Had ik niet, ze wilde in de Sauna en dit leek ons goedkoper.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 00:12 schreef RIGGER het volgende:
[..]
Waarom heb jij die baby nat gemaakt dan?
Ik wist gewoon dat we iets waren vergetenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 00:14 schreef RIGGER het volgende:
Dan moet je d'r ook een bakje water bijzetten in die magnetron, amateur. anders krijg je toch nooit stoom?
Ah joh, gewoon een nieuwe maken en niks aan de hand.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 00:15 schreef PownijN het volgende:
[..]
Ik wist gewoon dat we iets waren vergeten. Ik zei het nog zo, tegen mijn vriendin, "Schat, vergeten we niet iets?"... Dat was het dus
!!
En een lepel waar je het ei op legt, anders rolt ie natuurlijk weg.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 00:50 schreef Tarak het volgende:
Kleren drogen in de magnetron kan heel goed, maar merkwaardigerwijs werkt het alleen als je een ei onder je kleren legt.
Dus ja, goed mogelijk, mits je een ei onder je kleren legt.
En een ballon met gas.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 00:51 schreef RIGGER het volgende:
[..]
En een lepel waar je het ei op legt, anders rolt ie natuurlijk weg.
Lekker, crispy snot!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 00:31 schreef ikweethetookniet het volgende:
IAls ik verkouden ben stop ik zelfs mijn volgesnoten zakdoek erin2 min en hij kan er weer tegen aan
en je heb niet zo een vochtige lap in je zak zitten
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |