quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:49 schreef Nick_Taken het volgende:
Omg, na tekenen het meest kansloze college ever; werkwoordspelling!
Jawel, ze vonden het nodig, werden nog veel te veel fouten gemaakt.
Ik weet niet maar ik mag toch wel aannemen als je naar het hbo gaat dat je enigszins kan spellen?
Mja zou zeggen weer gratis studiepunten
Nee hoor zit volgens mij zo'n open stuk tussenquote:Op dinsdag 10 november 2009 11:36 schreef Herpert het volgende:
E en F zitten volgens mij gewoon nog naast elkaar hoor, aan elkaar.
Het zit een klein half uur fietsen van elkaarquote:Op woensdag 18 november 2009 20:44 schreef Nashje het volgende:
Aankomende zaterdag ga ik naar de open dag van de HU, alleen nu ben ik er ineens achter gekomen dat ik naar 2 locaties moet; de Padualaan en Oudenoord. Wat is nou het verschil en zit het ver uit elkaar?
Ik ben al eens bij de HU wezen kijken naar Journalistiek. Is dat op de Padualaan?
Jaquote:Op woensdag 18 november 2009 20:44 schreef Nashje het volgende:
ik ben al eens bij de HU wezen kijken naar Journalistiek. Is dat op de Padualaan?
Ik was raaaviquote:Op donderdag 19 november 2009 07:51 schreef Nick_Taken het volgende:
Oudenoord/Nijeoord is bij mij
Maar ja dat ligt wel erg ver uit elkaar.
Wie heeft dat nu zo weer geplanned?
Oh en trouwens wel je nick en studie invullen voor de openingspost he mensen?
Ik zie hier een aantal mensen die dat nog niet gedaan hebben, vind ik jammer
http://wiki.fok.nl/index.php/HU
Er komt niet elke week een groep boekje uit, maar er is sprake van taalverloedering. Ook wel te wijten aan niet opletten tijdens de Nederlandse lessen en onvoldoende interesse. Daarnaast heeft windows nog steeds geen spellingschecker ingebouwd (goddank, anders zouden we compleet vreemde talen krijgen) maar OSX wel (muhaha!)quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:02 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]![]()
Vandaag de dag niet meer.
wanneer er elke week een nieuw groen boekje uitkomt ofs*SPATIE*zo
Nee, om eerlijk te zijn is het heel dramatisch gesteld met mijn spelling.
de fouten die ik dan ook maak op Fok! zijn te wijten aan het feit dat ze niet worden gecorrigeerd door m'n spellingchecker
Even zelf onderzoeken scheelt een hoop, op de site van HU staat het zelfs vermeldt met kaartjes e.d.quote:Op woensdag 18 november 2009 20:44 schreef Nashje het volgende:
Aankomende zaterdag ga ik naar de open dag van de HU, alleen nu ben ik er ineens achter gekomen dat ik naar 2 locaties moet; de Padualaan en Oudenoord. Wat is nou het verschil en zit het ver uit elkaar?
Ik ben al eens bij de HU wezen kijken naar Journalistiek. Is dat op de Padualaan?
Waar gaf jij lesquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:44 schreef zwahiel het volgende:
Wilde vandaag mijn les beginnen samen met mijn collega, stapt mijn baas binnen voor een random bezoekje aan de les... *Slik* en weer verder. Gelukkig een prima les gedraaid. Maar wel even vreemd zo'n begin.
bedoel je echt lessen of hoorcolleges??quote:Op maandag 7 december 2009 16:53 schreef Nick_Taken het volgende:
Overigens bij jullie al veel mensen op de studie afgevallen? Begint nu hier best wel hard te gaan
We begonnen met volle college zalen waar nog stoelen te kort waren, als die nu voor een kwart gevuld zijn is het veel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |