abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 13 augustus 2009 @ 14:31:40 #1
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_71848653
Deel 2 - Hoge hakken moeten verboden worden #2
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 14:05 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Ja, hier is de post waarin ik dat vroeg, BSB..
Je spitst je vragen nu wel heel erg op je eigen smaak, nogmaals, beleid moet worden gemaakt op basis van de regel en niet de uitzondering. Wat betreft je vraag over de strenge Maghreb landen: daar worden vaak alleen de vrouwen lastig gevallen die er gemiddeld uitgedoster uit zien dan de rest. In dat soort landen moet je rekening houden, eigenlijk overal, met de signalen die je uitzendt (naar bv. de pocket van wildvreemde mannen).

In dat soort landen kan een glimlach of wat lipvocht (gloss efect) al een certain activatie opwekken en beschouwd worden als een bepaald signaal.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  donderdag 13 augustus 2009 @ 14:32:58 #2
13462 BansheeBoy
pi_71848696
Slotje.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  donderdag 13 augustus 2009 @ 14:40:01 #3
263429 Verlicht
Ik houd van illusies.
pi_71848888
Ik wil dit topic volgen.
"Het wezen der dingen is vlucht, het wezen der ziel is verdriet."
Mijn Tamagotchi-beestje moet gevoed worden.
pi_71851225
Tjeempie, er komt nog een deel 3 ook.
  donderdag 13 augustus 2009 @ 16:22:47 #5
13462 BansheeBoy
pi_71851637
pi_71851830
Goed, het blijkt dus, ondanks BSB selectieve verontwaardiging dat verkrachting en aanranding net zo veel voorkomt in het Midden-Oosten. Alleen daar hoor je niets over, want dat zou de kracht van de Qu'ran ondermijnen. Want de Qu'ran kan alleen leiden tot een zedige samenleving, althans volgens het politieke middel.

Tevens, verkrachting en aanranding zijn niet gericht op lust maar op macht.
Squelch - a circuit that cuts off the audio-frequency amplifier of a radio receiver in the absence of an input signal, in order to suppress background noise.
pi_71853169
SLOTJE
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')