kun je dan eens voor mij op de verpakking kijken voor welke typenummers die zakken geschikt zijn? alvast bedanktquote:Op maandag 17 augustus 2009 21:29 schreef baniekje het volgende:
Ik heb een siemens stofzuiger en gebruik de zakken van de action al een hele tijd.
beschrijfbare mok? die je steeds kunt veranderen?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:59 schreef SiTu het volgende:Twee shawls, ordner, tabbladen, kaftpapier, hot stones en een beschrijfbare mok (
) rijker voor minder dan 7,50.
Ik heb een scan van de verpakking gemaakt.quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:22 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
[..]
kun je dan eens voor mij op de verpakking kijken voor welke typenummers die zakken geschikt zijn? alvast bedankt
ah wat lief van je! ik zie mijne er niet tussen staan helaas.. Maar ze lijken er volgens mij wel op, dus misschien toch maar proberen voor 2.50 :p en anders stuur ik ze naar jou op! hahahaquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:29 schreef baniekje het volgende:
[..]
Ik heb een scan van de verpakking gemaakt.
http://home-and-garden.we(...)host=home-and-garden
voelt zich dom omdat het met foto's plaatsen nooit lukt...![]()
nee, dat ga ik inderdaad maar doen binnenkort, daar hebben ze dat soort dingen natuurlijk ook wel.. dat ik daar niet aan gedacht heb!quote:
veel plezier! (in de action en op lowlandsquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:42 schreef Memento-Mori het volgende:
Morgen even de laatste lowlandsmeuk inslaan bij de action
volgende week liggen er ook alweer pepernoten in de winkelquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 16:35 schreef minthy het volgende:
Ik zag gisteren alweer kerstballen liggen bij de Action...
Die is keigoed!quote:Op zondag 16 augustus 2009 13:52 schreef Dandilion het volgende:
welke was dat? uitverkocht of uit het assortiment?
ik heb van hegron zo een zwarte pot met van dat glibber spul
Ik heb wel nog een roze voor je.. nooit gebruikt!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:02 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
Ik ben op zoek naar dit sjaaltje:
[ link | afbeelding ]
echt in deze kleur, paars dus. bij onze action hebben ze alleen maar zwartgrijze, blauw of groen :S
als iemand nog bij de action komt en ff wil kijken voor me? en meenemen als je em in deze kleur vind? Dan zou je me echt heel blij maken!
Ja, dat vind ik wel vervelend. Ik had eerst de roze shampoo van Gliss Kur, nu issie weg.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 09:22 schreef 8108139dpths het volgende:
Ze hebben mijn favoriete deodorant uit het assortiment gehaald!
Nou moet ik van die dure zooi kopen...![]()
hmm.. tja het moet bij een lilapaars shirtje eigenlijk dus ik denk dat dat niet staat?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:54 schreef Kaasstengel het volgende:
[..]
Ik heb wel nog een roze voor je.. nooit gebruikt!
Hmm.. nee idd..quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:10 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
[..]
hmm.. tja het moet bij een lilapaars shirtje eigenlijk dus ik denk dat dat niet staat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |