Klacht: Heb er geen een gezien! Geen enkele!quote:In de nacht van woensdag 12 op donderdag 13 augustus zijn er veel vallende sterren te zien. Het is de nacht van de Perseïden. Genoemd naar het sterrenbeeld van waaruit de vallende sterren lijken te komen. De Perseïden-zwerm is de bekendste meteorenzwerm. Vooral door de meestal mooie zomernachten is het kijken naar vallende sterren een waar genoegen, bij gunstige weersomstandigheden zijn die nacht vele vallende sterren te zien.
Nou, nu verpest je het wel hoor! Ik met mijn mooie ideologie dat het mooie sterren zijn van honderduizenden jaren oud. Kom jij aan met meteorieten....quote:Op donderdag 13 augustus 2009 04:12 schreef lubje25 het volgende:
pssst ..............het zijn geen vallende sterren.Wil het niet helemaal verstieren maar het zijn vooral meteorieten. Heeft met sterren niet van doen.
Sterren vallen op het ijsquote:Op donderdag 13 augustus 2009 08:06 schreef Perenijs het volgende:
Ik dacht dat het hierover: 'Gordon wordt uit Toppers gezet' ging. Ik had al een hele rij opmerkingen klaar over Gordons sterretje
En jij maar de hele nacht naar boven turenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:41 schreef Tamashii het volgende:
Gewoon bullshit dus, net als al die andere berichten op nu.nl en eropuit.nl
Of er is iets in het sterretje van TS 'gevallen'quote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:48 schreef Ploertendoder het volgende:
Is het sterretje van TS nu ook gevallen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |