Arme meisje, hihihihihihihihihquote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:15 schreef enchufa het volgende:
Gisteren ging ik dus naar de bioscoop. Met een meisje, hihi![]()
Ze vond het wel heel bizar die toiletgangenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:16 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Arme meisje, hihihihihihihihih_!
Ja wie niet.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:17 schreef enchufa het volgende:
[..]
Ze vond het wel heel bizar die toiletgangen
Ja, ik ga voor de lol even naar de plee tijdens een film. Op dat moment stond ik op knappen en kon ik aan niets anders denken dan mijn blaas te legen.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:19 schreef Ruud het volgende:
Als je drinkt moet je de 1e keer zo lang mogelijk uitstellen, anders blijf je gaan
Hij praatte niet, hij danste.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:20 schreef enchufa het volgende:
[..]
Ja, ik ga voor de lol even naar de plee tijdens een film. Op dat moment stond ik op knappen en kon ik aan niets anders denken dan mijn blaas te legen.
Nu heb ik het stukje gemist van de pratende piemol
Dat bedoel ik! Gemist dus!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:21 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hij praatte niet, hij danste.
Ach, je hebt toch een pissende piemol gezien?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:20 schreef enchufa het volgende:
[..]
Ja, ik ga voor de lol even naar de plee tijdens een film. Op dat moment stond ik op knappen en kon ik aan niets anders denken dan mijn blaas te legen.
Nu heb ik het stukje gemist van de pratende piemol
Foto's?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:21 schreef wikwakka2 het volgende:
Graag ontvang ik nadere informatie over je volgende toiletbezoekjes, met name de number two's.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |