Hoe oud moet je zijn om de meeste kroegen binnen te komen?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 01:49 schreef Lexxxus het volgende:
Ik werd gisteren wakker met een briefje in mijn broek waar iemand zijn hyves opstond. Omdat TS de nodige alcohol op had kon hij zich niet veel herinneren en ook niet van wie die hyves was. Eenmaal aangekomen op deze hyves bleek het om een mooie dame te gaan die TS zich niet kan herinneren. Maar hoe weet ik nou of dit een echte of neppe hyves is![]()
De desbetreffende profielfoto:
[ afbeelding ]
En nee ik ga de hyves zelf niet posten want dan posten de minderjarige KLBers weer allemaal smerige troep
Kenkerquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:47 schreef Lexxxus het volgende:
[..]
Ik wou vrijdagavond naar de joffer maar ik ben 17 dus ik kom daar niet binnen?
maar als goede vriend die je bent wel doorsturen naar een maat van je die wel genoeg hersencellen na een avondje stappen overhoud om te weten wat er gebeurd is.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 01:56 schreef foqqer het volgende:
Zekere voor het onzekere nemen en er niet op ingaan
Ze heeft maar 86 vrienden en profiel staat op privequote:Op donderdag 13 augustus 2009 01:57 schreef Biefstuk het volgende:
Check krabbels, vrienden en weet ik veel.
Ze kan natuurlijk 86 nep hyvessuns hebben aangemaakt natuurlijksquote:Op donderdag 13 augustus 2009 02:02 schreef Lexxxus het volgende:
[..]
Ze heeft maar 86 vrienden en profiel staat op prive
merk je niets vanquote:Op donderdag 13 augustus 2009 02:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Goede klacht, lol @ gecoverde hyvespic en die chick kijkt zo emotieloos als een etalagepop.
Laat maar zittenquote:Voedselbanken in Nederland?Omdat armoede echt bestaat!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chubun Tomata
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 02:18 schreef Teezie het volgende:
[..]
Okay.... WTF was dat??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Suus (242) op Hyves . Die is vrienden met iemand die Lexus heet daar.When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
"haai, heb ik jou toevallig gisternacht in die en die toko gesproken?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 02:22 schreef the_legend_killer het volgende:
gewoon een bericht achterlaten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |