...Of Fok!'ers die liever een paard waren geweestquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 00:18 schreef wapwip het volgende:
of vrouwen die liever een paard waren geweest
kun je daar mee rover vertellen..quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 02:45 schreef cindy10 het volgende:
Yep het bestaat.....heb zelfs iemand gehad die het aangenaam vond.
Die vroeg om een tikje op zn ballen,iets wat ik voorzichtig wilde doen......(ik had geleerd dat mannen zuinig zijn op hun ballen,en daar zeker niet hard aangepakt willen worden).
Dus na het voorzichtige tikje....kwam de vraag of het harder kon?![]()
Ik wat harder,en uiteindelijk gewoon flink meppen,en ja dat was heerlijk![]()
Zelf kon ik er niet aan wennen,dus ben blij met een man die gewoon weer zuinig is op zn kinderbijslag
Kun je daar mee rover vertellenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 02:45 schreef cindy10 het volgende:
Die vroeg om een tikje op zn ballen,iets wat ik voorzichtig wilde doen......(ik had geleerd dat mannen zuinig zijn op hun ballen,en daar zeker niet hard aangepakt willen worden).
Zelf kon ik er niet aan wennen,dus ben blij met een man die gewoon weer zuinig is op zn kinderbijslag
Ben je niet goed wijs? kzal jouw eens ff goed in je poes schoppen eens kijken of je dat leuk vind? :pquote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:29 schreef Mirjam het volgende:
zo leer je nog eens wat van het internet...
er zijn dus blijkbaar mannen die het geil vinden in hun ballen geschopt te worden.
ik had er nog nooit van gehoord
zijn er serieus mannen die denken 'goh, het lijkt me zo geil eens in mijn ballen geschopt te worden' ..?
http://www.google.nl/search?hl=nl&source=hp&q=ballbusting&meta=&aq=f&oq=quote:Op donderdag 10 september 2009 23:55 schreef strikey het volgende:
[..]
Ben je niet goed wijs? kzal jouw eens ff goed in je poes schoppen eens kijken of je dat leuk vind? :p
nee echt serieusquote:Op donderdag 10 september 2009 23:56 schreef Mirjam het volgende:
[..]
http://www.google.nl/search?hl=nl&source=hp&q=ballbusting&meta=&aq=f&oq=
have fun
Ik vind het best geil om te zien wanneer iemand door een dominante dame in zijn ballen geschopt wordt. Het heeft iets geils omdat ik op dominante vrouwen val. Maar zelf wil ik nevernooit in mijn ballen geschopt worden.quote:Op vrijdag 11 september 2009 00:07 schreef strikey het volgende:
[..]
nee echt serieusIk snap echt niet dat mensen dat leuk vinden, maarja. er zijn genoeg mafkezen op deze wereld die het ook een baby-kleding fetisch hebben en dat soort ongein.
Doe semi normaal dan doe ik al gestoord genoeg![]()
![]()
Dat is me dus serieus een keer gebeurt..quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:48 schreef wapwip het volgende:
[..]
![]()
zie het al voor me
Myraela: Klootzak hier, *schopt*
Desbetreffende klootzak: "hmmm ja nog een keer lekker"
quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:00 schreef HoneyPop het volgende:
[..]
Dat is me dus serieus een keer gebeurt..
Cindy, kun je daar aub meer over vertellen?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 02:45 schreef cindy10 het volgende:
Waar zat jij op de basisschool dan? In trainingskampen in Afghanistan??quote:Op woensdag 23 september 2009 12:10 schreef Fronde het volgende:
het doet me denken aan mijn basischooltijd, gangbaar was toen het zogeheten 'zakkie blauw' als je bijvoorbeeld een weddenschap of een vechtpartij verloren had. De verliezer moest op z'n rug gaan liggen met z'n benen wijd en kreeg dan van de winnaar een haktrap in z'n kruisOok sommige meisjes deden daaraan mee
quote:Op woensdag 23 september 2009 12:11 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Waar zat jij op de basisschool dan? In trainingskampen in Afghanistan??
Hahaha omg pauperschoolquote:Op woensdag 23 september 2009 12:10 schreef Fronde het volgende:
het doet me denken aan mijn basischooltijd, gangbaar was toen het zogeheten 'zakkie blauw' als je bijvoorbeeld een weddenschap of een vechtpartij verloren had. De verliezer moest op z'n rug gaan liggen met z'n benen wijd en kreeg dan van de winnaar een haktrap in z'n kruisOok sommige meisjes deden daaraan mee
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |