ja, dat hoort er kennelijk ook bij zie ik.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:29 schreef cherrycoke het volgende:
of vrouwen met hakken die over je heen lopen
Ik associeer het eigenlijk alleen met het einde van de wereldquote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:32 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja, dat hoort er kennelijk ook bij zie ik.
ik snap wel dat mensen kicken op vormen van pijn, zie sm, maar een schop in je ballen..?
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:33 schreef Myraela het volgende:
Oh shit, dus een man een knietje geven vinden ze dus eigenlijk gewoon geil.
Daar gaat me vecht techniek.![]()
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:48 schreef wapwip het volgende:
[..]
![]()
zie het al voor me
Myraela: Klootzak hier, *schopt*
Desbetreffende klootzak: "hmmm ja nog een keer lekker"
niet? misschien vind je het wel hartstikke opwindendquote:
Niet echt hoor.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:41 schreef wapwip het volgende:
[..]
niet? misschien vind je het wel hartstikke opwindendmisschien ook niet
ik hoop op het laatste
WTFquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 00:18 schreef wapwip het volgende:
of vrouwen die liever een paard waren geweest
Alsof jij dat nooit hebt, van die momenten dat je denkt van. Was ik maar een paard, en kon ik maar een kar vooruit trekken, en kreeg ik maar een lekkere zweep over me rug.quote:
Neehoor, ik hoef geen paard te zijn om zweep te krijgen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 00:26 schreef wapwip het volgende:
[..]
Alsof jij dat nooit hebt, van die momenten dat je denkt van. Was ik maar een paard, en kon ik maar een kar vooruit trekken, en kreeg ik maar een lekkere zweep over me rug.
Is heel normaal hoor dat je een paard wilt zijn, al die mensen die raar doen over mijn nieuwe hobby![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |