Ja? haha leukquote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:30 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik ken het niet, maar monsé ging hier gillen. Die kent dat nummer.![]()
![]()
je plaatje
ik ken het niet, moest het googlen.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:37 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Ja? haha leuk![]()
![]()
[ afbeelding ]
tuzki bunny...wreed grappig zijn ze
op Sloterdijk? oh oh... that ain't good.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:41 schreef Peter het volgende:
Morgen chippendales op Sloterdijk
http://www.nu.nl/algemeen(...)et-chippendales.html
whahah...okay bustedquote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:42 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik ken het niet, moest het googlen.
ben jij dit dus?![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:41 schreef Peter het volgende:
Morgen chippendales op Sloterdijk
http://www.nu.nl/algemeen(...)et-chippendales.html
quote:
pik ...., pik ....quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:54 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
komt er ook zo'n stem uit ... hier, ... hier
Hollebolle Gijsquote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:54 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
komt er ook zo'n stem uit ... hier, ... hier
Ik zag drie puntjesquote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:03 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
wou eigenlijk iets anders invullen![]()
ben al jaaaren niet in de efteling geweestquote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:59 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Hollebolle Gijspapier hier, papier hier
wat ordinair weer.quote:
penis danquote:
De laatste keer dat ik in zo'n park was, was SixFlagsquote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:06 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ben al jaaaren niet in de efteling geweest
mijn laatste keer was disneylandquote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:12 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik in zo'n park was, was SixFlags![]()
was wel vet, we gingen na een houseparty erheen. Iedereen nog wappie.![]()
ñam ñamquote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:14 schreef Peter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Welcome to Ordin-Air, please fasten your seatbelts (but lose your other belts..)
Hmm, zou Iceland Air ook van die pursers hebben?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:14 schreef Peter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Welcome to Ordin-Air, please fasten your seatbelts (but lose your other belts..)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |