quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik wil NMNS even de groetjes doen, kan dat hier?
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:49 schreef Gert het volgende:
Toch nog effe Den Haag: ik vind het héérlijk weer dit hoor, maar als je hier weer rond kan lopen
met helemaal niemand in de buurt, dat heeft ook wel wat. Sjezus
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:13 schreef liesje1979 het volgende:
Het was heerlijk op het strand, en nee we lagen niet bij de pier, maar gewoon op "ons" strand waar het lekker rustig was. Het water was lekker koud en ik heb meerdere malen gedacht: wat woon ik toch in
een topstad
quote:
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:04 schreef hondjes het volgende:
In Spanje begon het om een uurtje of twee te bewolken..
Het is nu wel lekker, geen zon, en een beetje wind.
Ga maar eens aan de watermeloen,mijn dorst even lessen.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:21 schreef Copycat het volgende:
Maar ik zou ook best in Den Haag kunnen aarden.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
Maar goed, ritje van 1200km in de benen. Ik ga pitten, sweet dreams allen.
Tot morgen, dan maar eens een beetje bijFOK!'en.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:19 schreef Gert het volgende:
Hee Pietje.
Weer terug in de veilige nederlanden?
Krijgen we een souvenirtje?
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 08:19 schreef hondjes het volgende:
Wakker..![]()
Het weer vandaag, links achter de berg, daar waaar Coos zit, lijkt me de beste plek,
in het dal en boven zee, lichtelijk bewolkt, maar rechts , boven de mafiaberg donkere lucht,
Dus buien vandaag, of de zon komt zo door , vanavond weten we wat de dag ons bracht
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 16:41 schreef Peter6000 het volgende:
Nog steeds droog trouwens, in Apeldoorn.
En zonloos.
Misschien ook leuk te weten: ik word 2 weken lang gevolgd door een satelliet.
Dat gaat met de Mobitest.
Krijg ik voor 20 euro Bol.com-bonnen voor.![]()
quote:
quote:Op zondag 9 augustus 2009 03:18 schreef Gert het volgende:
Liesje!
Viel wel mee he, uiteindelijk, dat terug fietsen!
Maar wel helemaal droog gehouden. (op m'n linker broekspijip na(
quote:Op zondag 9 augustus 2009 03:33 schreef FANN het volgende:
als er morgen wordt geklaagd over gebagger...
It wasn't me !!![]()
quote:Op zondag 9 augustus 2009 03:38 schreef Gert het volgende:
Ben iets te dronken om de tekst echt tot me door te laten dringen.
Ik ga het morgen nalezen!
quote:Op zondag 9 augustus 2009 08:40 schreef Talitha het volgende:
Eens kijken wie als eerste z'n kater komt showen.![]()
quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ben naar Castellane geweest, een pokke-eind rijden, maar midden in de Alpen bij een prachtig meer. In 't begin beetje omgeving verkenning, in de zon liggen, bruin bakken, lamballen aan 't meer, lekker eten, etc
. Later naar Cannes geweest, op zich een leuke luxe stad maar weinig te beleven. Voor m'n gevoel was 't daar ook 50 graden, maar ach na een week in de middle of nowheren ben je blij weer in de stad te zijn
. Vervolgens canoying gedaan, rivierbed volgen door stukken wildwater te volgen (op je rug langs de rotsen), van watervallen springen, stukje tokkelen
en 't hoogtepunt was een sprong van 8 meter in een soort vallei
. Vervolgens raften, met z'n 8en in een bootje, de rivier was vrij rustig maar onze stuurman had er zin in en we zijn 3x gecrashed. Waarvan ik 3x in 't water ben geslingerd, waaronder 2x onder de boot
. Dan kom je happend naar adem boven
. Als laatste naar Monaco / Monte Carlo geweest, de luxe daar is zoooooo vet. Bootjes, auto's, horloges, alles is daar in style
.
quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:12 schreef Noek het volgende:
Oeh, dat klinkt gaaf!! Die sprong!![]()
Ah gatsie, dat onder een boot komen. Zag je al flitsen uit je leven en kwam ik er ook in voor?
Wat was het lekkerste wat je hebt gegeten?![]()
Nouhou, wij hadden dus een heel mooi appartement, heel groot met fitnessruimte. Echt woar!![]()
Niet dat ik daar gebruik van heb gemaakt want moeders heeft mooie wandelschoenen gekocht, echt zo ontzettend amish. Ik voelde me helemaal één met de natuur. Ik wilde zelfs met terugwerkende kracht alsnog borstvoeding geven. Zo oer voelde ik me met mijn schoenen. Maar goed, we hebben enorm veel geklauterd, gelopen en gezwoegd. Gut gut, het viel soms niet mee hoor maar dat stoppen met roken, dat helpt aardig.
We hebben alle Oostenrijkse culinaire hoogtepunten geproefd in hutten. Eén keer was het wel heel slecht weer, dat was bijna zo'n 71 graden Noord expeditie. Ging ook nog sneeuwen en een koude wind! Brrrr maar toen waren we eindelijk bij de hut en daar was de haard aan met warme choco. Dat is dan toch wel erg tof want een dag later was het 35 graden en lag ik in mijn bikini bij het bad.![]()
Prachtig land toch en stom dat ik die voorgaande 2 keren niet heb willen zien. Ik wil zo weer!
quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:22 schreef CarOnline het volgende:
Hoi Noek,
t gaat wel goed. Met mij en de meiden
Met jou ook las ik van de week? Mooi zo.
Net even winkelen geweest in Manchester en leuke armbanden, een toffe tas (vooral de prijs en daar gaat het maar allemaal om, toch!), een geweldig gaaf shirt voor De Mijnese gekocht en lipgloss voor de meiden.
Oh en blauwe nagellak met glitters voor mij![]()
Ja, dat kan ik dan weer niet laten liggen voor £ 1,- en dan nog 2 potjes ook.
Dat past allemaal nog precies in mn handbagage.
Proppen!
quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:17 schreef debuurvrouw het volgende:
ja hoi! Daar ben ik weer...
Moest ff wassen en de tuin en de tuin en en en en en en
Maar het was helemaal geweldig!Eerste weekje beetje regen maar dat mocht de pret niet drukken. Denen zijn echt níet aardig maar ook dat mocht de pret niet drukken.
Ben 738 keer in de Dragon geweest heb volwassen mannen als kleuters zien rennen bij een natspuitpiratenatractie en me dus wel vermaakt.
Vervolgens een week NIETS in Zweden. Wat héérlijk!kindjes plonsen en varen en maken pijl en boog en weet ik veel wat en ik heb deel twee en drie uit van de millenium trilogie
kreeften gevist gekookt en opgegeten
geleerd hoe ik gemarineerde zalm moet maken en gravlaxsas
maar vooral helemaal niiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeets je zal d'r haast ontspannen van raken.
![]()
oh en kötbollar genast natuurlijk![]()
En hier? alles oké? nog dingen gemist? Moet ik nog wat nalezen?
quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:22 schreef Gert het volgende:
Ha die buuf!![]()
Nee niks gemist joh.
Toch wel eerst doodmaken en dan pas koken hè, die kreeften.
Gravad lachs.
quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:10 schreef CarOnline het volgende:
En mijn Buuv!
Hoi Buuv![]()
Morgen kleppen we ff bij over msn, dat heb ik nu ff niet!
quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:01 schreef remlof het volgende:
Een digitale van Philips, maar ik meet onder m'n oksel voor het gemak. Hij geeft 37,16, dus plus 0,5 omdat onder oksel maakt 37,66. Dat is maar een beetje verhoging toch?
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:39 schreef Gert het volgende:
Nou ja, met het kontneuken doen wij altijd vaseline en geen water.
Maar misschien is het met thermometers anders.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:06 schreef Copycat het volgende:
Het bloeden is alweer gestelpt. Het was dan ook slechts één drupje.
Ik krabde een korstje los of zo.
Koffie! Regel vier!
En dan nog een regel of 70.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:42 schreef Copycat het volgende:
Gaan jullie zaterdag meeten? Met koekjes? En wijn?
Wat gezellig!
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:51 schreef Gert het volgende:
Ja! Ja! Ja! Ja!
Na 2347 PM's komt het er eindelijk van. En nou heb ik kuddes FOK!-users ontmoet,
de laatste maanden, maar déze vind ik spannend.![]()
Gelukkig ziet ze er op het eerste gezicht heel aardig uit!
Dus dat kalmeert de gierende zenuwen wel weer.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:55 schreef Copycat het volgende:
Hoe leuk!
Ik heb Noek één keer op foto gezien en sindsdien wil ik best wel lesbi doen.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:56 schreef Noek het volgende:
Oooh iiiieeeeeh ja!![]()
En dan start mijn auto niet terwijl ik met de trein ga. Oeeeh, er kan nog van alles misgaan.
Het is dOOdeng.
Maar goed, nog een kliek erbij! Hopla!
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:44 schreef beequeen het volgende:
Ik ben ook niet zo van de accessoires maar heb ze meegenomen uit Frankrijk.
Zonneallergie, gezellige bultjes die enorm flatteren. NOT.
Hoi FOK!kers.
Ik heb geweldig genoten, dat dan weer wel.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:54 schreef Copycat het volgende:
Welkom thuis, beequeen!
Heb je die gezellige bultjes ook mee terug naar Nederland genomen?
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:12 schreef Peter6000 het volgende:
Liesje, bedankt voor je PM.
Ik schrok ervan, en ik stuur je een PM terug.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:58 schreef Copycat het volgende:
Er speelt iets met iemand ergens. Genoeg om retenieuwsgierig te zijn.
Spil de bonen!!!
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:30 schreef Soury het volgende:
Moet dat nee ff serieus ... Laat het dan bij sms of snm.
Ik vond dat Coos gedoe ook al niet zo eigenlijk.
Hou dat prive gedoe toch es prive.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:56 schreef CarOnline het volgende:
Nou zeg, hier ga je helemaal je boekje te buiten!
Dat vraag je niet aan een dame
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:29 schreef CarOnline het volgende:
Angel eruit heb ik zelf gedaan al kijkend in de achteruitkijkspiegel, maar dat was niet zo'n probleem,
het ding was bijna een halve meter![]()
Geen azijn hier (geen idee eigenlijk) en Nestosyl (??) ook niet.
Ik denk dat ik zo maar een asprine neem, zou dat ook helpen?
Dank u, ik plak hem op mn oor.
quote:
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hierbij doet NMNS de hartelijke groeten aan iedereen, inclusief Coos, vanuit een prachtig Tsjechië.![]()
Het doet mij plezier te om te constateren dat ik (per sms) op de hoogte wordt gehouden van het feit dat sommigen hier mij niet kunnen vergeten en zelfs bij mijn afwezigheid regelmatig NMNS in ere houden
![]()
[ afbeelding ]
PS.Piet van Aken
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:48 schreef hondjes het volgende:
Tsjechie is harstikke mooi, veel plezier in Praag, of waar je dan ook zit..
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:21 schreef Peter6000 het volgende:
Morgen heb ik een vergadering op kantoor.
Gaan we net doen of we een bedrijf zijn, met notulen etc.![]()
Als ik geld zou hebben zou ik er zo een tragi-komedie van kunnen maken.
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:31 schreef Copycat het volgende:
Wij hebben voortaan een lepel in de snoeppot. Om de Mexicaanse griep tegen te gaan.
Dus ik hoest altijd extra op mijn handen als ik ongezien in die pot graai.
Zaterdag en zondag zonnig.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:33 schreef hondjes het volgende:
Zweet als een otter, het is 31c en geen zuchtje wind, en zit een tuinmeubelset in
mekaar te frobelen , zou het heerlijk vinden eens een regendag.
Scheveningen ziet er iets minder zonnig uit, helaas.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:58 schreef liesje1979 het volgende:
Fluitert! Waar is die foto van? Als dat scheveningen is ga ik nu mijn bikini aantrekken
Noorderstrand Scheveningen.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:58 schreef liesje1979 het volgende:
Fluitert! Waar is die foto van? Als dat scheveningen is ga ik nu mijn bikini aantrekken
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:02 schreef Marrije het volgende:
[..]
Scheveningen ziet er iets minder zonnig uit, helaas.
Gun je zo graag een zonnige middag en avond op het Noorderstrand ,quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:09 schreef liesje1979 het volgende:
Fluitert, maar niet van vandaag begrijp ik?
Zit al drie weken in Spanje en het is voor mij ook wel even genoeg,quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:40 schreef student_van_het_leven het volgende:
pff wat een lage temperaturen in Nl, hier al een maand over de 30, eigenlijk begint het nu te irriteren.. Maar goed , ik zit dan ook in Italie (adriatische kust0
ja,ja,,,, en neequote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
Kerst is nog een paar nachtjes slapen, fann. Kan je nou al schaken?
Zonnig hoor!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:02 schreef Marrije het volgende:
[..]
Scheveningen ziet er iets minder zonnig uit, helaas.
ha die buufquote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:57 schreef debuurvrouw het volgende:
Hier is het echt wel zonnig hoor!Lekkerlekkerlekker
en strakblauw ook nog. wie doet je wat.
En een goedemiddag natuurlijk.
lul niet, mietjequote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:51 schreef Gert het volgende:
Zo, weer thuis,. en geen gekke dingen beloofd.
[..]
Zonnig hoor!
En hier in de tuin ook.
haai pietjequote:
Altijd trouw jeweetz, ben naar z-frankrijk geweestquote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:15 schreef willem-jozef het volgende:
alles goed met jou? op vakantie geweest begreep ik, maar waar is me dan niet duidelijk.
nog wat geneukt daar of gewoon trouw gebleven aan de handkar?
Dank je wel, sukkeltjequote:
doe je goed! waar in zuid-frankrijk en met makkers of je vriendin?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Altijd trouw jeweetz, ben naar z-frankrijk geweest. Zat zowaar bij een aardige Fransman op de camping, ze bestaan echt
.
Dahaag!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:32 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
doe je goed! waar in zuid-frankrijk en met makkers of je vriendin?
ik moet er zo uit (trein). mzzl alvast indien..
Fluitertquote:Bericht 10% gewijzigd door tuinfluiter op 13-08-2009 16:51 (Peter6000 sorry voor het lelijke EDIT lijntje.) ]
Ja zo opeens brak de zon door.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:54 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Fluitert![]()
Verdomd lekker zonnetje trouwens, in Apeldoorn.
Hè WJ, vooruit met die geit, klim zelf op die bokquote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:32 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik moet er zo uit (trein). mzzl alvast indien..
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:23 schreef Copycat het volgende:
Verder ben ik benieuwd naar je slipje, Nmns!
always good to be homequote:
in maastricht bij de spar!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:39 schreef liesje1979 het volgende:
Zo irritant, ik heb zin in bepaalde chips, die je vroeger overal kon krijgen! Het zijn een beetje pauperchips maar zo lekker. Baconknabbels!Alleen verkopen ze ze nergens meer, alleen bij de plus aan het spui weet ik dat ze ze hebben. Maar om daar nou weer helemaal heen te fietsen voor een zak chips is ook weer zoiets. En ik heb geen zin in andere chips.
Arme meid.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:39 schreef liesje1979 het volgende:
Zo irritant, ik heb zin in bepaalde chips, die je vroeger overal kon krijgen! Het zijn een beetje pauperchips maar zo lekker. Baconknabbels!Alleen verkopen ze ze nergens meer, alleen bij de plus aan het spui weet ik dat ze ze hebben. Maar om daar nou weer helemaal heen te fietsen voor een zak chips is ook weer zoiets. En ik heb geen zin in andere chips.
heb je haar ook weer..quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Arme meid.![]()
Die zijn echt pauper ja, bah!
Maar... er zit ook een Plus op vijf minuten fietsen van jou hoor, wist je dat? Misschien kan die voorzien in daar waar jij naar hunkert: smerige zoutjes.
Fijne vakantie!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:09 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
heb je haar ook weer..
laters
Meneer de groepsleider voor jou, jochie.quote:
Zo'n baantje zoeken doe je alleen als je heel snel geld nodig hebt, zoals bijvoorbeeld pinda's verpakken.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:05 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
always good to be homedank!
over 'home' gesproken: je ligt twee maanden achter met de huur bij juud, hoorde ik van liesje![]()
..tijd om een baantje te zoeken, vakkenvuller. de vmbo-scriptie-smoes begint ook een beetje door den mand te vallen..
[ afbeelding ]
Albert Heijn, en dan in het schap met de verse vleeswaren en kaasjes enzoquote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:39 schreef liesje1979 het volgende:
Nope, maar de zout/zwarte peper van Albert Heijn welquote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:06 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb ze in geen eeuwen op maar die zijn inderdaad lekker![]()
Iemand de nieuwe moster-honing van Lays al gegeten?
Jah, die Thai Chili is lekkerquote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:12 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nope, maar de zout/zwarte peper van Albert Heijn welen de Thai Chili.
lekker lekker....
Nee lekker juist, honing mosterd dressing voor sla en ham met honing mosterdsaus. al moet ik zeggen dat ik het voor chips ook niet echt lekker vind klinken.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:19 schreef Peter6000 het volgende:
Klinkt als een erg gore combinatie: honing en mosterd.
Geef mij maar Dekamarkt cocktailnootjes.![]()
Hoe hielden we dat vroeger toch vol hè! Er was alleen zout, paprika en bolognese. De armoe.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:12 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
lekker lekker....
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:06 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb ze in geen eeuwen op maar die zijn inderdaad lekker![]()
Iemand de nieuwe mosterd-honing chips van Lays al gegeten?
Ja, en die bliefte ik toen al niet.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Hoe hielden we dat vroeger toch vol hè! Er was alleen zout, paprika en bolognese. De armoe.
Met of zonder stukjes?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:25 schreef Marrije het volgende:
nmns, mooi uitzicht!
mmm bolognesechips
Chips is toch altijd hardquote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:23 schreef FANN het volgende:
[..]
Chips met harde stukjes teruggehaald
Uitgegeven: 13 augustus 2009 18:09
Laatst gewijzigd: 13 augustus 2009 18:09
AMSTERDAM - Chipsfabrikant Lays haalt zakken Bolognesechips uit de schappen omdat er harde stukjes in de chips kunnen zitten. Lays roept klanten op om de zakken met Bolognesechips voor het eten te controleren.
http://www.nu.nl/economie(...)es-teruggehaald.html
harde stukjes ????
Zonderquote:
cheese unionquote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Chips is toch altijd hard![]()
Ik vind bolognese chips sowieso niet lekker, cheese onion ook niet
Zijn dat die extra krokante? Want die zijn jammie inderdaad.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:12 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
lekker lekker....
Excellent ambachtelijke chips zegt de verpakking.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:36 schreef Talitha het volgende:
[..]
Zijn dat die extra krokante? Want die zijn jammie inderdaad.
Schatje, je valt in herhaling. Da's een nadeel van bier denk ikquote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:39 schreef FANN het volgende:
die was dubbel
mijn puter doet weer vreemd![]()
of ik heb teveel bier op![]()
picturesquote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:41 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Het is ook niet verwonderlijk dat ik een ass heb the size of a truck.![]()
heb je breedbeeld dan?quote:
quote:
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:33 schreef Deisyy het volgende:
Ik wil in de herfstvakantie eigenlijk nog een weekje naar de zon, iemand een idee?
De 17e hebben mijn kinders vakantie. Maar mijn dochter wil niet mee.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:02 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Wanneer heeft je dochter herfstvakantie 17 of 24 oktober?
20 seconden, verder kom ik echt nietquote:
Daarna wordt het juist leuk, want dan gaat NPM ook rappenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:16 schreef Marrije het volgende:
[..]
20 seconden, verder kom ik echt niet
21. Om dillechips mee weg te spoelen.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:33 schreef FANN het volgende:
do 23 apr 2009, 14:00
Twintig redenen om bier te drinken
AMSTERDAM - Vandaag wordt in Duitsland de Dag van het Bier gehouden. En wat blijkt? Bier is gezond! Hier volgen maar liefst twintig redenen om een biertje te drinken. Proost!
http://www.telegraaf.nl/e(...)er_te_drinken__.html
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De 17e hebben mijn kinders vakantie. Maar mijn dochter wil niet mee.
En mijn zoon eigenlijk ook niet want hij vindt vliegen niet leuk en als je in oktober naar de zon wilt moet je vliegen en hij is pas 13 dus nog te jong om thuis te blijven![]()
Misschien Egypte, daar kan je geweldig snorkelen.
Wat hebbie koch voor oene wief dan?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:27 schreef Gert het volgende:
[..]
21. Om dillechips mee weg te spoelen.
Maar ja, een biertje, daar heb je het al.
Oorbel'n.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:34 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Wat hebbie koch voor oene wief dan?
Oh das wah leuk ja. Oorbell'nquote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Oorbel'n. [ afbeelding ]
En nog wat spul namens de kleine. Moet-ie later als-ie groot is terugbetalen.
Echt?!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:26 schreef CarOnline het volgende:
Deisyy, ik vind je ook wel een FarmVille tiepje!
Het is hartstikke leuk en gelukkig helemaal niet verslavend![]()
En je kan zulke leuke dingen kopen en je landgoedje inrichten
Nee ammelieniejum, da's stevig en toch licht!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:40 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh das wah leuk ja. Oorbell'n![]()
Wah goal'n toch!
Ik zag dat ik dat Anno-spel van Dementor kan kopen voor ¤ 25,-. Ik doe het niet hoor! Nope, zeker weten van niet. Ben het echt niet van plan. Mijn besluit staat vast.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt?!Via Fok! rol ik van de ene verslaving in de andere, maar ik heb geen groene vingers, is dat heel erg?
Is WJ ook naar Parijs geweest? dan heb ik hem net misgelopen
Misschien ben je wel tegen 'm aangebotst! Of weet je hoe hij eruit ziet?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:43 schreef Deisyy het volgende:
Ik ook niet!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt?!Via Fok! rol ik van de ene verslaving in de andere, maar ik heb geen groene vingers, is dat heel erg?
Ja, das mooi spul he!!!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee ammelieniejum, da's stevig en toch licht!
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:30 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ik las in de Arke reisgids dat het goed duiken en snorkelen in Egypte is.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Binnen een week ben jij ook aan de Annoquote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:45 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik zag dat ik dat Anno-spel van Dementor kan kopen voor ¤ 25,-. Ik doe het niet hoor! Nope, zeker weten van niet. Ben het echt niet van plan. Mijn besluit staat vast.![]()
Kijk, dat wist ik dus niet! Ik 'publish' die dingen ook nooit.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:50 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Je moet eerst lid worden van Facebook. Daar komen ook alle meldigen op, als ik een rozet gekregen heb, kan jij daar op klikken en krijg je ook geld, best geinig. Buuv Talitha en ik zijn buren, je kan ook bij elkaar op t land kijken.
Dat klinkt echt wel heel erg leuk en verslavend. Ik wil al jaren een stuk vee adopterenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:50 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik ook niet!
Zelfs plastic planten gaan dood bij mij maar dit is echt heel leuk
Je heb een lapje grond.
Het enige wat je kan doen is ploegen, zaaien en oogsten. Bepaalde soorten groenten kan je niet bij, die moet je eerst vrijspelen door een bepaald level te halen.
Zaadjes koop je, en sommige dingen moeten 4 uur groeien, sommigen 3 dagen en anderen 8 uur.
Dus reken even uit hoelang je niet bij je pc kan enzo want anders verdrogen ze.
Als je oogst krijg je geld, als je ploegt experience points en zo ga je een lvl omhoog.
Je kan ook van die rozetten verdienen en elke dag kan je je buren een kadootje schenken. Een koe, een appelboom, van alles. Hoe meer geld, hoe duurdere dingen je kan zaaien.
En dan kan je dus ook dingen kopen. Soms krijg je een melding dat iemand een koe gevonden heeft, die kan je adopteren. Een koe geeft melk, en zo krijg je dus weer geld en punten. Je kan zien per ding hoeveel % hij is, en bij 100 kan je hem melken, plukken of knippen.
Het lijkt heel ingewikkeld maar dat is het niet.
Hoe meer buren, hoe meer land. Hoe meer geld, hoe meer land. Ik heb vanmiddag voor 10,000 coins een lapje erbij gekocht. Ik ben nu aan het sparen voor een boerderij
Je moet eerst lid worden van Facebook. Daar komen ook alle meldigen op, als ik een rozet gekregen heb, kan jij daar op klikken en krijg je ook geld, best geinig. Buuv Talitha en ik zijn buren, je kan ook bij elkaar op t land kijken.
Ja! Waarvoor mijn hartelijke dank!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:56 schreef Talitha het volgende:
[..]
Kijk, dat wist ik dus niet! Ik 'publish' die dingen ook nooit.![]()
Ik kon vanmiddag trouwens meerdere gifts naar jou en buuf sturen. Heb je er ook meerdere gekregen?
Nee dat valt reuze mee!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat klinkt echt wel heel erg leuk en verslavend. Ik wil al jaren een stuk vee adopteren![]()
Maar dat kost toch heel veel tijd en ik ben net verslavingsvrij![]()
Als ik een facebook account maak, kan ik dan wel komen gluren in jullie tuintjes?![]()
@Gert: Zo toch? [ afbeelding ]
Ik hoop echt van niet, want daar gaat dan weer zo ontzettend veel tijd in zitten. Dat tuinierspelletje van Caro is al erg genoeg.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Binnen een week ben jij ook aan de Anno
En jij staat daar gewoon tussenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:00 schreef CarOnline het volgende:
[ afbeelding ]
Ja dat moet je wel doen Talitha, zo loop ik keiharde klinkende munten mis
Ookal aan de frambozen?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:04 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik hoop echt van niet, want daar gaat dan weer zo ontzettend veel tijd in zitten. Dat tuinierspelletje van Caro is al erg genoeg.
Thanks een piggy.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:00 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja! Waarvoor mijn hartelijke dank!
Als het goed is heb je net een varken van me gehad![]()
Ja, ik moet nog wat meer ruimte. Dan kan ik nog meer hekken kopen.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:05 schreef Marrije het volgende:
[..]
En jij staat daar gewoon tussen
Ja, normaal is het 1 per dag geloof ik.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:06 schreef Talitha het volgende:
[..]
Thanks een piggy.Ik kan ff niks terugsturen, want ik heb al teveel berichtjes gestuurd vandaag. Wist je dat daar een limiet op zit?
Het ziet er wel gezellig uitquote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:07 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, ik moet nog wat meer ruimte. Dan kan ik nog meer hekken kopen.
Nu is het een zooitje. Gelukkig poepen ze niet.
Uhuh, ik moet ff inhalen. Kon afgelopen dagen niet inetten. Dan merk je pas hoeveel je internet gebruikt.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:06 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ookal aan de frambozen?![]()
Ik ook. En dan voor het slapen gaan gooi ik er pompoenen in
Ahhh stressquote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:09 schreef Talitha het volgende:
[..]
Uhuh, ik moet ff inhalen. Kon afgelopen dagen niet inetten. Dan merk je pas hoeveel je internet gebruikt.
Snorkelen icm adembenemend vinnik echt niet leuk klinkenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben een paar jaar geleden in Egypte wezen snorkelen, het is echt adembenemend mooi
Hooi Noekiepoekie lekker koekiequote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:18 schreef Noek het volgende:
Ik heb mijn eigen Spa en cakewinkeltje. Dus!
Hoooi!
Nee! Ik heb alleen maar boos jjedoan en daar heb ik nu wel spijt van. Máár spijt is wat de koe schijt.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:20 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Hooi Noekiepoekie lekker koekie![]()
Was leuk jisteg?
Word je lid van het farmkliekje!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:12 schreef Deisyy het volgende:
Het ziet er wel heel leuk uit![]()
Ik ga eens even kijken of het veel werk is om een facebooker te worden
Nou ja!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:21 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee! Ik heb alleen maar boos jjedoan en daar heb ik nu wel spijt van. Máár spijt is wat de koe schijt.
Heb je fijne koeien? Lof joe!
Ik druk op invoeren en dacht hetzelfde, maar had geen zin om het aan te passen.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:15 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Snorkelen icm adembenemend vinnik echt niet leuk klinken
Heb ik het geduld niet voor, maar ik vind het wel grappig om dat zo even te zien.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:12 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nou, kom erbij zouk zo zeggen
Pas maar op tot er iemand geflatst wordtquote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:27 schreef Talitha het volgende:
Waarom praten schrijven jullie eigenlijk zo dames? Met al die j's erbij?
Je moet het even hagdop zejjequote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:27 schreef Talitha het volgende:
Waarom praten schrijven jullie eigenlijk zo dames? Met al die j's erbij?
Mijn zelf betaalde cadeau paste niet. Hij hoefde het alleen maar te bestellen. Verkeerde maat en ik vond dat ik het veeeeeel erger had dan alle kindjes in Afrika want die hebben iig geen laarzen nodig.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:25 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nou ja!
Waagom hab je boos jedaan?!
Was de jeste nie joed?![]()
![]()
Ja, mijn koeie zain fijne beestn hoog!
Tgouw en jezallij
We moesten er in Caro's keuken nog om lachen. Om de kraksie.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Pas maar op tot er iemand geflatst wordt
Oeh, jaloers.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
'avond, net kaarten besteld voor eddie kowalczyk met metropoolorkest in de HMH. Wie? De zanger van Live
Ai, ja dat is heeeeeeeeeeeeeeel beroerd!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:32 schreef Noek het volgende:
[..]
Mijn zelf betaalde cadeau paste niet. Hij hoefde het alleen maar te bestellen. Verkeerde maat en ik vond dat ik het veeeeeel erger had dan alle kindjes in Afrika want die hebben iig geen laarzen nodig.Ik wilde sowieso al niet jarig zijn en was gewoon chagrijnig eigenlijk. Ik vind het maar een jjedoe. En 24 hè. Voor je het weet ben je 30. Nou, ik moet er niet aan denken!
![]()
Dus de jeste was zwaar niet goed.
Ja, geven ze veel melk?
En en en ben je vrij? Het weekend ofzo?
Heb ik geprobeerd, maar dan maak ik er nog niks van. Ligt aan mij hoor. Ik ben slecht in dialecten en stemmetjes. Kan eigenlijk alleen maar ABN spreken.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:29 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Je moet het even hagdop zejje
Heb je het al gevonden? Anders ff dit linkje aanklikken en linksboven klikken op 'naar toepassing'.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:30 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb een facebook account. En nu?![]()
Ik zie nergens koeien of meloenen.
Zo zeg. Heel mooi en onconventioneel. Ik houd wel van soundscape-achtige nummers waar je een beetjequote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:49 schreef Peter6000 het volgende:
De RLS-SC première van een 'gelekt' nieuw Radioheadnummer.![]()
Er verscheen afgelopen week in de media dat ze voorlopig geen nieuwe plaat meer maken, omdat het proces te zwaar is. Dat was een teleurstelling.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Zo zeg. Heel mooi en onconventioneel. Ik houd wel van 'soundscape'-achtige nummers, zonder de couplet-refrein structuur.
Is er al meer gelekt?
Gewoon, net als bij U2, de hele plaat bijvoorbeeld?
Haha, nou komop met jouw ribbons dan!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:49 schreef Talitha het volgende:
[..]
Heb ik geprobeerd, maar dan maak ik er nog niks van. Ligt aan mij hoor. Ik ben slecht in dialecten en stemmetjes. Kan eigenlijk alleen maar ABN spreken.![]()
Ik heb net even die achterstallige bonussen van jouw trophies geind: 450 coins en een lost cow.![]()
Ook mooi, heel anders inderdaad. Melancholisch.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:19 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Er verscheen afgelopen week in de media dat ze voorlopig geen nieuwe plaat meer maken, omdat het proces te zwaar is. Dat was een teleurstelling.
En nu zomaar uit het niets een gloednieuw nummer.
Deze is ook nieuw, opgedragen aan een overleden eerste wereldoorlogveteraan:
Is minder typisch Radiohead, meer erg klassiek.
Das al 2 stuks.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:20 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Haha, nou komop met jouw ribbons dan!
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ja ja, vanuit het verre Tsjechië doe ik ook en wederom de groeten aan iedereen, natuurlijk ook aan Coos<---- (vandaag een ietwat sombere dag hier, net geen weer om het slipje uit te trekken
)
[ afbeelding ]
Fluitertje, Tsjechië is mooi genoeg om er een veertien dagen aan te besteden, gewoon doen!!
Is dat een code om aan te geven dat je om 12 uur jarig bent?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:25 schreef debuurvrouw het volgende:
nog een half uurtje tot mijn frambozen rijp zijn
Neenee, ik ben van 12 november. Het is gewoon zoals het is. Over een half uur zijn mijn frambozen rijpquote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:27 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Is dat een code om aan te geven dat je om 12 uur jarig bent?
Hee, da's vier dagen voor het concert van Muse.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:31 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Neenee, ik ben van 12 november.
Ja maar twee dafen later (en twee dagen voor de verjaardag van een ander persoon uit de RLS SC) in Deutschland.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:54 schreef Peter6000 het volgende:
Muse speelt op 14 november (de verjaardag van een zeker persoon uit de RLS-SC) in Ahoy.
En 2 maanden later is een ander persoon uit de RLS SC net jarig geweest.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja maar twee dafen later (en twee dagen voor de verjaardag van een ander persoon uit de RLS SC) in Deutschland.
O wat leuk!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 00:17 schreef Talitha het volgende:
[..]
En 2 maanden later is een ander persoon uit de RLS SC net jarig geweest.
Uhuh!quote:
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 00:58 schreef liesje1979 het volgende:
Maar ze hadden kaasknabbels en pindaknabbels, geen baconknabbels.![]()
En ja ik heb er nog steeds zin in.
En nee op dit tijdstip kan ik ze helemaal niet meer halen.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 01:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Bedoel je deze?
[ afbeelding ]
Ziet er lekker uit zeg
Aww moet je vroeg op?quote:
Nee ik hoef niet vroeg op. Wil graag slapen, maar ik ben klaar wakker! Niet eens aan het piekeren.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 01:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Aww moet je vroeg op?![]()
Anders is het niet erg toch, want de nacht! Ik stuiter gewoon een beetje fok over.
Ohw, of je piekert, dan sterkte!
Ja of lezen!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 01:45 schreef Talitha het volgende:
[..]
Nee ik hoef niet vroeg op. Wil graag slapen, maar ik ben klaar wakker! Niet eens aan het piekeren.
Ik ga maar ff tv kijken ofzo...
M'n oogst is pas over een paar uurtjes klaar.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 01:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja of lezen!
vervelend is het als je wilt slapen en je ligt maar naar het plafond te staren
Je ligt toch niet wakker vanwege je farm?!
Kan je wel mooi nog even oogsten enzo!
Heb je ook zo'n waterput net als Caro?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 01:56 schreef Talitha het volgende:
[..]
M'n oogst is pas over een paar uurtjes klaar.
Yup, en een picknicktafel en een boel beestjes. Maar vooral veel pompoenen op het moment. Kom je ook farmen?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 01:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heb je ook zo'n waterput net als Caro?
Ja sorry ik ben te lui vaak om op linkjes te klikken maar die screenshot zag er zo gezellig uit!
Nou ik ben geloof ik een beetje te verslavingsgevoelig voor dat soort dingen en ik vind "bouw'spelletjes geweldig en ik moet nog heel veel huiswerk inhalen maar ik had het te druk met de zomer en ik heb geen facebook account en en en...quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 02:06 schreef Talitha het volgende:
[..]
Yup, en een picknicktafel en een boel beestjes. Maar vooral veel pompoenen op het moment. Kom je ook farmen?
Heel verstandig van je.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 02:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou ik ben geloof ik een beetje te verslavingsgevoelig voor dat soort dingen en ik vind "bouw'spelletjes geweldig en ik moet nog heel veel huiswerk inhalen maar ik had het te druk met de zomer en ik heb geen facebook account en en en...
Ik zie wel hoelang ik de verleiding kan weerstaan!
Bedankt , nu Manu nog.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 08:03 schreef Peter6000 het volgende:
Goedemorgen.
En L.S. is terug van zijn ban, en post wel in de mong TBO-SC.
Ik vermoed dat hij een flinke knauw gehad heeft, en het als onveilig beschouwd hier te posten.
Lijkt me niks voor LS.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 08:03 schreef Peter6000 het volgende:
Goedemorgen.
En L.S. is terug van zijn ban, en post wel in de mong TBO-SC.
Ik vermoed dat hij een flinke knauw gehad heeft, en het als onveilig beschouwd hier te posten.
Is Ziggo echt zo waardeloos?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:46 schreef Marrije het volgende:
Misschien zijn LS én Manu het hier wel helemaal zat![]()
Ligt eraan, welke provider en in wat voor huis je komt. Als daar nog een aansluiting gemaakt moet worden oid kan het maar zo dat je 2 maanden verder bent. Met KPN. En met Ziggo mag je blij zijn als het uberhaupt gaat werken
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:51 schreef liesje1979 het volgende:
We kunnen LS vragen of hij Manu anders even belt, maar laten we dat maar niet doen
Ja dat was ook de reden van mn man, maar sinds we dat totaalpakket (quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is Ziggo echt zo waardeloos?
Donald had het er over om eventueel over te stappen omdat ze ook digitale tv hebben en we nu Digitenne hebben en dat werkt niet lekker.
Vind ik helemaal niet zelfs. Na Telfort vind ik Ziggo echt een verademing. Nee, beste beslissing ooit.quote:
Dan schiet dat ook niet echt op, want nu stoort de tv ook regelmatig en over internet van Ziggo heb ik ook al vaak klachten gehoord. Tele2 werkte bij ons heel goed, maar Donald dacht goedkoper uit te zijn bij Alice, maar dat werkte voor geen meter. Ik vind het sowieso een gedoe dat overstappen, ik weiger me er thuis mee te bemoeien ook als ik maar zo snel mogelijk weer aangesloten ben op internetquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:57 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja dat was ook de reden van mn man, maar sinds we dat totaalpakket (:')) hebben stoort de tv enorm. We zeggen de boel weer op binnenkort en kopen gewoon een schotel. En nog ff kijken naar welke internetprovider we gaan. Gisteren reclame van Tele2, 1e 6 maanden voor 14,95, maar hoe duur het daarna wordt staat er niet bij. Dat is trouwens internet en telefoon, al hebben we die telefoon niet nodig.
Ik ben wel blij met Ziggo hoor. En ze maken mijn internet steeds sneller!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is Ziggo echt zo waardeloos?
Donald had het er over om eventueel over te stappen omdat ze ook digitale tv hebben en we nu Digitenne hebben en dat werkt niet lekker.
En geen baconknabbels. Waarvoor je trouwens God op je blote knietjes moet danken, smeerpijp. Ik ken honden die daar dood aan zijn gegaan. True story!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:05 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb telfort internet en nog geen problemen mee gehad. En tv kijk ik gewoon met via de kabel. God wat loop ik hopenloos achter he? En ook nog eens geen farm.![]()
Maar wel half zonnig!
Die houding had ik ook, tot ik nu dus met Ziggo opgescheept zit waardoor ik al een paar keer niet kon internetten omdat ze storing haddenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan schiet dat ook niet echt op, want nu stoort de tv ook regelmatig en over internet van Ziggo heb ik ook al vaak klachten gehoord. Tele2 werkte bij ons heel goed, maar Donald dacht goedkoper uit te zijn bij Alice, maar dat werkte voor geen meter. Ik vind het sowieso een gedoe dat overstappen, ik weiger me er thuis mee te bemoeien ook als ik maar zo snel mogelijk weer aangesloten ben op internet
nee hoorquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:02 schreef Noek het volgende:
Of zijn nu opeens alle koeien rijp en plukken jullie de varkens?
Maar ze zijn wel lekker!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:07 schreef Noek het volgende:
[..]
En geen baconknabbels. Waarvoor je trouwens God op je blote knietjes moet danken, smeerpijp. Ik ken honden die daar dood aan zijn gegaan. True story!
Dat laatste zou voor Manu kunnen gelden, al is het wel érg lang!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:46 schreef Marrije het volgende:
Misschien zijn LS én Manu het hier wel helemaal zat![]()
Ligt eraan, welke provider en in wat voor huis je komt. Als daar nog een aansluiting gemaakt moet worden oid kan het maar zo dat je 2 maanden verder bent. Met KPN. En met Ziggo mag je blij zijn als het uberhaupt gaat werken
Chips! Brrr..quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar ze zijn wel lekker!
En wie had het gister over die frites van cheetos? Die was ik alweer vergeten en nu mis ik ze ook!
Ja ik hou van chips
Misschien heeft het er mee te maken dat het Ziggo in het noorden uit een andere bloedgroep stamt dan die hier in het westen. Bij ons stamt het af van Casema, en daar was óók altijd al een hele hoop gelazer mee.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:06 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik ben wel blij met Ziggo hoor. En ze maken mijn internet steeds sneller!en zonder meer te betalen hè. Alleen hun klantenservice is soms wat
Nou, wij hadden ook wel storing hoor. Maar er over klagen helpt en nu zijn we al zeker 6 maanden zonder storingen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Misschien heeft het er mee te maken dat het Ziggo in het noorden uit een andere bloedgroep stamt dan die hier in het westen. Bij ons stamt het af van Casema, en daar was óók altijd al een hele hoop gelazer mee.
En eten, likken en drinken. De mogelijkheden zijn onbeperkt!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:24 schreef debuurvrouw het volgende:
Het is vrijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdag!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oeh, en chocolade. Kan je goed brownies mee bakken.![]()
Ow wél een nadeel: ze pjoate wal viel zo bij Zijjoquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:25 schreef Noek het volgende:
Ziggo hier is ook gewoon te verstaan. Dus ik belde vaak met Telfort en dan kon ik ze niet eens verstaan waardoor ik 15ct per minuut betaalde om steeds maar sorry te zeggen. Terwijl zij eigenlijk sorry moesten zeggen! Tiscali daarentegen, die vond ik ook fijn. Vooral Floris van de Tiscali. Die vond ik toch wel zo aardig en hij mij ook.Nu dus Ziggo en die geven bij alles een drukkertje (met boers accent hè) en dan komt alles weer goed!
De koeien zijn weer van stal.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:02 schreef Noek het volgende:
Of zijn nu opeens alle koeien rijp en plukken jullie de varkens?
Had je je hoofddoek nog om ofzo? Van na het melken. Nou, tja ik zie het niet zeg maar. Misschien was het wel een verkapt compliment en wilde hij eigenlijk met je trouwen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:28 schreef Noek het volgende:
Alleen de Turkse monteur van Ziggo was een beetje vreemd. Hij vond nl dat ik Turks was en ik weet toch echt zeker dat ik dat niet ben. Hij vond van wel. Was een beetje ongemakkelijk moet ik zeggen.
Na een verhuizing binnen den haag wilde ik mijn adsl meenemen, toen heeft het zeker 2 maanden geduurd tot ik internet had omdat er nog een kabel getrokken moest wordenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat laatste zou voor Manu kunnen gelden, al is het wel érg lang!
Maar als iémand zoiets overkomt, is het Manu wel.![]()
Dat "ze" het hier zat zijn... LS had sowieso al de voorkeur voor de TBO SC, ook voor zijn ban. E\n waarom Manu het ineens zat zou zijn hier, is me volkomen duister dan. Of heeft iemand iets gemeens over Guus Meeuwis gezegd.
Ja, dat zal het zijn. Hij wilde gewoon met me trouwen. Willen ze allemaal trouwens. Daarom eet ik ook nooit shoarma.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:30 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Had je je hoofddoek nog om ofzo? Van na het melken. Nou, tja ik zie het niet zeg maar. Misschien was het wel een verkapt compliment en wilde hij eigenlijk met je trouwen.
Wij kregen van Ziggo een Marokkaanse monteur thuis, stomdronkenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:28 schreef Noek het volgende:
Alleen de Turkse monteur van Ziggo was een beetje vreemd. Hij vond nl dat ik Turks was en ik weet toch echt zeker dat ik dat niet ben. Hij vond van wel. Was een beetje ongemakkelijk moet ik zeggen.
JIj hebt wat met marokkanen he?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:33 schreef Marrije het volgende:
[..]
Wij kregen van Ziggo een Marokkaanse monteur thuis, stomdronken
Hahaha en wilde hij ook met je trouwen?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:33 schreef Marrije het volgende:
[..]
Hij was wel naar huizen aan het kijken en dan kán het opeens snel gaan.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:34 schreef liesje1979 het volgende:
Maar manu had toch helemaal geen concrete verhuisplannen?
Misschien moet je daar dan mee beginnen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:33 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, dat zal het zijn. Hij wilde gewoon met me trouwen. Willen ze allemaal trouwens. Daarom eet ik ook nooit shoarma.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
JIj hebt wat met marokkanen he?
Ja, dachtut wel. En ik heb nog zo heul geen zin.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:37 schreef Noek het volgende:
Oh en gadver de gadverdamme. Laatste dag van de vakantie.![]()
Nu al! Buuf, hij is toch nog maar net begonnen?
Terwijl je wel zo dapper bent om je door die ranzige shoarma van ze heen te bijten?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:36 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Misschien moet je daar dan mee beginnen.Met mij willen ze nooit trouwen namelijk.
Nehquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:35 schreef Noek het volgende:
[..]
Hahaha en wilde hij ook met je trouwen?
Nee ook Turken houden niet van een enorme knoflookmeur een slierten saus op je kin hè.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:36 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Misschien moet je daar dan mee beginnen.Met mij willen ze nooit trouwen namelijk.
Dan moeten ze er geen knoflooksaus bij geven he?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee ook Turken houden niet van een enorme knoflookmeur een slierten saus op je kin hè.
Ja, maar die zijn weer zo kléin. En kan dat ook met stamppot? dat je dan steeds de aardappelklodders van het plafond moet schrapen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:39 schreef Noek het volgende:
[..]
Terwijl je wel zo dapper bent om je door die ranzige shoarma van ze heen te bijten?
Misschien moet je het wat exotischer zoeken of Aziatisch. Een Jap ofzo? Heerlijk eten ook.
Oh, als het zou kunnen dan nam ik daar kinderen van. Alleen gaan die kunstjes in de keuken je ook wel snel vervelen denk ik. Op een gegeven momen is dat toch gewoon dat je gebakken ei door de kamer vliegt.
Dat je denkt, nou nou Hong Li, nu ken ik het wel.
Het is inderdaad een probaat middel geblekenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee ook Turken houden niet van een enorme knoflookmeur een slierten saus op je kin hè.
Je moet gewoon je mond open houden en dan flikkeren ze daar wat in vanaf de kookplaat. Kan ook prrrrima met hutspot. Dat vinden wij Westerse mensen leuk. Denken ze! En daar gaat het spaak lopen tijdens ons huwelijk.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:44 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, maar die zijn weer zo kléin. En kan dat ook met stamppot? dat je dan steeds de aardappelklodders van het plafond moet schrapen.
zo zie ik nog het verbijsterde gezicht van mijn vader die zo een inktvis toegesmeten kreegquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:47 schreef Noek het volgende:
[..]
Je moet gewoon je mond open houden en dan flikkeren ze daar wat in vanaf de kookplaat. Kan ook prrrrima met hutspot. Dat vinden wij Westerse mensen leuk. Denken ze! En daar gaat het spaak lopen tijdens ons huwelijk.
Dat word je dood. Daar! Ik heb het gezegd en geschreven en dan kan ik dat achteraf fijn mededelen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:50 schreef liesje1979 het volgende:
Ik neem een meneer van millies, van de baconknabbels je weetz
ja, dat hebb'n wij thûs niet hoor.quote:
Oh echt?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:52 schreef liesje1979 het volgende:
En klein Turkije daar gingen we 'avonds wel eens doorheen fietsen, want dat was spannend! thrillseekers waren we!
Ja maar toen waren we 16 he?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:54 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh echt?Ik liep daar gewoon als ik ut stad kwam. ik wasben echt een beetje naief hoor.
You get what you pay for.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:33 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik zag net in een ander topic een advies met betekking tot het blocken van UV-straling.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:20 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik zag net in een ander topic een leuk pakje voor je kater!
-edit-
[ afbeelding ]
Een hello kitty-kater.![]()
Ja prijzig he?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:45 schreef Noek het volgende:
Bullseye!
Sinds wanneer is de NS zo duur??Ik ben 5 jaar geleden nog geweest. Wat is er gebeurd in die 5 jaar??
Nondeju! Ik schrok ervan en ik wilde nog wel eerste klas. bijna 70 euro!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:49 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja prijzig he?
Ritje met de auto is denk ik goedkoper.
Je ziet ze toch wel snel weer?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:53 schreef hondjes het volgende:
Dit was even een kut moment.
Afscheid nemen van dochter en kleindochter.
Ga me maar afreageren op de vaat, en dan de koffers
N'och.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:53 schreef hondjes het volgende:
Dit was even een kut moment.
Afscheid nemen van dochter en kleindochter.
Ga me maar afreageren op de vaat, en dan de koffers
Moet je wel nú weg!quote:
Ik rij al! Ik post vanaf mijn iphone.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Moet je wel nú weg!
Maar 2e klas intercity zit even lekker als 1e hoor, en in het weekend is er plek zat! Scheelt gewoon 30 euro.
Niet dat het dan gratis is overigens.
Ik kan je wel vertellen wat er allemaal niet in zit.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:07 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik rij al! Ik post vanaf mijn iphone.![]()
Wat zit er allemaal in die 70 euro? Ik neem aan dat de koffie gratis is en dat mijn begeleideconducteur aan z'n riempje naast me blijft zitten? En af en toe een chocolaatje in mijn mond propt.
En moet je dan naar dezelfde wc als de 2e klas reizigers?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:09 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik kan je wel vertellen wat er allemaal niet in zit.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:14 schreef Noek het volgende:
[..]
En moet je dan naar dezelfde wc als de 2e klas reizigers?
Nee de bekleding van de 1e klas-stoelen is wat anders dan die van de 2e, en je hoeft niet tussen het plebs te zitten want die kunnen zich geen eersteklas veroorloven.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:07 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik rij al! Ik post vanaf mijn iphone.![]()
Wat zit er allemaal in die 70 euro? Ik neem aan dat de koffie gratis is en dat mijn begeleideconducteur aan z'n riempje naast me blijft zitten? En af en toe een chocolaatje in mijn mond propt.
Krijg de millie vanillie!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:19 schreef liesje1979 het volgende:
Ja kut NS!![]()
Maar ik ga naar het strand volgens mij is het er heerlijk!
quote:
ja op school.quote:
Maar mijn ingebouwde camera die in mijn haar is bevestigd, die is nog wel geheim.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:36 schreef debuurvrouw het volgende:
Dat was toch geheim, van die voicerecorder?enhet gaat ook heel best met de auto hoor Noek. Blackberry en ik staan bijna in hilversum!
ff op visite bij mijn opa en oma. Ja man je hebt het nog haske druk. En vergeet je verschoning niet, want het wordt natuurlijk broekpisserig leuk! En je camerapen!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:38 schreef Noek het volgende:
[..]
Maar mijn ingebouwde camera die in mijn haar is bevestigd, die is nog wel geheim.
Wat ga je doen in Hilversum?
Oeh, ik moet mijn mobiel nog opladen. En vinden. First things first.
Of sms als je in Klarenbeek staat, ook altijd een succesquote:
Haha oh ik ga zo ook even wat sturen, snoeien, zaaien, melken, plukken en plantenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:20 schreef Deisyy het volgende:
Omdat ik niet weet hoe ik iets op het prikbord moet zetten bedank ik hier mijn buren maar voor de koe, de kip en het vijgeboompje![]()
Ze staan schattig bij mijn strobaal
quote:
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 18:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hierbij doet NMNS de groetjes aan iedereen vanuit Tsjechië. Vandaag wisselend weer, dan weer zon, dan weer een klein buitje. Mooi weer om met de auto de "bergen" in te trekken. Bereikte hoogte: 814 meter boven NAP (volgens de routelplanner).
[ afbeelding ]
En ik zei nog tegen L&B, dat gaat niet, dat gaat echt niet lukken, maar 't zou en moest! Begaande wegen zijn maar niets. Afijn, zo ziet een voorwiel er dus uit als je muurvast in de vette blubber zit![]()
De boer, twee kilometer verderop kende maar één engels woord na ongeveer tien minuten handen en voetenwerk (wijzen naar z'n auto, wijzen naar mij, wijzen naar de grond) "Money, money". Afijn, tien euro later zaten we op z'n trekker om de klus te klaren.
[ afbeelding ]
Het is nu van binnen één en al blubber en meukquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 18:22 schreef debuurvrouw het volgende:
Wat een schone auto nog trouwensdie van ons is beduidend viezer.
![]()
Tsjechië is een prima vakantieland, zeker ook voor kinderen. Het barst hier van die stromende riviertjes waar je met kano's naar beneden af kunt zakken. Ook veel kinderen hier op van die bikes, met de lift naar boven en dan weer vol gas naar beneden. De prijs: voor twee dagen, een huurfiets, beschermende kleding, onbeperkt gebruik van de lift, voor ¤ 50,00.quote:Fijne vakantie nog. Het lijkt wel een reklamefilm voor tjechie.
Ja thnx, één nadeel, er zijn zoveel Nederlanders hier dat de gerechten bij sommige restaurants er zelfs in onze moerstaal op staan, dus af en toe denk je dat je gewoon thuis bentquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 18:43 schreef Copycat het volgende:
Klinkt als een geweldige vakantie, Nmns.
Geniet er nog van!
dan komt dat tientje vast goed terechtquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 18:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]Jups, zo'n keuterboertje met nog vier tanden in z'n muil, boven in die heuvels, van God en alles verlaten, maar zakelijk was ie wel
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:59 schreef debuurvrouw het volgende:
Wat is het hier een gezellige vrijdagavondfuif zeg!![]()
DAT MEEN JE???quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:10 schreef debuurvrouw het volgende:
Waarom?
Griep kan je hier ook wel krijgen hoor.
Wat dan? Voor eieren? Zeker enorm vieze hè, want dat vind jij grappig.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:14 schreef debuurvrouw het volgende:
Hhahahahaha, ze eten (vast een herhaling) een speciaal soort eieren( die maandenlang door een rottingsproces zijn gegaan) bij try before you die.zo grappig.
Ik zou gewoon nog een wijntje nemen.quote:
Nou-houquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat dan? Voor eieren? Zeker enorm vieze hè, want dat vind jij grappig.
onvoorstelbaar he, dat die man zo'n mooie zachte stem heeft en z'n dochter zo'n enorme snerpstem.quote:
Manu zou zijn woning aanhouden in Nijmegen ook omdat hij daar eerder acht jaar voor op de wachtlijst stond,quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:34 schreef liesje1979 het volgende:
Maar manu had toch helemaal geen concrete verhuisplannen?
O die dingen! YUK!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:21 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou-hou
http://en.wikipedia.org/wiki/Century_egg
Echt enorm smerig lijkt me. Maar de danjes die ze maken om het toch te eten.. ja, dat vind ik grappig jaVooral omdat ik zelf mijn bek er niet op zou zetten
Ja, ik zit met stijgende verbazing die wiki te lezen. Dat ze zelfs de smaak bejubelen. Dat is toch wat anders dan de: "" dit smaakt zoals stront ruikt" en kokhalsneigingen van iedereen. Hoe kom je daar nou bij idd, om een ei te laten rotten en dan opeten.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:29 schreef Gert het volgende:
[..]
O die dingen! YUK!
Maar wél weer verbazingwekkend dat dit ooit verzónnen is, als "lekkernij".
Haha ik zat ook wat verder te lezen, maar het is ook weer niet echt rotten. Ze blijven maanden "goed". In de zin dat je er niet ziek van wordt als je ze eet. Maar ja, het blijft van de pot gerukte spleetogen meuk natuurlijk.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:33 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, ik zit met stijgende verbazing die wiki te lezen. Dat ze zelfs de smaak bejubelen. Dat is toch wat anders dan de: "" dit smaakt zoals stront ruikt" en kokhalsneigingen van iedereen. Hoe kom je daar nou bij idd, om een ei te laten rotten en dan opeten.
Ik zei het onder het eten nog tegen mijn dochter: Tuinfluiter weet allesquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:29 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Manu zou zijn woning aanhouden in Nijmegen ook omdat hij daar eerder acht jaar voor op de wachtlijst stond,
vriendin was bezig met een werk/stageplek in Den Haag wat niet doorging maar zochten
verder naar werk en woonruimte.
Wie..dochterlief....wat leuk.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zei het onder het eten nog tegen mijn dochter: Tuinfluiter weet alles![]()
Ze is bezig haar eerste stapjes op Fok! te zetten
Nou ik herinner me sommige dingen , ik vroeg het Manu en zijn vriendin bleef met twee overquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:39 schreef Deisyy het volgende:
Ik zei het onder het eten nog tegen mijn dochter: Tuinfluiter weet alles![]()
Ze is bezig haar eerste stapjes op Fok! te zetten
Het ziet er ook zo aanlokkelijk uit, met dat bruin en groenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Haha ik zat ook wat verder te lezen, maar het is ook weer niet echt rotten. Ze blijven maanden "goed". In de zin dat je er niet ziek van wordt als je ze eet. Maar ja, het blijft van de pot gerukte spleetogen meuk natuurlijk.
Nee.. afgekeurd. Maar kroepoek en nasi goreng is wel weer OK. ik bedoel: ze kunnen wél wát!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:42 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Het ziet er ook zo aanlokkelijk uit, met dat bruin en groen![]()
En dat dan met een mes je mond in geschoten krijgen![]()
![]()
Klopt, weet ik ook nog.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:41 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Nou ik herinner me sommige dingen , ik vroeg het Manu en zijn vriendin bleef met twee over
en ze werd het opnieuw niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |