quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:45 schreef Mr_Baker101 het volgende:
Haha TS werd gepwnd door een krant verkoper
Daar gaat het al misquote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:43 schreef Biefstuk het volgende:
Loop je zo door de stad van Rotterdam
Had wel neergestoken kunnen wordenquote:
Dat ze op deze manier denken abonnees te trekkenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:43 schreef Biefstuk het volgende:
Loop je zo door de stad van Rotterdam, komt er zo'n gast van het algemeen dagblad naar me toe gelopen.
Gratis krant meneer? Ik pak hem zo beet met de gedachte, wel leuk natuurlijk. Houdt die sloeber de krant stevig vast en zegt dan: "U krijgt hem gratis als u een abonnement neemt op het AD"
Te triest
Oom Dagobert had hem zo doodgemept met zijn wandelstok en die krant meegenomenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:43 schreef Biefstuk het volgende:
Loop je zo door de stad van Rotterdam, komt er zo'n gast van het algemeen dagblad naar me toe gelopen.
Gratis krant meneer? Ik pak hem zo beet met de gedachte, wel leuk natuurlijk. Houdt die sloeber de krant stevig vast en zegt dan: "U krijgt hem gratis als u een abonnement neemt op het AD"
Te triest
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:59 schreef Sigmund666 het volgende:
Ik geef dan meestal een onmogelijk op te schrijven naam op
"Meneer, en uw naam is?"
"Jean-Philibert-Maria-Alfons Cousteau de Grenoble-Sansfrontier de bergerac van Stoetenhoven"
"Eh?![]()
![]()
"
"Sorry, ik moet gaan."
Nee, het is gewoon leuk dit soort mensen te plagen. Ze zijn net zo erg als mensen die op een callcenter werken. Houd toch eens op ongevraagd mensen lastig te vallen.quote:
Kijk kijk! Die swa snapt hem!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 01:12 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Nee, het is gewoon leuk dit soort mensen te plagen. Ze zijn net zo erg als mensen die op een callcenter werken. Houd toch eens op ongevraagd mensen lastig te vallen.
komisch hoorquote:Op donderdag 13 augustus 2009 01:32 schreef bijdehand het volgende:
GratisHebbuh hebbuh hebbuh!
Hier heb je al m'n gegevens, ik heb toch niets te verbergen hihihihihi
![]()
: @
![]()
![]()
!!1!1!!!111einsco
![]()
![]()
1!1
|
Forum Opties | |