quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:11 schreef Roi het volgende:
"Woke up this morning, got myself a gun"
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:23 schreef mierenfokker het volgende:
Jammer alleen van het rare einde.. die snap ik nog steeds niet
Wat snap je er niet aan? Ze houden het een klein beetje open, maar ws. is Tony nu gewoon sleeping with the fishesquote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:23 schreef mierenfokker het volgende:
Jammer alleen van het rare einde.. die snap ik nog steeds niet
nietus hij was aan het etenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:25 schreef Palomar het volgende:
[..]
Wat snap je er niet aan? Ze houden het een klein beetje open, maar ws. is Tony nu gewoon sleeping with the fishes
'quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chubun Tomata
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:39 schreef Teezie het volgende:
[..]
'
Ja is niet mijn schuld, het komt gewoon niet op tv!
je moet ook de DVD box bestellen !!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan zou ik nog altijd Scrubs bestellen!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:40 schreef FANN het volgende:
[..]
je moet ook de DVD box bestellen !!!
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:43 schreef fratsman het volgende:
MEEST TERECHTE KLACHT OOIT!![]()
![]()
En als je dit in het echte leven niet gebruikt, ben je geen echte Sopranos fan!
wat is dat???quote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:42 schreef Teezie het volgende:
[..]
Dan zou ik nog altijd Scrubs bestellen!![]()
![]()
![]()
![]()
whehe idd.. ook bij Family Guy zo'n leuke persiflage op (iets met cutting in line with italians)quote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:43 schreef fratsman het volgende:
MEEST TERECHTE KLACHT OOIT!![]()
![]()
En als je dit in het echte leven niet gebruikt, ben je geen echte Sopranos fan!
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:47 schreef Teezie het volgende:
[..]
![]()
![]()
x901
[ afbeelding ]
Is übercool!! En het komt op Comedy Central
Ik heb het verscheidene keren geprobeert, maar ik kan er niet om lachenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:47 schreef Teezie het volgende:
[..]
![]()
![]()
x901
[ afbeelding ]
Is übercool!! En het komt op Comedy Central
Dan heb jij gewoon geen humor PUNTquote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:49 schreef fratsman het volgende:
[..]
Ik heb het verscheidene keren geprobeert, maar ik kan er niet om lachen
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:46 schreef Palomar het volgende:
[..]
whehe idd.. ook bij Family Guy zo'n leuke persiflage op (iets met cutting in line with italians)
Of die SIlvio aldoor met z'n Michael Corleone imitaties(Just when I thought I was out, they pull me BACK IN!!
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:43 schreef francoise het volgende:
Ik lees dit topic door, raad maar welk nummer ineens op de radio voorbij komt..? Check kink classx
Gister laatste aflevering bekeken na een wekenlange marathon, heb afkickverschijnselen...
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:39 schreef Teezie het volgende:
[..]
'
Ja is niet mijn schuld, het komt gewoon niet op tv!
Het is gewoon op TV geweest hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
klopt, waren er toch 7, leken er dan eerder 5quote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:25 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Je hebt 2 seizoenen gemist blijkbaar?
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |