Ja wellicht wel. Ik weet het niet.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:11 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
waarschijnlijk niet dan, je moet dan echt duidelijk nee zeggen
en toen?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, serieus. Toen ik de eerste keren met hem nara bed ging dacht ik cht dat hij homo was. Hij had me nooit vertel dat hij hetero was, of een homo die nog niet uit de kast is, en al helemaal niet dat ie een vriendin had. Dus toen mensen op mijn dansschool het over iemand hadden die aan de verhalen over de tattoos te horen duidelijk hem was, wist ik niet dat ik niet kon zeggen dat ik er mee naar bed was geweest.....
Bleek een goede vriend van hem te zijn en van zijn vriendin.
jij begon ookquote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:14 schreef mike_hunt het volgende:
Het niveau is weer erg gedaald.
Ik weet gewoon dat ik hier weer de schuld ga van krijgen. Hetzij TMM of Tha_Erik.![]()
blijft moeilijkquote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja wellicht wel. Ik weet het niet.
En als ie de eerste paar x nee heeft gezegd en door de druk toch meegaat?
Eigenlijk zegt een meisje onder de ghb ook geen nee
ik begon? what is this? third grade?quote:
Toen sloeg ik ff steil achterover en hij ook, omdat ht voor beide een verassing was. We hebben het er een tijd over gehad en hij zei dat ie er niks over tegen hem zou zeggen, dat ie vond dat ie er zelf maar mee moest komen.quote:
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:18 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik begon? what is this? third grade?![]()
Nee, ik begon niet. Kijk maar na. Tuurlijk, jullie geven een opzetje en ik sckop em erin.
quote:
Dat mijn leven een soap was dat stond al jaren bekend hierquote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:16 schreef Dizer het volgende:
GTST - De Homo Editie. Aflevering 12.
Dat ben je wel, want je wil hem terugpakkenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Toen sloeg ik ff steil achterover en hij ook, omdat ht voor beide een verassing was. We hebben het er een tijd over gehad en hij zei dat ie er niks over tegen hem zou zeggen, dat ie vond dat ie er zelf maar mee moest komen.
Same shit happened at the bar: blijkbaar zijn een gaystel kennissen van hem en mij. Hij was z ekomen opzoeken in de gaybar met zijn vriendin.... en hijz ag mij daar. Hij komt met me praten (wist natuurlijk dat ik anders zou komen) en dat stel ag dat en zag aan de blik van mij wel wat er aan de hand was....
Dus beide keren niet bewust geout. Zo'n bitch ben ik niet.
Ja dat denk ik dus ook. Al vind ik het zelf gene rape in mijn situatie hoor. Had ik maar duidelijker moeten zijn of z'n pik er af moeten bijtenquote:
had gewoon naar ze toe moeten lopen, Hey was vet lekker de vorige keer, vanavond weer zin?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:18 schreef Ang3l het volgende:
Same shit happened at the bar: blijkbaar zijn een gaystel kennissen van hem en mij. Hij was ze komen opzoeken in de gaybar met zijn vriendin.... en hij zag mij daar. Hij komt met me praten (wist natuurlijk dat ik anders zou komen) en dat stel zag dat en zag aan de blik van mij wel wat er aan de hand was....
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:20 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat ben je wel, want je wil hem terugpakken
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:21 schreef Dizer het volgende:
Overigens heb ik een hekel aan het woord homo.
Tevens het woord hetero of bi.
Hokjespolitiek!
Zijn vriendin zag ons praten, kwam erbij staan en hij stelde me voor ana haar.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:21 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
had gewoon naar ze toe moeten lopen, Hey was vet lekker de vorige keer, vanavond weer zin?![]()
Omdat ie zo lelijk is? Vind hem een uiterlijk hebben van een zwerver dat net even is begonnen met zwerven. Net geen volledige zwerver zeg maar.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]Dat was ,meer ene geintje.
Ik haat het nl wel als ie dingen gaat ontkennen, want dan zet ie mij voor lul.
Daar hou ik niet zo van. Maar ach, ik laat hem verder wel met rust hoor.
Kwam hem tegen op roze maandag, en op sneakerz. Moest hem ff aanwijzen voor ene vriendin.
Ze sloeg stijl achterover
foto ang3l?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:24 schreef Dizer het volgende:
[..]
Omdat ie zo lelijk is? Vind hem een uiterlijk hebben van een zwerver dat net even is begonnen met zwerven. Net geen volledige zwerver zeg maar.
Echt niet!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:24 schreef Dizer het volgende:
[..]
Omdat ie zo lelijk is? Vind hem een uiterlijk hebben van een zwerver dat net even is begonnen met zwerven. Net geen volledige zwerver zeg maar.
Elke keer als ik dit topic zie in mijn MyAT, moet ik er aan denken. Belachelijk om een NAAM te hebben voor je sexuele voorkeurquote:
maarja in mijn ogen maakt sex met een man je technisch gezien geen homoquote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zijn vriendin zag ons praten, kwam erbij staan en hij stelde me voor ana haar.
Als een kennis van uitgaan, niet als de jongen die hem geneukt had
Nee, heteroflexible.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:26 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
maarja in mijn ogen maakt sex met een man je technisch gezien geen homo
achja tis makkelijker als elk beestje een naam heeft blijkbaarquote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:25 schreef Dizer het volgende:
[..]
Elke keer als ik dit topic zie in mijn MyAT, moet ik er aan denken. Belachelijk om een NAAM te hebben voor je sexuele voorkeur.
pas als je verlieft bent of aangetrokken voelt tot een man ben je homoquote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, heteroflexible.
De sex met mij maakt hem ook geen homo, de dingen die hij zie en sms'te wellicht wel.
Na het douchen meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |