quote:geen idee
Op vrijdag 19 april 2002 13:34 schreef ThE_ED het volgende:[..]
waar? waar?
![]()
quote:jahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa,
Op vrijdag 19 april 2002 13:35 schreef daburnd88 het volgende:[..]
inderdaad kan je wel stellen dat het triest is dat ik naar sommige mensen hier luister
quote:maar het blijft leuk hoe mensen een topic verdedigen waar niets nuttigs in gepost wordt
Op vrijdag 19 april 2002 13:37 schreef yvonne het volgende:[..]
jahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa,
optiefen dus!!
quote:klopt. het was ook vooral naar aanleiding van die reactie op "deelt chips uit"...
Op vrijdag 19 april 2002 13:34 schreef Ripley het volgende:[..]
Die viel reuze mee vergeleken bij dit geval.
god. wat zijn we het weer eens...
quote:doei
Op vrijdag 19 april 2002 13:49 schreef daburnd88 het volgende:
hmzzz, het humor gehalte zakt weer omlaager wordt niets meer gepost. mvdlubbe, zeg nog eens lachwekkends zou ik zeggen
Waarin ligt de intelligentie door jezelf steeds te blijven verdedigen als er klaarblijkelijk gewoon een geintje met je uitgehaald wordt... Als je slim bent haal je gewoon schouders op, denkt bij jezelf daar ben ik te goed voor en ga iets anders opzoeken...
Tja, hoe meer je er mee bezig bent, hoe waarschijnlijker de kans dat het waarheid is...
Moet wel nog ff iets van het hart hoor... Typisch weer iets om zomaar te generaliseren en te zeggen dat newbies zuigen... En dan ook nog beweren dat anderen oordelen zonder iets over je te weten... lekker tegenstrijdig...
Belangrijke vraag trouwens... chips is prima, maar waar blijft de drank??
quote:ohhhh, ga je al? en je was nog zo goed bezig ons te amuseren. kan je niet nog wat langer blijven?
Op vrijdag 19 april 2002 13:49 schreef Ripley het volgende:[..]
doei
quote:de drank heeft mvdlubbe al helemaal opgezopen. hij had het schijnbaar nodig
Op vrijdag 19 april 2002 13:50 schreef In_het_kippenhok het volgende:
Hmmm.... interessant topic... heb ff alles zitten lezen... jaja, sommige mensen doen dat nog voordat ze zomaar iets in het midden flikkeren...Waarin ligt de intelligentie door jezelf steeds te blijven verdedigen als er klaarblijkelijk gewoon een geintje met je uitgehaald wordt... Als je slim bent haal je gewoon schouders op, denkt bij jezelf daar ben ik te goed voor en ga iets anders opzoeken...
Tja, hoe meer je er mee bezig bent, hoe waarschijnlijker de kans dat het waarheid is...
Moet wel nog ff iets van het hart hoor... Typisch weer iets om zomaar te generaliseren en te zeggen dat newbies zuigen... En dan ook nog beweren dat anderen oordelen zonder iets over je te weten... lekker tegenstrijdig...
Belangrijke vraag trouwens... chips is prima, maar waar blijft de drank??
maar idd, net wat ik toennet ook al zij. als de mensen zich niet zo druk maken hiero was er ook niets aan de hand.
quote:
Op vrijdag 19 april 2002 13:49 schreef Ripley het volgende:[..]
doei
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |