Ik zie de relevantie niet.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:05 schreef Nick_Taken het volgende:
Ja ik hier
Geen zin in het groepje even.
Daarbij moet nog allemaal boodschappen doen, af en toe zo maar sluit ik me bij het groepje aan,
ik nog 100% te gaanquote:Op zondag 23 augustus 2009 12:09 schreef GreyWolf het volgende:
Nog maar 1 tentamen te gaan en ik heb m'n HBO diploma op zak
en hoe was de openavond?quote:Op maandag 24 augustus 2009 17:36 schreef child_of_the_matrix het volgende:
kga morgenavond ff naar de opendag. Wil een deeltijd leraaropleiding volgen. Hopenlijk kan ik nog per september beginnen.
Weet het alquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:22 schreef raaavi het volgende:
Waar kan ik vinden waneer ik mn verplichte introductie avond heb?
ik heb de wiki aangepast voor je, anders moet je het even zeggenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 01:03 schreef Frankii het volgende:
HU - Digitale Communicatie - locatie C&J
1ste jaars enzo
Ja leuk en goed georganiseerd. Ben dus gekomen voor info over de deeltijd leraaropleidingen en heb me ff georienteerd over de mogelijkheden. Aanvankelijk lag mijn voorkeur voor de opleiding geschiedenis leraar, met als 2e keus leraar engels, maar naar aanleiding van de gesprekken die ik heb gehad met leerlingen/leraren van de betreffende opleidingen, heb ik ondervonden dat de opleiding voor leraar engels 2e graads toch echt wel wat voor mij is, meer nog dan leraar geschiedenis of aardrijkskunde bijvoorbeeld.quote:
nu alquote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:50 schreef Frankii het volgende:
Morgen eerste dag, 9 uur op school zijn. Aangezien ik (nog) niet in utrecht woon, half 7 uit bed
Introdagen heb ik volgende week. We gaan kanoen, de dom beklimmen, en wat vage spelletjes. Is zo'n intro verplicht joh? En als je nou niet komt?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:53 schreef raaavi het volgende:
[..]
nu al?
ik heb morgen me verplichte intro dag.
Nee, die is niet verplicht, lijkt me.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:58 schreef Frankii het volgende:
[..]
Introdagen heb ik volgende week. We gaan kanoen, de dom beklimmen, en wat vage spelletjes. Is zo'n intro verplicht joh? En als je nou niet komt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |