Doe ik altijd als ik zeg maar niet uit me woorden komquote:Op donderdag 13 augustus 2009 01:13 schreef flo_ het volgende:
.........je wordt er gek van. Mensen die een verhaal vertellen en elke tweede zin dat woord gebruiken
OMGquote:Op donderdag 13 augustus 2009 01:14 schreef Teezie het volgende:
[..]
Doe ik altijd als ik zeg maar niet uit me woorden kom
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 01:18 schreef Braddie het volgende:
Als ik niet uit m`n woorden kom zeg ik altijd, Hoe heet et....
quote:
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 01:36 schreef Lub_ya het volgende:
Ey soms zeg ik ook wel is zeg maar!!!
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 01:14 schreef foqqer het volgende:
en het zijn altijd van die ordinaire hoeren van het VMBO
Hoge hakken als avatar, en een nickname Lub_ya... Volgens mij klopt zijn veronderstelling aardig hoor! Dus geef het maar toe!quote:
Dat ik van het VMBO kom of een ordinaire slet ben?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 01:47 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Hoge hakken als avatar, en een nickname Lub_ya... Volgens mij klopt zijn veronderstelling aardig hoor! Dus geef het maar toe!
ehh... beide?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 01:48 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Dat ik van het VMBO kom of een ordinaire slet ben?
Niet dus, mijn leraar filosofie praat hetzelfde.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 01:14 schreef foqqer het volgende:
en het zijn altijd van die ordinaire hoeren van het VMBO
jij zit nog op het VMBO?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 01:56 schreef Froop het volgende:
[..]
Niet dus, mijn leraar filosofie praat hetzelfde.
ik studeer psychologie.. hoezo?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 02:01 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
TS wat doe jij als ik vragen mag?
ben ook wel benieuwd wat jij in het dagelijks leven doet..quote:
de vraag is nog maar of ik wel de waarheid sprak...quote:Op donderdag 13 augustus 2009 02:11 schreef NvM het volgende:
Mensen pakken op opleiding is zóóó makkelijk. Meestal hebben ze een punt, maar toch. Makkelijk.
Nope, nooit gedaan, dat zou vreselijk zijn. Geen enkele VMBO'er zou zich interesseren voor Kant, Nietzsche of Mill.quote:
Eigenlijk wou ik slapen maar kon het niet laten.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 02:11 schreef flo_ het volgende:
[..]
ben ook wel benieuwd wat jij in het dagelijks leven doet..
[..]
de vraag is nog maar of ik wel de waarheid sprak...![]()
nee, laat maar, schat... 't is me al duidelijkquote:Op donderdag 13 augustus 2009 02:22 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Eigenlijk wou ik slapen maar kon het niet laten.
Jij wilt dan dat ik wel de waarheid spreek?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |