Het is beiden natuurlijk niet echt gezond.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik had het er laatst met vrienden over (in de zon, aan het water, met rosé) dat ik het veel erger zou vinden als mijn vriend af en toe snoof dan dat hij af en toe een pilletje zou slikken op ene feest. Wat eigenlijk technisch gezien stom is want een pil doet misschien wel meer schade dan de snuif. I don't know. Tis gewoon een soort van psychisch onderscheid bij mij
Oh.. ik volg hem nu. Kan je niet gewoon veel meer glijmiddel gebruiken?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is 't ook
Best wel veel gebruikt in de gayscene omdat het je spieren ontspant.
ik gebruik zelf geen deen drugs en zal het ook nooit doen, maar jij reageert wel een beetje overdreven vind ik, hoewel ik niet weet hoe ik zal reageren als ik een vriend had die elke dag drugs zou gebruiken ofzo.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:48 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nou, niet lachen jij!!! Maar ik ben gewoon erg anti. Kan er niks aan doen.
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:53 schreef Dizer het volgende:
[..]
Oh.. ik volg hem nu. Kan je niet gewoon veel meer glijmiddel gebruiken?
En als het nou nog steeds pijn doet, dan ben je toch gewoon top ipv bottom?
Of ben ik nou erg zwart/wit
inderdaad dan bijten ze maar gewoon in het kussen hoorquote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:53 schreef Dizer het volgende:
[..]
Als je verder leest, met dezelfde partner al jaren langquote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:10 schreef Dirk het volgende:
[..]
Yaiks. Hier wordt weer even pijnlijk duidelijk hoe weinig sommige mensen eigenlijk weten van veilig vrijen..
Jaquote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:53 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb er mensen aan zien kapot gaan. En een aan zien doodgaan.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:54 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik gebruik zelf geen deen drugs en zal het ook nooit doen, maar jij reageert wel een beetje overdreven vind ik, hoewel ik niet weet hoe ik zal reageren als ik een vriend had die elke dag drugs zou gebruiken ofzo.
Doe niet aan anaalquote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:55 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
nee, als je nog nooit anaal hebt gedaan begin je eerst met vingers. Eerste keer is altijd een beetje gevoelig daarna echt niet meer. Je moet het zeg maar trainen.
Ik weet niet of je je vrouw anaal neemt, maar dan begin je toch ook niet meteen met het grove geschut?
Er is nog wel een verschil tussen elke dag en af en toe op een feestjequote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:54 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik gebruik zelf geen deen drugs en zal het ook nooit doen, maar jij reageert wel een beetje overdreven vind ik, hoewel ik niet weet hoe ik zal reageren als ik een vriend had die elke dag drugs zou gebruiken ofzo.
Dat eerste wel, dat tweede gelukkig nog niet.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:56 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb er mensen aan zien kapot gaan. En een aan zien doodgaan.
dan is het wel te begrijpen jaquote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:56 schreef Dizer het volgende:
[..]
hoezo gebruik je niets? je drinkt toch?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:54 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:55 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
inderdaad dan bijten ze maar gewoon in het kussen hoor
behalve alcohol dan, gebruik ik niks, nog nooit gedaan ookquote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:58 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hoezo gebruik je niets? je drinkt toch?![]()
![]()
ook geen jointje gerookt o.i.d.?
1x meegemaakt met een hetero die te sterk voor me was.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:55 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
inderdaad dan bijten ze maar gewoon in het kussen hoor
Ben jij dit: http://stevenvdbrink.hyves.nl/fotos/682013862/0/f4zF/quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat eerste wel, dat tweede gelukkig nog niet.
ben je geraped?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
1x meegemaakt met een hetero die te sterk voor me was.
Ik heb nog steeds een keer zin hem daarvoor op z'n bek te slaan.
Met je harde lul zekerquote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
1x meegemaakt met een hetero die te sterk voor me was.
Ik heb nog steeds een keer zin hem daarvoor op z'n bek te slaan.
ja, dat heb ik ook mee gemaakt in mijn hardcore house parties. Vooral op Hellraiser en Thunderdome feesten. JOngens die geen maat weten te houden.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:56 schreef Dizer het volgende:
[..]
was hij het maarquote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:00 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ben jij dit: http://stevenvdbrink.hyves.nl/fotos/682013862/0/f4zF/
Ik zit je te zoeken op Hyves
Nee, volgens mij mag je 't officieel niet zo noemen als je niet hard genoeg tegenstribbelt of zo, maar heel erg fijn was anders. En achteraf voelde het ook niet bepaald goed. Heb het er nooit meer met hem over gehad eigenlijk.quote:
Ik o.a. op de hardhouse party's. 4 Elements, Innercity, Impulz.. noem maar op...quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:01 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, dat heb ik ook mee gemaakt in mijn hardcore house parties. Vooral op Hellraiser en Thunderdome feesten. JOngens die geen maat weten te houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |