die werken dus niet meerquote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:02 schreef -AnneX- het volgende:
je kunt die vogels ook gewoon verjagen...
las laatst nog iets over de Vogelverschrikker die verdwijnt... ik zou zeggen: pleurt ze daar neer!
quote:
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:19 schreef Office-sir het volgende:
Jullie zijn allemaal vegetariers ofzo dat jullie dit zielig vinden?
Wat is er barbaars aan? Als ik het me goed herinner hadden de Barbaren een heel andere techniek om vogels dood te knuppelen.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:46 schreef devuser_250 het volgende:
Vogelbescherming Vlaanderen heeft een opname ontvangen waarop te zien is hoe twee mannen van de Bird Control Unit (BCU) van Brussels Airport op barbaarse wijze eksters en kraaien doodknuppelen.
Er worden geen stokslagen uitgedeeld, er wordt een vogel doodgeslagen.quote:De BCU moet de aanwezigheid van vogels op de luchthaven indijken omdat ze een gevaar vormen voor de vliegtuigen, maar stokslagen uitdelen strookt niet met de wet.
In koelen bloede nog wel. Beter dan met het schuim op de mond en een erectie zou ik zeggen. Maar ik neem aan dat het met een brok in de keel en een tranend oog moet?quote:De jagers gebruiken op Zaventem onder meer trechtervallen en maken de vogels nadien in koelen bloede af met stokslagen.
Flink hard meppen dus, misschien nog een grotere knuppel? Of een knuppel met grote ijzeren punten?quote:
"Doodknuppelen verboden"
"Het doden mag volgens een andere wet alleen gebeuren volgens de meest selectieve, de snelste en voor het dier minst pijnlijke wijze", luidt het bij de Vogelbescherming.
Werkt alleen als je ze hun paspoorten afpakt. Anders vliegen ze misschien wel gewoon weer terug.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:17 schreef 8108139dpths het volgende:![]()
![]()
Waarom de vogels niet gewoon vangen en elders weer loslaten?
Mwah, prima oplossing toch... paspoorten afpakken, voorwaardelijk geven... komen ze terug dan dood je ze alsnog...quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:08 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Werkt alleen als je ze hun paspoorten afpakt. Anders vliegen ze misschien wel gewoon weer terug.
Als het goed is niet.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:18 schreef franksetank het volgende:
ik neem aan dat de huillies nooit meer gaan vliegen want dit gebeurd op elk vliegveld
ah, ethiek.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:21 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Als het goed is niet.
Kan je naast een lesje ethiek meteen even een taalcursus volgen svp?
Vlees eten is natuurlijk, dat deden de eerste mensen ook. Dat is iets heel anders dan vogels verjagen op een manier die ook een stuk diervriendelijker kan.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:23 schreef franksetank het volgende:
[..]
ah, ethiek.
als je zo ethisch wil zijn dan geen dierproducten meer he.
geen vlees, geen vis, geen kleding gemaakt met dierlijke materialen.
what the hell, niet meer autorijden want daar vermoord je ook dieren en mensen mee.
eigenlijk niks meer doen maar in een plaggenhut zitten en voor je uit kijken
dus vroeger waren ze diervriendelijkerquote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:28 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Vlees eten is natuurlijk, dat deden de eerste mensen ook. Dat is iets heel anders dan vogels verjagen op een manier die ook een stuk diervriendelijker kan.
Anders lees je even goedquote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:31 schreef franksetank het volgende:
[..]
dus vroeger waren ze diervriendelijker
kijk eens naar landen waar ze nog achterlopen, daar zijn ze idd super diervriendelijk![]()
![]()
![]()
Andere methodes werken prima, hoe vaak hoor je nou dat er vogels in een vliegtuigmotor vliegen op Schiphol bijvoorbeeld?quote:en verjagen werkt niet altijd, soms zitten ze en gaan niet meer weg.
bovendien kun je in de bron lezen dat ze al van alles proberen dat te doen op diervriendelijke manier maar dat het niet 100% werkt.
als je een vogel van dat formaat met een knuppel op zijn kop slaat of in zijn nek dan is het echt snel gebeurd.
als je ze in de schredder gooit dan lijden ze ook een paar seconden.
afschieten....moet je wel goed raak schieten.
of je gaat ze gewoon vergassen, dat kan ook natuurlijk
jij begint over dat ze vroeger al vlees aten...wij kunnen zonder vlees maar ik neem aan dat jij je tanden ook wel eens zet in een stuk vlees.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:34 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Anders lees je even goedStaat dat er? Nee. Derdewereld erbij halen is helemaal bullshit.
[..]
Andere methodes werken prima, hoe vaak hoor je nou dat er vogels in een vliegtuigmotor vliegen op Schiphol bijvoorbeeld?
Ik snap je nietquote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:38 schreef franksetank het volgende:
[..]
jij begint over dat ze vroeger al vlees aten...wij kunnen zonder vlees maar ik neem aan dat jij je tanden ook wel eens zet in een stuk vlees.
vroeger gingen ze er echt niet ethisch mee om...
nee het gebeurd niet vaak maar wellicht dat dat ook komt door het verjagen en doden wat ze doen...
zomaar een idee hoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |