quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:43 schreef Dizer het volgende:
[..]
In die tijd waren we geloof ik niet zo aardig tegen elkaar... maar ik weet het niet zeker
Je ne ook nie pas!quote:
cuntquote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
batterij is vast te klein
hij kan beter een autoaccu proberen
wie is het deze keer? Neem je kussen en vasaline mee.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:53 schreef Ang3l het volgende:
Waarom begint mijn maag alweer te draaien?
O ja, ik ga vanavond naar hem.
je bedoelt Robin ?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:53 schreef Ang3l het volgende:
Waarom begint mijn maag alweer te draaien?
O ja, ik ga vanavond naar hem.
Hallo, oplettenquote:
Niet nodig. Ain't gonna happen (yet).quote:Neem je kussen en vasaline mee.
Neequote:
Mexican Madness!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:57 schreef mike_hunt het volgende:
Tante komt net terug van boodschappen. Het schijnt dat er een run is op desinfectant doekjes and shit.
die heb je ook in het klein. Kan je op je tepels zetten.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nee want dan had ik wel de knijptangen van de acculader gezegd
ik dacht dat je pertinent tegen poking was.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:56 schreef Ang3l het volgende:
[quote]
Niet nodig. Ain't gonna happen (yet).
En dat weet ie.
Eey hallo, before that monster touches my ass I'd have to be drunk as hell and passed out!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:00 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik dacht dat je pertinent tegen poking was.
aaaaahhhh, you're growing up![]()
![]()
![]()
GHBquote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Eey hallo, before that monster touches my ass I'd have to be drunk as hell and passed out!
je bent toch fotograaf?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:04 schreef Dirk het volgende:
Ik heb net mijn kantoor gespot in de trailer van Amsterdamned..
becarefull what you wish forquote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Eey hallo, before that monster touches my ass I'd have to be drunk as hell and passed out!
Wat heeft dat met de trailer van Amsterdamned te maken? Oh, ik snap het al. 'Kantoor'.quote:
`quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:21 schreef Dirk het volgende:
[..]
Wat heeft dat met de trailer van Amsterdamned te maken? Oh, ik snap het al. 'Kantoor'.
Je weet toch dat ik ook nog een kantoorbaan heb? In januari heb je de hele sollicitatieprocedure hier mee kunnen maken..
Dat klopt. Ik zal hier ook nooit vertellen waar ik werk of wat voor werk ik precies doe. Iets met televisie. Natuurfilms om precies te zijn, maar dan de echte.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:28 schreef mike_hunt het volgende:
Toen ik vroeg wat, gaf je aan dat je niet over je baan wilde praten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |