Beetje zwart-witte reactie imho. Het is natuurlijk wel de moeder van 1 helft van het bruidspaar.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:16 schreef Verlicht het volgende:
Niet uitnodigen, het is niet hun feest. Wat denkt die mens (schoonmoeder) wel om jou zo te behandelen.
Dat vooral ja.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:31 schreef pleeborstel het volgende:
Laat je kerel zijn moeder eens aanspreken op haar gedrag.
Begrijp ik nu goed dat je met iemand gaat trouwen die nog bij zijn moeder woont?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:41 schreef kahlie het volgende:
Partner is op zijn strepen gaan staan door o.a. linea recta plannen in werking te zetten om het huis uit gaan. Heeft ouders verteld dat hij liever bij mij thuis zit dan bij hen etc. etc. Geen verbetering. Binnen 3 weken zit hij nu in z'n eigen huis.
Ik heb zelf m'n eigen bedrijf en leef niet van m'n partners geld. Die moet zelfs nog een baan zoeken. Vreemdgaan heb ik nog nooit gedaan en was ik ook niet van plan.
Moeders is erg overstuur dat ze haar zoon 'kwijt raakt'. Ik vind het zielig voor haar, zoals al gezegd. Volgens m'n partner heb ik wel een heel groot hart en ben ik wel erg tolerant. Ze heeft gewoon altijd heel lang op hem gesteund (hij is net 31 geworden) en dat verlies zo doet gewoon pijn omdat wij serieus zijn. Ik vind het ook zielig dat ze het zo oplost, want nu wil hij haar liever zo min mogelijk zien :S Bovendien heeft ze vorig jaar haar moeder verloren en ik kan me voorstellen dat niet bevordelijk is voor haar humeur. Haar man vind ook dat ze veels te ver gaat maar fluit haar liever niet direct terug.
Tja, wie is hier nu het slachtoffer? Zij of jij? Ze kan je vriend niet voor eeuwig in een kooitje stoppen. Ze heeft hem (hopelijk) opgevoed met de bedoeling zelfstandig en gelukkig te worden. Nu de tijd rijp is zal ze dat moeten accepteren.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:41 schreef kahlie het volgende:
Partner is op zijn strepen gaan staan door o.a. linea recta plannen in werking te zetten om het huis uit gaan. Heeft ouders verteld dat hij liever bij mij thuis zit dan bij hen etc. etc. Geen verbetering. Binnen 3 weken zit hij nu in z'n eigen huis.
Ik heb zelf m'n eigen bedrijf en leef niet van m'n partners geld. Die moet zelfs nog een baan zoeken. Vreemdgaan heb ik nog nooit gedaan en was ik ook niet van plan.
Moeders is erg overstuur dat ze haar zoon 'kwijt raakt'. Ik vind het zielig voor haar, zoals al gezegd. Volgens m'n partner heb ik wel een heel groot hart en ben ik wel erg tolerant. Ze heeft gewoon altijd heel lang op hem gesteund (hij is net 31 geworden) en dat verlies zo doet gewoon pijn omdat wij serieus zijn. Ik vind het ook zielig dat ze het zo oplost, want nu wil hij haar liever zo min mogelijk zien :S Bovendien heeft ze vorig jaar haar moeder verloren en ik kan me voorstellen dat niet bevordelijk is voor haar humeur. Haar man vind ook dat ze veels te ver gaat maar fluit haar liever niet direct terug.
LOL je vriend is 31 en woont nog thuis? Nogal logisch dat zijn moeder je niet mag, je neemt ineens de moederrol over. Je vriend is niet helemaal 100 neem ik aan?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:41 schreef kahlie het volgende:
TS zal dan zelf ook nog bij haar mama wonen denk ik.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:43 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
Begrijp ik nu goed dat je met iemand gaat trouwen die nog bij zijn moeder woont?
Wat erg zeg.. Zij verzorgt een heel paasontbijt en jij kunt niet eten, zou ik ook niet vrolijk van worden.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:29 schreef kahlie het volgende:
Uitnodiging met waarschuwing vind ik niet gepast. Ik wil liever geen politieagent spelen op mijn eigen bruiloft
Voor het leuke scenario van afgelopen Pasen (ik kan er nog steeds wel om lachen, m'n partner niet)
Ik: *vraagt netjes aan schoonmoeder* Wat zijn jullie plannen met Pasen, want met Tweede Paasdag ben ik toevallig hier?
Schoonmoeder: We doen niets en we doen niet aan echt uitnodigen. Ik vind het wel leuk om met z'n viertjes te gaan avondeten in een restaurant.
Ik: Ok, gezellig, dank u wel.
*Paasochtend*
*STAMP STAMP STAMP STAMP*
Ik tegen partner: Ik geloof dat je ouders willen dat we uit bed komen.
Partner: *grioeufmosjodpfsf*![]()
*15 minuten later door de deur heen: HEY HOREN JULLIE NIET DAT WE OP ZIJN EN DAT JULLIE MOETEN KOMEN ONTBIJTEN*
Partner: *GRUMBILJEILFJWERFIJES*![]()
![]()
Ik: *LOL*
Ik kom dus naar buiten en zeg vrolijk goedemorgen, partner komt humeurig mee maar weigert goedemorgen te zeggen.
Moeder: Ja, hoor eens, we hebben Paasontbijt.
Ik: Dat kan ik helaas niet eten, want ik heb pas net m'n medicijnen genomen en ik moet dan 30 minuten nuchter blijven. Ik wist niet dat er wat was, daarom had ik het van te voren gevraagd.
Moeder: ... Kan er geen goedemorgen af?
Partner: GOEDEMORGEN
Partner: Ik wacht wel op Kahlie totdat zij kan eten.
Moeder & Vader van partner gaan eten en verkassen nadat ze klaar zijn gewoon naar de TV
Ik & Partner gaan eten.
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:12 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Wat erg zeg.. Zij verzorgt een heel paasontbijt en jij kunt niet eten, zou ik ook niet vrolijk van worden.
Een heel paasontbijt heb je hopelijk niet binnen 30 mins op. Tenminste ik niet. Nu moet ik eerlijk zeggen dat ik graag praat bij het eten en graag voor een overvloedige maaltijd zorg. Het ging hier om een paar gekookte eitjes en verder gewoon boterhammen die normaal ook op tafel staanquote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:12 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Wat erg zeg.. Zij verzorgt een heel paasontbijt en jij kunt niet eten, zou ik ook niet vrolijk van worden.
Hopelijk geen van beiden. Ik voel me eerlijk gezegd geen slachtoffer. Ik zit me alleen af te vragen wat ik nu graag verder wil met deze situatie en hoe ik dat dan zal aanpakken.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:46 schreef pleeborstel het volgende:
Tja, wie is hier nu het slachtoffer? Zij of jij?
Op zit soort reacties zat ik dus te wachten. Hoezo dan niet? Mag zij zich wel schaamteloos gedragen? Heeft zij zomaar recht op ons feest, terwijl ze onze relatie niet goed vindt? Dus ze mag komen vieren dat wij in voor en tegenspoed samen kunnen zijn, terwijl ze dat niet wil? Vind je dat niet hypocriet dan?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:55 schreef rhubarbje het volgende:
Serieus denk je nou echt dat omdat jij niet klikt met hen dat hun zoon ze gaat uit sluiten van zoiets belangrijks als zijn huwelijksdag?
Als het nou over een tante gaat of neef waar je niets mee hebt maar zn moeder kun je echt niet zo maar weren
Ik zou ze pas gaan uitnodigen op een aantal voorwaarden. En een van die voorwaarden is dat ze erkennen dat jij een goede vrouw voor je vriend bent. Doen ze dat niet, dan hoeven ze ook niet te komen omdat ze toch niet achter de voltrekking staan.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:47 schreef kahlie het volgende:
[..]
Een heel paasontbijt heb je hopelijk niet binnen 30 mins op. Tenminste ik niet. Nu moet ik eerlijk zeggen dat ik graag praat bij het eten en graag voor een overvloedige maaltijd zorg. Het ging hier om een paar gekookte eitjes en verder gewoon boterhammen die normaal ook op tafel staan
Ik vind het niet erg dat ik niet kan eten, ik vind het gewoon bizar dat er geen rekening wordt gehouden met iemands medicijnen, noch wordt gezegd dat er paasontbijt is. Vind jij het wel normaal dat je stampend wordt duidelijk gemaakt dat je aan de ontbijttafel moet gaan zitten?En zoals gezegd, ik kan er nog steeds wel om lachen... partnerlief niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |