Ik heb een vrouwelijke baas, dus die kans is niet zo groot.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:55 schreef trovey het volgende:
Herkenbaar (maar dan als de persoon die de deur opentrekt, niet als het slachtoffer op het toilet), vooral zeer genant als het je baas blijkt te zijn
Ik hoop dat ik hem nooit meer tegenkom.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:55 schreef Yozzz het volgende:
Dus met een rood hoofd loopt hij je nu elke keer in de gang voorbij?
Ik een mannelijke maar wij hadden geen gescheiden toiletten voor mannen en vrouwen.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:56 schreef Extraneus het volgende:
[..]
Ik heb een vrouwelijke baas, dus die kans is niet zo groot.
Alleen negers doen ditquote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:28 schreef J.Herrer het volgende:
Dat deed hij expres omdat hij wist dat jij eraan kwam
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:36 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
negers geven hun drollen een hand HAHAHAHAHAHA![]()
Gastquote:
gozer. dit is gewoon fout.quote:
Zo'n collega kun je idd beter kwijt zijn dan rijk.quote:
en telkens als je em ziet, heb je dat beeld in je gedachten.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:53 schreef Extraneus het volgende:
Dus ik loop vandaag nietsvermoedend de wc op mijn werk binnen, zit mij collega daar zijn behoeften te doen. Ik kijk bij binnenkomst van een wc altijd naar de bril, om te zien of die omhoog staat. Maar nu kreeg ik dus uitzicht op zijn weledele delen.
Samenvatting klacht: collega die vergeet wc-deur op slot te doen.
Verkeerde smilie.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |