou trekken.
Klacht: mensen die afsnijden
Subklacht: mensen die denken in te kunnen halen, maar dat niet kunnen en je vervolgens afsnijden
Subklacht: dikke mensen op scooters die klagen dat ze te dik zijn
Daarbij werdt TS in gehaald door z'n eigen mokkel, maar dat verteld hij er even niet bij.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 07:58 schreef jitzzzze het volgende:
Een afsnijer![]()
![]()
Al TS net zo rijd als hij schrijft dan snap ik het wel
Die werd zeker achtervolgd door Greenpeace, om haar terug de zee in te trekkenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 08:00 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Daarbij werdt TS in gehaald door z'n eigen mokkel, maar dat verteld hij er even niet bij.
Euh, hij fietste, zij zat op een scooter.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 08:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Die werd zeker achtervolgd door Greenpeace, om haar terug de zee in te trekken![]()
Daarom fietste ze ineens zo hard
Nou, ik heb vernomen dat ze probeerde te fietsen op die scooter. Om uit de handen van die boomknuffelaars te blijvenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 08:01 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Euh, hij fietste, zij zat op een scooter.
Dus eigenlijk was het geen scooter maar een cita slet?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 08:02 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nou, ik heb vernomen dat ze probeerde te fietsen op die scooter. Om uit de handen van die boomknuffelaars te blijven
Wel een normale scooter, maar in blinde paniek probeerde die zeekoe erop te fietsenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 08:04 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dus eigenlijk was het geen scooter maar een cita slet?
Ik zie het al helemaal voor me....quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 08:06 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wel een normale scooter, maar in blinde paniek probeerde die zeekoe erop te fietsen
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 08:09 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik zie het al helemaal voor me....![]()
Met die zwabberende beentjes die de grond net niet raken....
Ik moest even hard lachenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 08:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Die werd zeker achtervolgd door Greenpeace, om haar terug de zee in te trekken![]()
Geweldigquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 08:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Z'n vriendin aan het troosten.quote:
"Greenpeace vergiste zich, rustig maar"quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:43 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Z'n vriendin aan het troosten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |