Nee maar het is toch wel gebruikelijk als je in een relatie zit dat je dan ook de ouders kent. Tenminste als je samenwoont and stuff.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:51 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
maar die ouders hebben er toch eignelijk ook niks mee te maken?
Echt niet, veel minder en zeker niet elke dag. Ik drink nooit alleen. Wel als je mensen over de vloer hebt.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:51 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ook als je buiten spanje bent hoor
Jij zou het helemaal niet erg vinden als jij na een jaar zijn ouders nog nooit hebt gezien?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:51 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
maar die ouders hebben er toch eignelijk ook niks mee te maken?
i dont know, zie de rest van de familie zo goed als nooitquote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:54 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Echt niet, veel minder en zeker niet elke dag. Ik drink nooit alleen. Wel als je mensen over de vloer hebt.
En in Spanje, god ...ja.... u know...Familyleden komen langs etc... Tapas wijntje etc....u know...![]()
Broertje en mijn pa komen dit weekend ook.
beetje vreemd misschien wel ja, maar niet echt een vereistequote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij zou het helemaal niet erg vinden als jij na een jaar zijn ouders nog nooit hebt gezien?
ik had in Nederland een FB en die ging meer voor mij voelen etc... (i know,its a curse, nee hoor grapje)quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij zou het helemaal niet erg vinden als jij na een jaar zijn ouders nog nooit hebt gezien?
Het ging me in het begin bij "niet out" ook om niet uit de kast voor niemand, dus voor vriendne etc ook niet. Dat zou ik niet kunnen. Alleen voor ouders die ver weg wonen of zo, zou ik 't niet een dealbreaker vinden. maar stel je zou samenwonen en de ouders kom op bezoek en ik zou weg moeten of moeten doen alsof ik gewoon een vriend was? No way.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:56 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
beetje vreemd misschien wel ja, maar niet echt een vereiste
Da's wel heel vroeg hequote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:57 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik had in Nederland een FB en die ging meer voor mij voelen etc... (i know,its a curse, nee hoor grapje)
en die begon al naar mijn moeder en broertjes te vragen.
De Nederlandse kant zie ik ook haast nooit. Mijn oma wel, als ik in Nederland. Maar nichtjes en neefjes eigenlijk nooit.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:55 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
i dont know, zie de rest van de familie zo goed als nooit
Ik ook maar zo'n 4x per jaar of zoquote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:59 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
De Nederlandse kant zie ik ook haast nooit. Mijn oma wel, als ik in Nederland. Maar nichtjes en neefjes eigenlijk nooit.
Nee hoor, we waren FB voor 5 jaar. 1 x in de week, elke week afspreken.quote:
Dus je kon je wat dat betreft wel goed in Frederik inleven?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het ging me in het begin bij "niet out" ook om niet uit de kast voor niemand, dus voor vriendne etc ook niet. Dat zou ik niet kunnen. Alleen voor ouders die ver weg wonen of zo, zou ik 't niet een dealbreaker vinden. maar stel je zou samenwonen en de ouders kom op bezoek en ik zou weg moeten of moeten doen alsof ik gewoon een vriend was? No way.
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dus je kon je wat dat betreft wel goed in Frederik inleven?
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:58 schreef Ang3l het volgende:
maar stel je zou samenwonen en de ouders kom op bezoek en ik zou weg moeten of moeten doen alsof ik gewoon een vriend was? No way.
Nou ja, Fred is 28...quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]ja. Maar die waren nog een stuk jonger. Arthur was zelf nog maar net voor zichzelf uit de kast. at vin ik een groot verschil. Maar als je zelf al jaren weet dat je homo bent en je verbergt dat nog steeds voor je ouders... en je verbergt je vriendje ook voor je ouders.... dan hoeft dat voor mij niet.
Neuh, dat niet. Maar als blijkt dat de jongen met wie je begint te daten zelf al jaren uit de kast is maar zijn ouders nog van niets weten, dat zet ik daar toch serieuze kanttekeningen bij. Dan moet de jongen we heel erg leuk zijn wil ik verder gaan. Niet zozeer dat ik sta te springen om ouders te ontmoeten, nee, vin'k eng en zo. Maar het zegt me ook iets over de jongen zelf. Kan mijn illusie van karakter inschatten zijn hoorquote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:04 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ja dan wel ja, maar hoef nou niet echt iemands ouders te ontmoeten voordat het een serieuze relatie kan worden
Ja. EN dat mogen mensen best egoistisch vinden. Ik zie dat anders.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nou ja, Fred is 28...En out en proud.
Maar ik snap wel dat je niet opnieuw door die mallemolen van geheimzinnigheid wil, ja.
Zal ik ff in je linker prikken?quote:
Nah. Da's meer zelfbehoud, denk ik.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja. EN dat mogen mensen best egoistisch vinden. Ik zie dat anders.
mijn vaders kant zie ik alleen op mn opa's verjaardag, en mn moeders kant zie ik echt nooit.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:59 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
De Nederlandse kant zie ik ook haast nooit. Mijn oma wel, als ik in Nederland. Maar nichtjes en neefjes eigenlijk nooit.
Ligt eraan waarme...quote:
Ja, of het zegt iets over zijn ouders. Als iemand tegen iedereen uit de kast is behalve zijn ouders, zou ik DAAR kanttekeningen bij zetten en niet bij hem, denk ik.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neuh, dat niet. Maar als blijkt dat de jongen met wie je begint te daten zelf al jaren uit de kast is maar zijn ouders nog van niets weten, dat zet ik daar toch serieuze kanttekeningen bij. Dan moet de jongen we heel erg leuk zijn wil ik verder gaan. Niet zozeer dat ik sta te springen om ouders te ontmoeten, nee, vin'k eng en zo. Maar het zegt me ook iets over de jongen zelf. Kan mijn illusie van karakter inschatten zijn hoor
Je linkt jaar je eigen inbox..... werkt niet echt.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:11 schreef TheaterMaMa het volgende:
http://www.hyves.nl/actie/bericht_stanislav?tryvertisingvar_from=8d9dc71db2a09c05&tryvertisingvar_view=inbox
What the Fuck!
Fucking briljant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |