Tibo?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:53 schreef Ang3l het volgende:
Waarom begint mijn maag alweer te draaien?
O ja, ik ga vanavond naar hem.
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:34 schreef Dirk het volgende:
[..]
Dat klopt. Ik zal hier ook nooit vertellen waar ik werk of wat voor werk ik precies doe. Iets met televisie. Natuurfilms om precies te zijn, maar dan de echte..
Ik heb nog nooit in mijn hele leven drugs gebruikt (ja ok, nootmuskaat en alcoholquote:
Nee hij wilt een trio, u blind bitchquote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:36 schreef Dizer het volgende:
[..]
Tibo?
Godver... doe er wat aan en spreek hem aan. Word dat gedoe best zat.
Moet ik hem in elkaar slaan?
Ja ga er eten en film kijken.quote:
Whehehe, jij meer dan ik blijkbaarquote:Godver... doe er wat aan en spreek hem aan. Word dat gedoe best zat.
Neequote:Moet ik hem in elkaar slaan?
Oeh, T, Dizer en ik?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:39 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee hij wilt een trio, u blind bitch![]()
dus go 4 it.
Nou mijn schatje heeft dus 1x 2 trekjes van een joint gehad. Ik was zo zwaar pissed. Het was echt een week geen sex!!!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit in mijn hele leven drugs gebruikt (ja ok, nootmuskaat en alcohol) en ik was ook niet van plan het te gaan doen. Ik weet dat Tibo dat wel doet en dat is zijn keuze, zeik ik ook nit over. Moet iedereen zelf weten. En hij weet dat ik 't niet doe, en hij zal 't dan ook niet vragen. Elkaars keuzes respecteren en er niet over zeiken is fijn
nog een vacature vrij voor mike? hij heeft ervaring in het fakquote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:34 schreef Dirk het volgende:
[..]
Dat klopt. Ik zal hier ook nooit vertellen waar ik werk of wat voor werk ik precies doe. Iets met televisie. Natuurfilms om precies te zijn, maar dan de echte..
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit in mijn hele leven drugs gebruikt (ja ok, nootmuskaat en alcohol) en ik was ook niet van plan het te gaan doen. Ik weet dat Tibo dat wel doet en dat is zijn keuze, zeik ik ook nit over. Moet iedereen zelf weten. En hij weet dat ik 't niet doe, en hij zal 't dan ook niet vragen. Elkaars keuzes respecteren en er niet over zeiken is fijn
Hmm... ik krijg het gevoel dat je aan het lijntje gehouden wordt. Ik vind die Tibo niet zo leuk.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ga er eten en film kijken.
[..]
Whehehe, jij meer dan ik blijkbaar
Op zich is het nog steeds fijn met hem zoals het is, alleen de onzekerheid is vervelend.
Maar goed, onzekerheid is meer dan zekerheid dat ie gene relatie wil.
Zo denk ik altijd (en da's dom, weet ik).
[..]
Nee
is hij wel op zoek naar een relatie? Wilt ie het niet gewoon zo laten? En neem je daar genoegen mee?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:40 schreef Ang3l het volgende:
[quote]
Ja ga er eten en film kijken.
Whehehe, jij meer dan ik blijkbaar
Op zich is het nog steeds fijn met hem zoals het is, alleen de onzekerheid is vervelend.
Maar goed, onzekerheid is meer dan zekerheid dat ie gene relatie wil.
Zo denk ik altijd (en da's dom, weet ik).
Ik ook, bij mezelf. En ik heb genoeg meegemaakt in de Danssalon-tijd om die mening te onderbouwen. Maar hij gaat er verantwoord mee om en dat moet ie dan maar helemaal zelf weten. Zolang hij er mij maar niet mee opzadelt.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:41 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nou mijn schatje heeft dus 1x 2 trekjes van een joint gehad. Ik was zo zwaar pissed. Het was echt een week geen sex!!!
ZO ZWAAR ANTI DRUGS!!!!
een vloeistof waar je met je neus boven hangt. Je krijgt een geile rush en je ster wordt soepeler.quote:
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:41 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nou mijn schatje heeft dus 1x 2 trekjes van een joint gehad. Ik was zo zwaar pissed. Het was echt een week geen sex!!!
ZO ZWAAR ANTI DRUGS!!!!
Daar ben ik dan nog altijd zelf bijquote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:42 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hmm... ik krijg het gevoel dat je aan het lijntje gehouden wordt.
quote:Ik vind die Tibo niet zo leuk.
Ok. Deal.quote:Hm, wil geen trio meer. Maar jij, nummer 4 van de bear-poll en ik... WOOF
de shit die ik rook, slik of snuif.quote:
Niet op zoek nee.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:43 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
is hij wel op zoek naar een relatie?
Dat zou best wel eens kunnen.quote:Wilt ie het niet gewoon zo laten?
Nee, uiteindelijk niet nee.quote:En neem je daar genoegen mee?
Nou, niet lachen jij!!! Maar ik ben gewoon erg anti. Kan er niks aan doen.quote:
Oh. Klinkt als drugs.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:46 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
een vloeistof waar je met je neus boven hangt. Je krijgt een geile rush en je ster wordt soepeler.
Ik had het er laatst met vrienden over (in de zon, aan het water, met rosé) dat ik het veel erger zou vinden als mijn vriend af en toe snoof dan dat hij af en toe een pilletje zou slikken op ene feest. Wat eigenlijk technisch gezien stom is want een pil doet misschien wel meer schade dan de snuif. I don't know. Tis gewoon een soort van psychisch onderscheid bij mijquote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:47 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
de shit die ik rook, slik of snuif.![]()
wel met mate natuurlijk
Is 't ookquote:
Nee die zit nog heel even bij de Toppers.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |