abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_3888658
quote:
Op vrijdag 19 april 2002 13:34 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

waar? waar?

geen idee misschien zijn het wel die mensen die niets kunnen hebben, gniffel. na een bepaalde tijd maak je je niet meer druk om wazige posts. maar ja, sommige mensen moeten dat nog leren
[url=http://members.home.nl/luijtelaar/cinema.htm]cinema[/url] mijn homecinema | ik ben liever dood dan links | bush, de nieuwe messias
  Admin vrijdag 19 april 2002 @ 13:37:27 #102
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_3888661
quote:
Op vrijdag 19 april 2002 13:35 schreef daburnd88 het volgende:

[..]

inderdaad kan je wel stellen dat het triest is dat ik naar sommige mensen hier luister

jahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa,
optiefen dus!!
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_3888669
quote:
Op vrijdag 19 april 2002 13:37 schreef yvonne het volgende:

[..]

jahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa,
optiefen dus!!

maar het blijft leuk hoe mensen een topic verdedigen waar niets nuttigs in gepost wordt
[url=http://members.home.nl/luijtelaar/cinema.htm]cinema[/url] mijn homecinema | ik ben liever dood dan links | bush, de nieuwe messias
  vrijdag 19 april 2002 @ 13:43:14 #104
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_3888758
quote:
Op vrijdag 19 april 2002 13:34 schreef Ripley het volgende:

[..]

Die viel reuze mee vergeleken bij dit geval.

klopt. het was ook vooral naar aanleiding van die reactie op "deelt chips uit"...

god. wat zijn we het weer eens...

12. Hoe vaak ben je bang dat je leven zonder internet vervelend, leeg en onplezierig zal zijn?
pi_3888848
hmzzz, het humor gehalte zakt weer omlaag er wordt niets meer gepost. mvdlubbe, zeg nog eens lachwekkends zou ik zeggen
  vrijdag 19 april 2002 @ 13:49:47 #106
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_3888858
quote:
Op vrijdag 19 april 2002 13:49 schreef daburnd88 het volgende:
hmzzz, het humor gehalte zakt weer omlaag er wordt niets meer gepost. mvdlubbe, zeg nog eens lachwekkends zou ik zeggen
doei
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  vrijdag 19 april 2002 @ 13:50:43 #107
26735 In_het_kippenhok
Suggestief? Nee toch?
pi_3888874
Hmmm.... interessant topic... heb ff alles zitten lezen... jaja, sommige mensen doen dat nog voordat ze zomaar iets in het midden flikkeren...

Waarin ligt de intelligentie door jezelf steeds te blijven verdedigen als er klaarblijkelijk gewoon een geintje met je uitgehaald wordt... Als je slim bent haal je gewoon schouders op, denkt bij jezelf daar ben ik te goed voor en ga iets anders opzoeken...

Tja, hoe meer je er mee bezig bent, hoe waarschijnlijker de kans dat het waarheid is...

Moet wel nog ff iets van het hart hoor... Typisch weer iets om zomaar te generaliseren en te zeggen dat newbies zuigen... En dan ook nog beweren dat anderen oordelen zonder iets over je te weten... lekker tegenstrijdig...

Belangrijke vraag trouwens... chips is prima, maar waar blijft de drank??

Always look at the bright side in life they say.... Perhaps if I close my eyes?
pi_3888876
quote:
Op vrijdag 19 april 2002 13:49 schreef Ripley het volgende:

[..]

doei

ohhhh, ga je al? en je was nog zo goed bezig ons te amuseren. kan je niet nog wat langer blijven?
pi_3888914
quote:
Op vrijdag 19 april 2002 13:50 schreef In_het_kippenhok het volgende:
Hmmm.... interessant topic... heb ff alles zitten lezen... jaja, sommige mensen doen dat nog voordat ze zomaar iets in het midden flikkeren...

Waarin ligt de intelligentie door jezelf steeds te blijven verdedigen als er klaarblijkelijk gewoon een geintje met je uitgehaald wordt... Als je slim bent haal je gewoon schouders op, denkt bij jezelf daar ben ik te goed voor en ga iets anders opzoeken...

Tja, hoe meer je er mee bezig bent, hoe waarschijnlijker de kans dat het waarheid is...

Moet wel nog ff iets van het hart hoor... Typisch weer iets om zomaar te generaliseren en te zeggen dat newbies zuigen... En dan ook nog beweren dat anderen oordelen zonder iets over je te weten... lekker tegenstrijdig...

Belangrijke vraag trouwens... chips is prima, maar waar blijft de drank??

de drank heeft mvdlubbe al helemaal opgezopen. hij had het schijnbaar nodig

maar idd, net wat ik toennet ook al zij. als de mensen zich niet zo druk maken hiero was er ook niets aan de hand.

vrijdag 19 april 2002 @ 13:55:18 #110
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_3888951
quote:
Op vrijdag 19 april 2002 13:49 schreef Ripley het volgende:

[..]

doei

.
12. Hoe vaak ben je bang dat je leven zonder internet vervelend, leeg en onplezierig zal zijn?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')