Je bent net niet zwangerquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:45 schreef Californium het volgende:
Zo....panische moment weer voorbij...kreeg een mail van de baas en was als de dood dat *insert iets wat mijn afstuderen in de weg kan staan* maar is nog steeds allemaal goehoed
zwanger zijn kan mijn afstuderen niet in de weg staanquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:46 schreef royjn het volgende:
[..]
Je bent net niet zwanger![]()
Weekend meligheid is alweer begonen hier pfff. nog 6 uurtjes
En standaard truucje gebuiken he?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ben nog even de aantekeningen globaal aan het doornemen. en in tegenstelling tot gisteravond (toen dacht ik dat ik alles wat ik twee weken geleden geleerd had alweer vergeten was) heb ik er al weer een beter gevoel over..
Maar sommige dingen zitten voor mijn gevoel zo diep weggestoptmaar als ik het dan lees dan denk ik van ow jaaah!, dus komt tijdens het tentamen wss ook wel gewoon naar boven..
Ik hou van die meligheid! Daar begon ik gisteren al mee... zelfs een uur overgewerkt waarin we eigenlijk constant met de collega's hebben lopen ouwehoerenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:46 schreef royjn het volgende:
[..]
Je bent net niet zwanger![]()
Weekend meligheid is alweer begonen hier pfff. nog 6 uurtjes
Meligheid is heerlijk alleen zo onproductief haha. 30 min bij de koffie apperaat hangen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:58 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik hou van die meligheid! Daar begon ik gisteren al mee... zelfs een uur overgewerkt waarin we eigenlijk constant met de collega's hebben lopen ouwehoeren.
Prachtig tochquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:07 schreef royjn het volgende:
[..]
Meligheid is heerlijk alleen zo onproductief haha. 30 min bij de koffie apperaat hangen.
Stressballen die door de kamer vliegen, etc.
Welke toetsen staan er op het programma?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:02 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zo, volgens mij ben ik er klaar voor
Nu nog lunchen?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:41 schreef HostiMeister het volgende:
tuurlijk is mijn zusje weer te laatMoet ik nog langer wahten op mijn lunch
Spannendquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 17:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
War ich wieder,
Ging opzich wel oke, verder durf ik er echt geen uitspraak over te doen
ik zie 3 gay plaatjes. maar als ik alles selecteer zie ik ineens tekst haha.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 18:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wat ik nu weer tegenkom![]()
http://home.wanadoo.nl/anton69/
Even doorklikken
en dan lees je dingen als:
"Alleen veilige sex!
Onveilige sex is een van de dingen die ik beslist niet doe. Mijn lichaam is mijn kasteel, ik heb er slechts één, en daar neem ik geen risico's mee. Allereerst voor mijn eigen gezondheid, maar net zo voor de gezondheid van degenen met wie ik afspreek. Mijn gezondheid is mijn belangrijkste bezit, en dat is niet te koop of te huur."
Verkapte kijk mij shinen met mijn nieuwe mobiel met eindeloos onlinequote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:01 schreef IrishBastard het volgende:
Tvp vanaf mobiel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |