abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74417791
quote:
Op donderdag 5 november 2009 10:32 schreef zwahiel het volgende:
da's volgens mij eerst nog 2E1
Het is sowieso F
De E zit voor die gang naar de WC's . daarna komen de F college zalen
  dinsdag 10 november 2009 @ 11:36:27 #127
274970 Herpert
Herpesfree since 1990
pi_74567675
E en F zitten volgens mij gewoon nog naast elkaar hoor, aan elkaar.
pi_74633401
vandaag te horen gekregen dat ik alles van blok 1 met een goede voldoende heb gehaald dus de volledige aantal studiepunten heb behaald.
Dat is wel erg nice, zeker als je weet dat het bij een aantal vakken een onvoldoende regen was, met echt stevige onvoldoendes a la 1.9'en en 2.4'en.
Mijn laagste cijfer, een 6 voor wiskunde, is dan opeens helemaal niet zo slecht. Van wat ik begrepen heb was het een fout per punt met een half punt voor een goede berekening maar verkeerd antwoord.

En hoe is bij jullie blok 1 gegaan? en en lekker rooster voor blok 2? Mijn rooster is echt super relaxed!
pi_74678131
Omg, na tekenen het meest kansloze college ever; werkwoordspelling!
Jawel, ze vonden het nodig, werden nog veel te veel fouten gemaakt.
Ik weet niet maar ik mag toch wel aannemen als je naar het hbo gaat dat je enigszins kan spellen?
Mja zou zeggen weer gratis studiepunten
pi_74680464
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 20:49 schreef Nick_Taken het volgende:
Omg, na tekenen het meest kansloze college ever; werkwoordspelling!
Jawel, ze vonden het nodig, werden nog veel te veel fouten gemaakt.
Ik weet niet maar ik mag toch wel aannemen als je naar het hbo gaat dat je enigszins kan spellen?
Mja zou zeggen weer gratis studiepunten

Vandaag de dag niet meer.
wanneer er elke week een nieuw groen boekje uitkomt ofso
Nee, om eerlijk te zijn is het heel dramatisch gesteld met mijn spelling.
de fouten die ik dan ook maak op Fok! zijn te wijten aan het feit dat ze niet worden gecorrigeerd door m'n spellingchecker
pi_74684532
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 11:36 schreef Herpert het volgende:
E en F zitten volgens mij gewoon nog naast elkaar hoor, aan elkaar.
Nee hoor zit volgens mij zo'n open stuk tussen maar zeker weten doe ik het ook niet.

Ik doe nu HBO-Rechten eerste tentamenblok ging wel goed. 2 toetsen gehaald en 1 toets + 1 project moeten we het cijfer nog krijgen.

Vorig jaar heb ik IBL op de FEM gedaan, maar dat was toch niets voor mij. Talen waren erg pittig (vooral spaans) plus ik had veel vakken waar ik het nut niet zo van inzag. Ik had wel genoeg studie punten om door te gaan (51)
Graag verwijderen
pi_74830350
Aankomende zaterdag ga ik naar de open dag van de HU, alleen nu ben ik er ineens achter gekomen dat ik naar 2 locaties moet; de Padualaan en Oudenoord. Wat is nou het verschil en zit het ver uit elkaar?

Ik ben al eens bij de HU wezen kijken naar Journalistiek. Is dat op de Padualaan?
pi_74831493
quote:
Op woensdag 18 november 2009 20:44 schreef Nashje het volgende:
Aankomende zaterdag ga ik naar de open dag van de HU, alleen nu ben ik er ineens achter gekomen dat ik naar 2 locaties moet; de Padualaan en Oudenoord. Wat is nou het verschil en zit het ver uit elkaar?

Ik ben al eens bij de HU wezen kijken naar Journalistiek. Is dat op de Padualaan?
Het zit een klein half uur fietsen van elkaar Oudenoord ligt dichter bij, en ten noorden van het centrum. Kijk maar op google maps
Too much is never enough!
pi_74832599
quote:
ik ben al eens bij de HU wezen kijken naar Journalistiek. Is dat op de Padualaan?
Ja
pi_74840812
Oudenoord/Nijeoord is bij mij
Maar ja dat ligt wel erg ver uit elkaar.
Wie heeft dat nu zo weer geplanned?

Oh en trouwens wel je nick en studie invullen voor de openingspost he mensen?
Ik zie hier een aantal mensen die dat nog niet gedaan hebben, vind ik jammer

http://wiki.fok.nl/index.php/HU
pi_74843234
quote:
Op donderdag 19 november 2009 07:51 schreef Nick_Taken het volgende:
Oudenoord/Nijeoord is bij mij
Maar ja dat ligt wel erg ver uit elkaar.
Wie heeft dat nu zo weer geplanned?

Oh en trouwens wel je nick en studie invullen voor de openingspost he mensen?
Ik zie hier een aantal mensen die dat nog niet gedaan hebben, vind ik jammer

http://wiki.fok.nl/index.php/HU
Ik was raaavi
  donderdag 19 november 2009 @ 10:26:42 #137
180965 MarkM
Always keep pushing!
pi_74843355
Tvp.
pi_74855499
Frustratie: ik zou zaterdag assessment van blok 1 (PMO MER) hebben, vandaag vrij om te studeren, krijg ik vanmiddag een telefoontje dat de assessor ziek is en voorlopig niet terugkomt. Ik krijg (en met mij nog 4 anderen) volgende week wel te horen wanneer het dan gaat zijn. En ze heeft deze week al gewoon een aantal assessments gedaan... Die is niet "zomaar" ziek...
WTF... Kan niet een andere docent morgen een dagje uittrekken om onze rapporten door te nemen en dat assessment te doen?
Da gao nie nou!
  dinsdag 24 november 2009 @ 10:55:22 #139
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_74961000
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 22:02 schreef Tazar_Yoot het volgende:

[..]

Vandaag de dag niet meer.
wanneer er elke week een nieuw groen boekje uitkomt ofs*SPATIE*zo
Nee, om eerlijk te zijn is het heel dramatisch gesteld met mijn spelling.
de fouten die ik dan ook maak op Fok! zijn te wijten aan het feit dat ze niet worden gecorrigeerd door m'n spellingchecker
Er komt niet elke week een groep boekje uit, maar er is sprake van taalverloedering. Ook wel te wijten aan niet opletten tijdens de Nederlandse lessen en onvoldoende interesse. Daarnaast heeft windows nog steeds geen spellingschecker ingebouwd (goddank, anders zouden we compleet vreemde talen krijgen) maar OSX wel (muhaha!)
quote:

Even zelf onderzoeken scheelt een hoop, op de site van HU staat het zelfs vermeldt met kaartjes e.d.
Eerst zelf kijken en daarna pas vragen, dat is de HBO mentaliteit wen d'r maar vast aan!

Hier is 't tweede semester weer begonnen, nieuwe klassen, lesgeven in 't Engels en lekkere semi-vage projecten. Heerlijk!
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
pi_74961213
Officieel uitgeschreven vandaag
  dinsdag 24 november 2009 @ 21:44:10 #141
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_74973237
Wilde vandaag mijn les beginnen samen met mijn collega, stapt mijn baas binnen voor een random bezoekje aan de les... *Slik* en weer verder. Gelukkig een prima les gedraaid. Maar wel even vreemd zo'n begin.
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
pi_74973599
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 21:44 schreef zwahiel het volgende:
Wilde vandaag mijn les beginnen samen met mijn collega, stapt mijn baas binnen voor een random bezoekje aan de les... *Slik* en weer verder. Gelukkig een prima les gedraaid. Maar wel even vreemd zo'n begin.
Waar gaf jij les ?
pi_74974394
3 weken scriptie opleveren Heb nog heel veel te doen Ben benieuwd... Wordt nog even hard werken
Ben iig voorlopig toegelaten op de uni MBI
pi_74985510
Woei feli!
Ik twijfel zelf nog of ik hier nog 3 jaar blijf ofdat ik volgend jaar naar de uni ga.
Beiden is natuurlijk "maar" een bachelor, maar ik heb zo het idee als ik naar vacatures kijk een bachelor van de uni beter gewaardeerd wordt terwijl het verschil in mijn opleiding 0,0 is.
Het lijkt mij en mijn mentor dat ik het wel moet aankunnen, sterker ngo hij adviseerde mij het zelfs omdat ik al ervaring heb in het bedrijfsleven.
Anderzijds heb ik het hier wel erg naar mijn zin en zit te denken hier te gaan roeien.
pi_75097890
Thnx
Jij zit in eerste jaar? Ik had me P ook direct (stelde echt niets voor) en wilde daarmee naar de uni gaan. De UU raadde dit iig sterk af omdat maar 6% oid uiteindelijk zijn bachelor haalt. Meeste hadden nogal problemen met wiskunde en statistiek... Ik ben daar zelf ook niet echt een ster in...

Maargoed. Als je in je minor een pre-master kan gaan doen scheelt dit wel voor je overgang naar de UU Moet je alleen kijken in hoeverre dit mogelijk is... Bij mij was er destijds niets boeiend als pre-master traject
pi_75104233
Ik ben dus wel goed in wiskunde en statistiek, dat is het probleem niet.
Pre-master wil ik toch al gaan doen, weet zelf al exact wat wat hier ook kan.
Mij wordt het zelfs aangeraden omdat ik nu een beetje gedemotiveerd ben en beneden mijn niveau zit te werken.
Maarja ik zit dus pas een aantal maanden in mijn eerste jaar hier en daarmee nog een tijd te gaan mocht ik een master willen gaan doen.

Maar in mijn geval mag ik dus ook overstappen na dit jaar i.p.v. 2 hbo naar 2 uni, specifiek voor deze opleiding.
En juist hier twijfel ik zo sterk over, ene kant ik ben nu gedemotiveerd maar het leven in Utrecht is erg leuk, en ik zou dan naar Delft gaan waar het leven minder is maar ik wel weer meer uitdaging heb.
De UU heeft mij (helaas) sowieso niks te bieden aan technische studies.
pi_75377464
Zo weer een weekje sinds het laatste bericht
Gaat ook niet echt hard hier.
Iedereen nog hard aan de studie?
Ik wat minder, heb maar een vak dit blok wat echt aandacht nodig heeft.
Ben laatste 2 weken vooral bezig om heel erg uitgebreid te koken, ineens zin in, wel vaker zo in de winter

Overigens bij jullie al veel mensen op de studie afgevallen? Begint nu hier best wel hard te gaan
We begonnen met volle college zalen waar nog stoelen te kort waren, als die nu voor een kwart gevuld zijn is het veel
pi_75378370
Bijna klaar met de eerste stage. Vanaf januari nog 60 dagen en dan hopelijk klaar. In die tijd nog een hertentamen proberen te halen en wat losse vakken afronden waar nog wat kleine opdrachten van open staan sinds jaar 2 zoiets
Too much is never enough!
pi_75382172
Blok 1 (met vertraging wegens zieke assessor) dik gehaald!
Da gao nie nou!
pi_75384675
quote:
Op maandag 7 december 2009 16:53 schreef Nick_Taken het volgende:
Overigens bij jullie al veel mensen op de studie afgevallen? Begint nu hier best wel hard te gaan
We begonnen met volle college zalen waar nog stoelen te kort waren, als die nu voor een kwart gevuld zijn is het veel
bedoel je echt lessen of hoorcolleges??

want als het dat laatste is dan wil dat niets zeggen. Want zodra mensen erachter komen dat die niet verplicht zijn en dat de stof vaak ook in de les wordt behandeld dan komen de meeste niet meer.
Graag verwijderen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')