Zo'n heineken ding..quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 17:07 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
bedoel je zo'n dop wat op Grolsch zit? met zo'n beugel? Of wat op een Heineken flesje zit?
dat heet een kroon (google het maar)quote:
een bierdopjequote:
Yepquote:
ik hoop op lowlands een plekje te veroverenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 17:01 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ga je zingen?![]()
met wat voor productie ben je nu bezig?
Is dat... ik weet niet hoe het heet, buitentheater op texel of welk van die eilanden het ook is niks voor jou ook? Oerol...of is dat niet oerol?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 17:29 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik hoop op lowlands een plekje te veroveren
Waar ben ik nu mee bezig:
een amusement/revue/variete programma, om te lachen dus
een jongerenproductie, het moet een gruwelijk, vreselijk stuk met veel bloed worden, onder het mom het vreselijkste stuk wat u ooit zag, speciaal voor het LINK10 festival
een kinderstuk over een krimpmachine gespeeld door volwassenen
een stuk gespeeld door pubers over huiselijke situatie's
en een proefstuk/afstudeer stuk over 30ers
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 17:26 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yep
En iedereen die het nog niet gekocht heeft, moet dat wel even doen nog
lijkt me erg gaaf, of de paradequote:Op vrijdag 14 augustus 2009 17:31 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Is dat... ik weet niet hoe het heet, buitentheater op texel of welk van die eilanden het ook is niks voor jou ook? Oerol...of is dat niet oerol?
je mag nu officieel door naar de volgende ronde ?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 17:26 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yep
En iedereen die het nog niet gekocht heeft, moet dat wel even doen nog
inderdaad Oeral maar dan niet op Texel maar op Terschellinigquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 17:31 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Is dat... ik weet niet hoe het heet, buitentheater op texel of welk van die eilanden het ook is niks voor jou ook? Oerol...of is dat niet oerol?
persoon onbekendquote:
BBC Radio 1 DJ,quote:
Nee, tweede boek.quote:
Okies, geweest of via internet?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 17:58 schreef Cybart het volgende:
[..]
BBC Radio 1 DJ,
heeft voor de gein samen met zn luisteraars een musical over zn leven gemaakt...
En die is de afgelopen dagen opgevoerd op het Edinburgh Festival
ik heb dubbel gelegen van het lachen
nee, zit nu ff niet in de UKquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 18:04 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Okies, geweest of via internet?
Tóch niet? Dat is wel bijzonder, dat je eens een keer 'gewoon' (maar ja, wat is tegenwoordig nog 'gewoon'?) in Nederland zit.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 18:06 schreef Cybart het volgende:
[..]
nee, zit nu ff niet in de UK
dus heb het via internet gekeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |