Same for spidersquote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:20 schreef trovey het volgende:
Kikkers zijn geen ongedierte, die eten juist ongedierte.
Laat ze ff door eten dan.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:20 schreef trovey het volgende:
Kikkers zijn geen ongedierte, die eten juist ongedierte.
De afgelopen jaren heb ik daar helemaal nie zoveel last meer van..quote:
Ze prikken altijd waar ik niet krabben kan!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
De afgelopen jaren heb ik daar helemaal nie zoveel last meer van..
Ik denk dat ik getrainde muggen in huis heb..
Want ze blijven netjes zitten tot ik slaap en dan komen ze pas
(dus hoor ik dat irri gezoem meestal niet)..
En dat ze me prikken zit ik niet zo mee, daar heb ik nooit echt last van
Whaha ja ok, dat is wel lastig..quote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ze prikken altijd waar ik niet krabben kan!
En meestal krijg ik nog van die gigantische bulten ook.
Prettigquote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:35 schreef trovey het volgende:
Moet je eens bloedmijten proberen...heb ik hier net bestreden in huis (kwamen waarschijnlijk mee met het hooi voor mijn hamsters). Krabben, bultjes op plekken waar muggen niet kunnen komen dus maar eens een allergietest...niets, ineens een hamster met een kale plek...ga kijken...wat zie ik brrrr beestjes in de kooi, hele kleine rode beestjes. Ik heb nog nooit zo snel spullen in huis gehaald om die krengen om te brengen, stelletje bloedzuigers.
Speedy Gonzales!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:36 schreef Teezie het volgende:
JE VERGEET MUIZEN/RATTEN IK HEB ER HIER 1TJE MAAR HIJ IS FUCKING SNEL
Schreeuw niet zo joh, mensen lezen je post echt wel u_u..quote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:36 schreef Teezie het volgende:
JE VERGEET MUIZEN/RATTEN IK HEB ER HIER 1TJE MAAR HIJ IS FUCKING SNEL
Maar hij is zo snel!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:39 schreef Dqod het volgende:
[..]
Schreeuw niet zo joh, mensen lezen je post echt wel u_u..
Maar idd, die kleine mormeltjes zijn ook erg lastig!!
En vergeet de daas niet.. Of blinde vlieg.. Of hoe je ze maar wilt noemen..
Waar ik woonde, noemden we ze gewoon "blindes"
(Maar ok, die waren meer buiten (bij het water) dan binnen
Laat de koude winters terugkomen, het enige dat helpt om ongedierte eens goed om zeep te helpen zodat we in de zomer geen plaag krijgen.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:39 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Prettig![]()
Aan de andere kant moet ik niet klagen. Ik heb 12 weken in zuid afrika gewoond (schooltjes voorzien van pc,s) en als ik daar in mijn "hut" het matras omhoog trok zag je een lading kakkerlakken wegrennen. Had ik al die beesten dood en me hut schoon. Ga je liggen kijk je tegen een spin aan van te belachelijk groot.
Als we zie zooi maar niet hier gaan krijgen
Je moet een valletje zetten (Persoonlijk vind ik dat je een diervriendelijke moet gebruiken.. Kun je m ook altijd nog als huisdiertje gaan houdenquote:
Ik had laatst ook een muis op mn kamer, volgende ochtend de kat er op losgelaten en die had hem meteen te pakkenquote:
Mag ik hem lenenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:44 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Ik had laatst ook een muis op mn kamer, volgende ochtend de kat er op losgelaten en die had hem meteen te pakken
Nee maar wel met een paar macho-men zitten zoeken hier in elke hoek/donkere plek maar niet gevondenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:43 schreef Dqod het volgende:
[..]
Je moet een valletje zetten (Persoonlijk vind ik dat je een diervriendelijke moet gebruiken.. Kun je m ook altijd nog als huisdiertje gaan houden)..
Of heb je dat al eens geprobeerd?
Maar schat, je moet ook nie zoeken.. Die beestjes zijn nie gek jongeuhh..quote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:45 schreef Teezie het volgende:
[..]
Nee maar wel met een paar macho-men zitten zoeken hier in elke hoek/donkere plek maar niet gevonden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |