![]()
Een beetje hip en jeugdig Nederland kent het Sneakerzlabel wel. Sneakerz is een (gratis) '' strand '' feest waarbij een tal aan bekende Nederlandse houseDJ's op het feest draaien. Ook komt er 2 keer per jaar een compilatie cd's uit. Deze cd's staan bekend om de exclusieve housetracks die op de cd's staan. Geen tracks die je op elke 538 Dancesmash hoort maar tracks die nog niet zijn gereleased in Nederland.
Deze cd's waren tot voor kort zeer aangenaam. Vanaf deel 1 tot en met deel 4 is het genieten geblazen. Vanaf deeltje 5 '' toen Gregor Salto het stokje overnam '' ging het al bergafwaarts met deze eervolle reeks. Deel 6 en 7 waren al helemaal bagger en heb ik besloten die maar lekker in de winkel te laten liggen.
Gisterenmiddag las ik toevallig een cd recensie van Sneakerz 9 genaamd: Sneakerz in de stad: Mixed by Skitzofrenix en Franky Rizardo. De cd compilatie kreeg een 8.0 en ik besloot hem te gaan halen bij de Free Record Shop. Afijn, ik stond vanmiddag dus in de FRS en uiteraard stond ik al snel met Sneakerz 9 in me handen. Daarnaast zag ik maar voor 10 euro Sneakerz 8 staan. Dit schijfje is gemixt door Oliver Twizt en Youri Donatz. Ik rekende af, haastte me zo snel mogelijk naar huis om al dansend het schijfje van Sneakerz 8 in de cdspeler te jonassen. De eerste klanken kwamen uit de Speakerz. Het begon lekker zomers en lekker underground maar vanaf nummertje 5 heb ik hem toch maar afgezet. Op de hoes van de cd's het net zo goed: Blooming Dale 2009 kunnen staan.
Sneakerz in de stad: Mixed by Skitzofrenix en Franky Rizardo ga ik nu opzetten en ik zal dadelijk live verslag doen. Dus blijf zitten waar je zit en houd je computer aan!