sl(h)omoquote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:30 schreef Vlarp het volgende:
STOP!!!!
Anders houd ik het niet meer bij
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:34 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
en was dat dan ook het geval? nee toch?
i'll take manhattan my chances.
quote:
Het zijn mijn zaken wel als ik mijn leven met je deelquote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:35 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
stel ik zeg stel
waarom zou ik een reden moeten opperen die voor jou gegrond is? het zijn jou zaken niet :-) als 30 of 35, ik ben volwassen en je hebt alleen met mij te maken, niet met me ouders...who caresIk snap je beweegredenen wel maar ook weer niet.
Ik wel.quote:dat is naar mijn idee teveel vast houden aan wat jíj wilt zien hoe de zaken moeten zijn. en er niet voor openstaan dat heb ook anders kan.
als jij het gevoel zou hebben dat je verstopt bent omdat je mijn ouders niet ontmoet...dan lijkt me dat een persoonlijk probleem, niet het mijne...en ja dat is dan weer egostisch van mijn kant wellicht.
ik zie de noodzaak er niet van.
Nee vind ik dus niet dat je in een relatie alleen met elkaar te maken hebt. Zo begint ie. Maar ik zou he vreselijk vinden als ik zijn vrienden nooit zou ontmoeten. Vrienden zijn nl net als ouders een deel van je. Mooie relatie als je alleen maar elkaar ziet en de rest van je leven niet met je vriend wil delen. Dan zijn daar redenen voor en die redenen zou ik graag weten en begrijpen.quote:en m'n relatie was iets meer dan 1,5 jaar, in nederland. maar het soort jongens waar ik mee gegaan ben intereseerde het ook totaal niet, de ene was wel volledig out de ander niet. iedereen moet het voor zich weten in relatie heb je alleen met elkaar te maken. vind ik my own humble opinion
Voor jou wel jaquote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:44 schreef mike_hunt het volgende:
let's agree to disagree
works everytime![]()
![]()
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:40 schreef Ang3l het volgende:
"Dus' er is niet altijd een dusquote:Het zijn mijn zaken wel als ik mijn leven met je deelEn als je niet wil zeggen waarom, dan hou je dus dingen achter.
[..]
Dat kan hequote:Ik wel.
Vrienden en collegas zou je wel zienquote:Nee vind ik dus niet dat je in een relatie alleen met elkaar te maken hebt. Zo begint ie. Maar ik zou he vreselijk vinden als ik zijn vrienden nooit zou ontmoeten. Vrienden zijn nl net als ouders een deel van je. Mooie relatie als je alleen maar elkaar ziet en de rest van je leven niet met je vriend wil delen. Dan zijn daar redenen voor en die redenen zou ik graag weten en begrijpen.
Voor mij in een relatie nietquote:
........ Er is geen reden behalve dan dat je het niet wi;l. Er moet toch iets zijn WAAOM je het niet wil? DAT is dan de reden.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:47 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
[..]
"Dus' er is niet altijd een dusik houd niets achter, en er is geen reden voor behalve de reden dat ik het gewoon niet wil.. dat heeft niets met de relatie tot de ander te maken of met wat dan ook
[..]
Nee het hoeft niet om mij te gaan dat ik niet voorgesteld wordt. Maar ik zou de reden willen begrijpen. En er IS een reden.quote:naar mijn idee heeft dat meer met jóu gevoel van niet voor vol gezien te worden te maken
je betrekt het dan teveel op jezelf, heeft meer met een vorm van alle aandacht willen hebben te maken dan met iets anders denk ik. een gekrenktheid in jouw eigen trots of zo iets dergelijks
codorniu voor 5 euroquote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:37 schreef mike_hunt het volgende:
STROEKIE, U BITCH!!![]()
ik heb je voicemail gehoord!! en je zei houdoe hahahahahahahaha![]()
welke flessen rosé waren in de aanbieding?![]()
nee hoor voor iedreeen. die je monddood wil maken.quote:
bejaardequote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:29 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, ik kan het ook, maar ik vind Hyves zinloos. Voor mij voegt het niets toe. Ik vind MSN (waar ik ook al een tijd niet meer ben op geweest) vind ik veel handiger.
Ik ken genoeg mensen die facebook,hyves, twitter etc etc.. hebben. Leuk de halve dag alles updaten.
who cares... ja, zal wel aan de leeftijd liggen
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
........ Er is geen reden behalve dan dat je het niet wi;l. Er moet toch iets zijn WAAOM je het niet wil? DAT is dan de reden.
[..]
Nee het hoeft niet om mij te gaan dat ik niet voorgesteld wordt. Maar ik zou de reden willen begrijpen. En er IS een reden.
vaak genoegquote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:50 schreef Peter het volgende:
Hebben we deze discussie niet al eens eerder gezien hier?
begrijpelijk als je samen gaat wonen and shit. Want als de ouders langskomen kan je niet uren op het balkon gaan staan totdat ze weg zijn.quote:
watist?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:51 schreef Desmonkey het volgende:
pff ik heb nog nooit zo klote gevoeld
thank U!!!!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:50 schreef Peter het volgende:
Hebben we deze discussie niet al eens eerder gezien hier?
Dat zou voor mij dus niet afdoende zijn.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:51 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
De reden dat ik het niet wil moet afdoende zijn. net als dat ik niet van aardappels houd..waarom niet?, gewoon niet.
Dat vind ik dus niet plain and simple. Plain and simplequote:Ik betrek mijn ouders niet in mijn persoonlijke relaties. plain and simple.
ik zei nog zo niet die tweede joint roken.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:51 schreef Desmonkey het volgende:
pff ik heb nog nooit zo klote gevoeld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blessed is he who reads aloud the words of the Prophecy.
And blessed are those who hear.
Do not seal up the words of the Prophecy, for the time is near.
Behold, I am coming soon
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:51 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
De reden dat ik het niet wil moet afdoende zijn. net als dat ik niet van aardappels houd..waarom niet?, gewoon niet.
Ik betrek mijn ouders niet in mijn persoonlijke relaties. plain and simple.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |