Ik zeg het je: Ga slapen man!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 03:28 schreef Ruhn het volgende:
en terecht! je moet gewoon naar hem toe. Simpel
PM ff je adres dan als je geneukt wil wordenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 03:25 schreef Tamashii het volgende:
Bied ik een jongen zo'n geweldig neuqbeurt aan. Wil die niet helemaal hierheen komen.
Waarom niet? Omdat hij bang is dat ik dan zeg dat het een grapje was.
Aaah: klacht: geef je ze een kans, pakken ze hem niet! Net als bij al die kansloze hangjongeren!
Wat voor chicks zitten er nog meer in je huis dan?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 03:33 schreef Tamashii het volgende:
Ik zeg toch niet dat ik geneukt wil worden?
Anders zou je het niet aanbieden!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 03:33 schreef Tamashii het volgende:
* Hoofdcommissaris gaat speurenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 03:34 schreef Tamashii het volgende:
Ja tschusss. Er staan er twee in het userfototopic.
Trouwens alle wijven willen stiekem geneukt worden.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 03:33 schreef Tamashii het volgende:
Hier posten aub speurneusquote:Op donderdag 13 augustus 2009 03:36 schreef Hoofdcommissaris het volgende:
[..]
* Hoofdcommissaris gaat speuren![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kaalquote:Op donderdag 13 augustus 2009 03:42 schreef Tamashii het volgende:
Ja, stiekem ben ik nu een vieze, dikke, onverzorgde, kale, enge, niet-nagel-knippende-, stinkende, rare-dingen-roepende, rimpelende oude oma.
Viesquote:Op donderdag 13 augustus 2009 03:42 schreef Tamashii het volgende:
Ja, stiekem ben ik nu een vieze, dikke, onverzorgde, kale, enge, niet-nagel-knippende-, stinkende, rare-dingen-roepende, rimpelende oude oma.
forum.fok.nlquote:Op donderdag 13 augustus 2009 03:56 schreef Tamashii het volgende:
Welke ene site?
Mare jij hield van beachvolleybal toch?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 04:00 schreef Tamashii het volgende:
Ooooh. Achja. Moet nog effe wennen.
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 03:40 schreef Hoofdcommissaris het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Misschien is er wat mis met je?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 03:25 schreef Tamashii het volgende:
Bied ik een jongen zo'n geweldig neuqbeurt aan. Wil die niet helemaal hierheen komen.
Waarom niet? Omdat hij bang is dat ik dan zeg dat het een grapje was.
Aaah: klacht: geef je ze een kans, pakken ze hem niet! Net als bij al die kansloze hangjongeren!
Jij geilt op postcode'squote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:07 schreef Lil.Gangsta het volgende:
PM mij je adres etc. etc. maar ik kom gelijk.![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |