Michiel zei vanochtend ook 'een paar uurtjes rijden voor goedkoop bierquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 07:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
Mensen die sms'en om vandaag nog 'even' naar Boedapest te gaan. Tuurlijk joh.
best Oké , het werd alleen onderbroken door de reclamequote:Op vrijdag 14 augustus 2009 08:58 schreef cosmick het volgende:
Morning!
Best aardige U2. Maar dat zal wel aan mij liggen.
O, dat was hetquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 08:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
best Oké , het werd alleen onderbroken door de reclame
Volgens mij valt dat tegenwoordig wel mee. Vijf/zes jaar geleden paar keer in Praag en Boedapest geweest; was daar toen al niet meer spotgoedkoop. In 1994 betaalden we in Praag omgerekend 30 eurocent voor een halve liter goed bierquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 08:08 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Michiel zei vanochtend ook 'een paar uurtjes rijden voor goedkoop bier'.
Opzich heeft hij een punt
Heb je het over de Mini?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
Sta overigens bij garage. APK. Valt reuzemee tot nu toe: stabilisatorstangetjes links en rechts en ruitenwissers. Had erger verwacht.
O, je hebt ook een Mazda. Sja, Japans, oerdegelijkquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nope, over m'n eigen Mazda 323 uit 1995. Die Mini rijdt nog prima
.
Yup, was ook de reden dat ik deze kocht. Werkte toen (2002) in Venlo. Na drie dagen kuttrein auto gekocht. Vond dat dat Japans (Toyota of Mazda) moest zijn vanwege degelijkheid. Voor 5k deze gekocht. Had 70k in 7 jaar gelopen. In mijn eerste twee jaar bijna 50k per jaarquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:41 schreef cosmick het volgende:
[..]
O, je hebt ook een Mazda. Sja, Japans, oerdegelijk.
Wat is je favoriet?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:05 schreef Sersjee het volgende:Edge of Heaven
![]()
M'n op een na favoriete plaat van Wham!
Freedom. Ik heb hier het bandje van The Final nog liggen, die heb ik grijs gedraaid...quote:
Freedom! Erg okay idd.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:13 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Freedom. Ik heb hier het bandje van The Final nog liggen, die heb ik grijs gedraaid...
[ afbeelding ]
Over 11 dagen komt er een nieuwe single, dus die zal dan wel geregeld bij Michiel langs komen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:15 schreef cosmick het volgende:
Eigenlijk heb ik het wel een keer gehad met dat Buddy Holly.
Een keertje The Sweater Song of Hash Pipe zou ik helemaal niet erg vinden.
Ik had het al in de VPRO-gids omcirkeldquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:28 schreef TheZapster het volgende:
Voor de muziekliefhebbers, vanavond op Ned 2, Uur van de Wolf : Rex Gildo
Hossa!Hossa!Hossa!Hossa!
Gefeliquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:11 schreef Sirolf het volgende:
Zo, rijbewijs is in the pocket! Zojuist voor de 2e keer rijexamen gedaan en dit keer is 't wel gelukt.
Ik heb dus wel zin in positieve uptempo muziek.
Ik blijf 'em fijn vinden.quote:
En nu zoveel mogelijk in de auto stappen en echt leren rijden.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:11 schreef Sirolf het volgende:
Zo, rijbewijs is in the pocket! Zojuist voor de 2e keer rijexamen gedaan en dit keer is 't wel gelukt.
Ik heb dus wel zin in positieve uptempo muziek.
Vraag dat Hansquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:21 schreef on_air het volgende:
Hoe is het mogelijk dat het topic nog niet vol is?
Zo te zien was het gisteravond zèèr rustig hier.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:21 schreef on_air het volgende:
Hoe is het mogelijk dat het topic nog niet vol is?
Klopt, maar op zich is dit wel zo handig als begin.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:22 schreef on_air het volgende:
[..]
En nu zoveel mogelijk in de auto stappen en echt leren rijden.
Was jij ook van die goud gele rakkers aan het wegtikken?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:23 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Zo te zien was het gisteravond zèèr rustig hier.
Nou, vooruit.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Klopt, maar op zich is dit wel zo handig als begin.
Maar eerst maandag nog langs het gemeentehuis en een paar dagen wachten tot ik 't pasje kan ophalen. Grmbll @ bureaucratie...
Ik hing aan een prosecco-infuus. Moest even gebeuren.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:27 schreef on_air het volgende:
[..]
Was jij ook van die goud gele rakkers aan het wegtikken?
Die doet het ook altijd goed.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:29 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik hing aan een prosecco-infuus. Moest even gebeuren.
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:11 schreef Sirolf het volgende:
Werkelijk altijd fijn!quote:
Doe je goed.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:56 schreef on_air het volgende:
[..]
Helemaal. Stond hoog in mijn homos-playlist en vorige week maandag er ook nog even ingeknald.
Ik heb Shake your money maker maar eens opgezet. Ben wel toe aan wat zwarte kraaien.quote:
Muse of Jack Peñate. Kan niet anders.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:05 schreef Vlindur het volgende:
Ik zit al klaar!Iemand een idee voor de nieuwe MH?
Benieuwd is hoe bertje het doet met freaknacht. De freaknacht zou eigenlijk op dj rotatie moeten draaien als vast ietsquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:19 schreef borisz het volgende:
Freaknacht met Bert en Antiroos vannacht. Bert begint.
Als iemand een puike freaknacht kan draaien, is het wel Bertje. Die is gemaakt voor slap geouwehoer met dronken mongolen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Benieuwd is hoe bertje het doet met freaknacht. De freaknacht zou eigenlijk op dj rotatie moeten draaien als vast iets
Geen vaste DJ als bv Giel in de freaknacht, maar iedere freaknacht een andere DJ op rotatie, Zodat bv een nacht Giel het doet , andere Michiel , andere Veenstra, andere Bertje.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:25 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Als iemand een puike freaknacht kan draaien, is het wel Bertje. Die is gemaakt voor slap geouwehoer met dronken mongolen.
En die tweede zin van je snap ik niet helemaal.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:27 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
...andere Michiel , andere Veenstra...
Whaaat! die husky?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:42 schreef on_air het volgende:
[..]
En ik ben van Paul Young naar Michael McDonald gegaan.
Ajouad El Miloudi en Ramon Verkoeijenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:22 schreef themauster het volgende:
bert van Lent, Ajouad El Miloudi en Ramon Verkoeijen vervangen elk een week lang Coen Swijnenberg in de Coen & Sander Show (3FM)
las ik net op twitter
Toch jammer dat Coen S het presenteertquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:22 schreef themauster het volgende:
bert van Lent, Ajouad El Miloudi en Ramon Verkoeijen vervangen elk een week lang Coen Swijnenberg in de Coen & Sander Show (3FM)
las ik net op twitter
Ik denk, wie de hell is Ramon Verkoeijen, blijkt het Ramon de Stagiair te zijn.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ajouad El Miloudi en Ramon Verkoeijen
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:22 schreef themauster het volgende:
las ik net op twitter
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:46 schreef themauster het volgende:
Viva Foreverdie moeten ze toch een keer weer helemaal draaien doet me weer denken aan de zomer van 1998
Die is ook mooi ja hierna gingen ze solo kwamen ze bij elkaar om een R&B album te maken die niet aansloeg en weg waren ze.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:49 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Mooiste nummer van ze![]()
en deze is ook mooi
Hihi, Ik was echt Uber fan van de Backstreet Boysquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:54 schreef themauster het volgende:
[..]
Die is ook mooi ja hierna gingen ze solo kwamen ze bij elkaar om een R&B album te maken die niet aansloeg en weg waren ze.
mijn vriendin vind ze nog steeds leuk zo leuk dat we in januari 2008 naar de O2 Arena zijn geweest naar hun reunietour die leuker was dan ik dacht
Beide , EW op tv , Sigzet op radioquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:07 schreef themauster het volgende:
wat gaat iedereen vanavond eigenlijk luisteren nu EW er niet is? dat sigzet festival op 3 of best off Ekstra Weekend op 101.tv?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |