Nee dat is niet echt rape. Beetje tegenstribbelen. Een soort surrealistische verkrachting.quote:
dus het was meer een bad experience?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, volgens mij mag je 't officieel niet zo noemen als je niet hard genoeg tegenstribbelt of zo, maar heel erg fijn was anders. En achteraf voelde het ook niet bepaald goed. Heb het er nooit meer met hem over gehad eigenlijk.
had gekund.... als hij met mij gaat sporten, is het zo voor elkaarquote:
Momma said knock you out!quote:
Yeahquote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:02 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dus het was meer een bad experience?
En het was een hetero?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, volgens mij mag je 't officieel niet zo noemen als je niet hard genoeg tegenstribbelt of zo, maar heel erg fijn was anders. En achteraf voelde het ook niet bepaald goed. Heb het er nooit meer met hem over gehad eigenlijk.
Whehe, nee da laatste is faken dat je tegenstribbeltquote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:02 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee dat is niet echt rape. Beetje tegenstribbelen. Een soort surrealistische verkrachting.
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:02 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik o.a. op de hardhouse party's. 4 Elements, Innercity, Impulz.. noem maar op...
Dat was bij mij al lang duidelijkquote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:04 schreef Dizer het volgende:
[..]
En het was een hetero?![]()
He's just kidding himself!
de expert laat weer van zich horenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:02 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee dat is niet echt rape. Beetje tegenstribbelen. Een soort surrealistische verkrachting.
nee hoor lijnen vervagen. Ik ken genoeg hetero's die weleens een uitstapje maken.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:04 schreef Dizer het volgende:
[..]
inderdaad doet me aan iemand anders denkenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:04 schreef Dizer het volgende:
[..]
Heteroflexible sexuality!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:05 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
nee hoor lijnen vervagen. Ik ken genoeg hetero's die weleens een uitstapje maken.
ja ene kant wel, andere kant niet. Vooral in de leerscene is dat erg gewild. Helemaal als je door de groep gaat zeg maar en je wilt het niet. (maar toch weer wel, met die geile jongens)quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Whehe, nee da laatste is faken dat je tegenstribbelt
De goede oude tijd. Ben het nu een beetje verleerd. Maar nog altijd mijn favo cd uit die tijd:quote:
revenge comes best when its unexpectedquote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Momma said knock you out!![]()
Maar ik heb een praatje met zijn vriendin gemaakt
Het is een 10 stappenplan, die wraak.
Overigens, inhakend op de tilburgse SOA van vanmiddag..... als ik dus echt chlamydia van hem had gehad had ik ook de hetero op moeten bellen. En nou is die SOA voor mannen niet schadelijk, maar vrouwen kunnen er onvruchtbaar van worden. Had ie z'n vriendin toch ff wat uit te leggen.
is dat diezelfde gast (hetero) die je in de kroeg had geout o.i.d.?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat was bij mij al lang duidelijkZeker toen ie vroeg of ik hem daarna wilde neuken.
Zal ik zijn foto ff PM-en?
(Of gewoon posten)
DOEN!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat was bij mij al lang duidelijkZeker toen ie vroeg of ik hem daarna wilde neuken.
Zal ik zijn foto ff PM-en?
(Of gewoon posten)
Grapjasquote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:05 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
inderdaad doet me aan iemand anders denken![]()
ja, ik ben iets ouder dan jou. Mijn hardcore tijd. (toen ik kaal of gemilimeteerd haar had en nikes) was begin jaren 90.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:07 schreef Dizer het volgende:
[..]
De goede oude tijd. Ben het nu een beetje verleerd. Maar nog altijd mijn favo cd uit die tijd:
Da hool - Meet her at the loveparade 2001 edit.
[ afbeelding ]
Ik vraag het me af.... stel dat zo'n jongen echt niet wil, maar onder de groepsdruk of peer-pressure / dwang en zo bezwijkt en zich toch laat neuken? Ondertussen denkt "Kut wat ben ik aan het doen?!" en zich e rachteraf ook uitermate vervelend bij voelt... dan is dat niet rape? Nee, denk 't niet. Maar gezellig is ook anders.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:06 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja ene kant wel, andere kant niet. Vooral in de leerscene is dat erg gewild. Helemaal als je door de groep gaat zeg maar en je wilt het niet. (maar toch weer wel, met die geile jongens)
En op mijn dansschool .... Dat was per ongeluuuuuuuk!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:07 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
is dat diezelfde gast (hetero) die je in de kroeg had geout o.i.d.?
waarschijnlijk niet dan, je moet dan echt duidelijk nee zeggenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vraag het me af.... stel dat zo'n jongen echt niet wil, maar onder de groepsdruk of peer-pressure / dwang en zo bezwijkt en zich toch laat neuken? Ondertussen denkt "Kut wat ben ik aan het doen?!" en zich e rachteraf ook uitermate vervelend bij voelt... dan is dat niet rape? Nee, denk 't niet. Maar gezellig is ook anders.
En nee, om ff misverstanden te voorkomen: Ik heb me niet laten gangbangen
jaja per ongelukquote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En op mijn dansschool .... Dat was per ongeluuuuuuuk!
Nee, serieus. Toen ik de eerste keren met hem nara bed ging dacht ik cht dat hij homo was. Hij had me nooit vertel dat hij hetero was, of een homo die nog niet uit de kast is, en al helemaal niet dat ie een vriendin had. Dus toen mensen op mijn dansschool het over iemand hadden die aan de verhalen over de tattoos te horen duidelijk hem was, wist ik niet dat ik niet kon zeggen dat ik er mee naar bed was geweest.....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |