abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71836097
Klein vraagje.

Ik woon tegenwoordig in provincie utrecht en ik werk in de zaanstreek.

Deze kilometers rij ik met de bus van mijn werk woon werk (dit mag ook van de belasting)

Maar nu was mijn vraag vanaf september heb ik cursus niveau 4 uitvoering gww in rotterdam
het betreft een avond cursus vallen deze kilometers ook onder woon werk of is dit weer privé

Wie kan mij hier duidelijkheid in geven.

Bedankt alvast
pi_71836371
Wat is het voor een cursus en is het voor je werk?

Moet je de cursus voor je werk doen dan kan je even met je werkgever overleggen of hij ermee accoord gaat dat je met de bedrijfsbus naar de cursus gaat.

Gaat je werkgever ermee accoord dan zou ik even bellen met de belastingdienst hoe de regels zijn als ik het mij goed herinner zijn kosten die je maakt om een beter betaalde baan te krijgen aftrekbaar maar ik weet niet of dit nog steeds geldig is.

Succes met je cursus en ik hoop dat je de bus mag gebruiken.
Beloftes en uitspraken van politici gedaan in het verleden & heden bieden geen garantie voor de toekomst.
pi_71836383
Wordt de cursus betaald door je werkgever? Dan zou je aan hem kunnen vragen of je de bus mee kan nemen. Zo niet, dan zijn de reiskosten meestal voor je eigen rekening/moet je voor eigen vervoer zorgen. FF vragen dus
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_71836424
Het is een cursus om uiteindelijk uitvoerder te worden in de grond weg en waterbouw sector.
Dit is vanuit het bedrijf waar ik nu werk.

Dus jij zegt overleggen met werkgever en even informeren bij belastingdienst. (ga ik doen)

in iedergeval bedankt alvast want ik kan er echt niks over vinden.

cursus wordt vergoet door mijn werkgever.
ik zal daar eens rond gaan vragen als ik maandag weer aan de bak mag naar 5 weken vakantie gehad te hebben.
pi_71837001
Volgens mij:
als je baas het goed vindt, niks aan de hand.
Je hoeft waarschijnlijk voor je werk ook niet elke kilometer te declareren?
Dan vallen die paar kilometer (op jaarbasis) ook niet op.
  Redactie Frontpage donderdag 13 augustus 2009 @ 22:45:48 #6
38148 crew  Innisdemon
pi_71861941
Het is werkverkeer, dus als zodanig opschrijven op je kilometerstaat, is fiscaal gezien geen probleem.
'Me' is géén bezittelijk voornaamwoord
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')