jeuh, ik hed hier een bakske koffie en ik dacht, laat ik eens kei gezelligh weer meepreutenquote:
Hold me!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:01 schreef Dizer het volgende:
[..]
jeuh, ik hed hier een bakske koffie en ik dacht, laat ik eens kei gezelligh weer meepreuten
och wa skon van oowquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:01 schreef Dizer het volgende:
[..]
jeuh, ik hed hier een bakske koffie en ik dacht, laat ik eens kei gezelligh weer meepreuten
Ja dat is plat Helmonds!!!! Versta er geen bal vanquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
och wa skon van oow![]()
gij meut hier alze lève komme buurte![]()
Ik kan gin Hellimunds, Ok na 12 jaar gin plat moaskants of Ossisch maar wel kei goed zillandsquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:31 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja dat is plat Helmonds!!!! Versta er geen bal van
en van ballen hebben we hier in het topic wel verstandquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:31 schreef Dizer het volgende:
[..]
Gewoon. I need some affection!quote:
Nee hoor, dat was gewoon Brabants, geen Helmonds.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:31 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja handig op je scherm op kantoorquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:43 schreef Dizer het volgende:
[..]
Aaaaaaaaaaaaaaaaah.. voor jou:
[ afbeelding ]
Nou dat had ik dus gisteren met die beren van julliequote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja handig op je scherm op kantoor
Thanks!
Jullie?!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:57 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nou dat had ik dus gisteren met die beren van jullie
die laatste opmerking werkt straks natuurlijk weer als ee rode lap op Mieke, en ons dan weer de schuld geven dat het hier vunzig isquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:17 schreef Cybart het volgende:
grrrrrr
staat er zo'n 5 jarig italiaans mannetje aan te bellen omdat ie zn bal in de tuin heeft geschopt...
maakt op zich niet zo veel uit, maar ik sliep nog...
cazzo
Stronzo!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:17 schreef Cybart het volgende:
grrrrrr
staat er zo'n 5 jarig italiaans mannetje aan te bellen omdat ie zn bal in de tuin heeft geschopt...
maakt op zich niet zo veel uit, maar ik sliep nog...
cazzo
mjah, toen ie hem gevonden had kwam "Di mama" al schreeuwend door haar tuinhekje tevoorschijnquote:
waar het hart van vol is????quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die laatste opmerking werkt straks natuurlijk weer als ee rode lap op Mieke, en ons dan weer de schuld geven dat het hier vunzig is
Lekke ballen?!quote:
Ang3l houdt van strak gespannen buikjesquote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:28 schreef mike_hunt het volgende:
Moest meteen aan die ontploffende potvissen denken.
[ afbeelding ]
leuk matrozenpakje had je aanquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:18 schreef TheaterMaMa het volgende:
[ afbeelding ]
op de middenpagina van een oude nieuwe revu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |