quote:Dat klinkt wel goed! Staat Microsoft dat gewoon toe? En hoe lang duurt het ongeveer voor je die games en controller binnenkrijgt?
Op vrijdag 19 april 2002 12:12 schreef Vibromass het volgende:
Even een tip.. er stond een grote advertentie in de krant dat de XBox vanaf heden € 299,- is bij alle Mediamarkt filialen...Oh en aangezien de enige eis van MS lijkt te zijn voor de extra controller + 2 spellen aktie dat je hem vóór 26 april gekocht hebt kun je daar dan waarschijnlijk ook nog gebruik van maken
quote:Ik denk dat MS dat wel door heeft en NIET goed zal keuren......media markt is al zoveel in het nieuws geweest op t internet, dus dat zullen ze wel door hebben..... wbt die games en controller...kan tot 28 dagen duren
Op vrijdag 19 april 2002 12:18 schreef Marble het volgende:[..]
Dat klinkt wel goed! Staat Microsoft dat gewoon toe? En hoe lang duurt het ongeveer voor je die games en controller binnenkrijgt?
quote:Even een quote uit een interview wat Gamers.nl had met een vertegenwoordiger van Microsoft:
Op vrijdag 19 april 2002 12:18 schreef Marble het volgende:[..]
Dat klinkt wel goed! Staat Microsoft dat gewoon toe? En hoe lang duurt het ongeveer voor je die games en controller binnenkrijgt?
quote:
Prijsoorlog
Ondanks het feit dat Microsoft geen verplichte retail-prijzen mag neerzetten, laat het wel weten dat het teleurgesteld is over de prijsoorlog tussen enkele shops in Den Haag en Rotterdam. 'De aanbiedingen gaan van hun eigen marge af. Dat soort acties zijn vaak ook voor korte termijn' vertelt Meijers. 'Uiteindelijk moeten al die bedrijven geld verdienen en ligt de marketing van Xbox vooral op goede support en een sterke line-up van games'. Mensen die hun Xbox goedkoper hebben aangeschaft voor zo'n stuntprijs krijgen overigens wel hun 2 games en controller. Meijers legt er dan ook nadruk op dat voor elke verkochte Xbox een controller en games beschikbaar is.
quote:Klinkt dus alsof je voor € 299 vandaag een XBox kunt kopen, en op 26 april krijg je dan 2 gratis spellen en een 2e controller. Als dat geen superdeal is?
Wie in aanmerking wil komen voor de gratis games moet 26 april een formulier downloaden van de Nederlandse Xbox site. Hierna zal je de controller en spellen binnen 20 dagen thuisgestuurd krijgen. Een serienummer en orginele aankoopbon is wel nodig.
En als je het echt niet vertrouwt kun je altijd nog de bon van MediaMarkt inscannen en het prijsje aanpassen voor je hem opstuurt Tenslotte gaat het vooral om het unieke serienummer van je XBox.
quote:ik quote een stukkie uit het document...
Op vrijdag 19 april 2002 12:54 schreef Marble het volgende:
Welke reeks games waar je er twee uit mag kiezen horen ook alweer bij die actie?
Ik neem sowieso PGR en oftewel JSRF, Amped, of Dave Mirra's BMX..
[Dit bericht is gewijzigd door Vibromass op 19-04-2002 13:04]
quote:Ik ga voor Halo en Amped...
Op vrijdag 19 april 2002 12:57 schreef Robhimself het volgende:[..]
ik quote een stukkie uit het document...
Halo; □
Rallisport Challenge; □
Project Gotham Racing; V
Amped; □
Oddworld: Munch's Oddysee;□
Dead or Alive 3; V
Bloodwake; □
Fuzion Frenzy; □
De V tjes zijn de games die ik krijg
quote:
Op vrijdag 19 april 2002 13:03 schreef Chevalric het volgende:[..]
Ik ga voor Halo en Amped...
greetz
quote:Told ya so
Op vrijdag 19 april 2002 13:25 schreef Dr.Daggla het volgende:
Hmmzz..
Hoorde net viavia dat Microsoft niet ingaat op de actie van de Mediamarkt..
Oftewel GEEN gratis games
Kan iemand mij laten weten of dit gelukt is met dat truukje!?
quote:Damn!
Op vrijdag 19 april 2002 13:25 schreef Dr.Daggla het volgende:
Hmmzz..
Hoorde net viavia dat Microsoft niet ingaat op de actie van de Mediamarkt..
Oftewel GEEN gratis games
Kan iemand mij laten weten of dit gelukt is met dat truukje!?
quote:ik BEN aan het werk
Op vrijdag 19 april 2002 13:29 schreef jacco het volgende:
moeten jullie niet werken?
quote:
Op vrijdag 19 april 2002 12:57 schreef Robhimself het volgende:
ik quote een stukkie uit het document...
Halo; □
Rallisport Challenge; □
Project Gotham Racing; V
Amped; □
Oddworld: Munch's Oddysee;□
Dead or Alive 3; V
Bloodwake; □
Fuzion Frenzy; □
De V tjes zijn de games die ik krijg
quote:Je BENT weer ns offline.....
Op vrijdag 19 april 2002 13:51 schreef Smots het volgende:[..]
ik BEN aan het werk
quote:Ik dacht zoiezo al dat het niet zou kunnen..
Op vrijdag 19 april 2002 13:26 schreef Robhimself het volgende:[..]
Told ya so
quote:in feite betaal je dan slechts 120 euro voor je xbox, Microsoft is niet achterlijk!
Op vrijdag 19 april 2002 14:01 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Ik dacht zoiezo al dat het niet zou kunnen..
Dat zou wel heel goedkoop zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |