abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 12 augustus 2009 @ 23:29:12 #26
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_71835330
Ik heb laatst weer wat op tv over dit ventje gezien, z'n vader is nogal een sneuert en ging op tv lopen mauwen dat ie het verschrikkelijk vond dat de foto van zijn zoon nog steeds werd gebruikt.

Ik kan me herinneren dat ie OOK op tv was geweest nadat de foto net gemaakt was en toen was ie der trots op

Als mijn zoontje bij een wedstrijd van Ajax zoiets zou doen krijgt ie een draai om zijn oren
pi_71835405
Mikey's vader werd ook beroemd, toen hij in 1997 een tattoo van Jorien van den Herik liet zetten. Die is in 2007 echter "weggelaserd", en in plaats daarvan heeft hij deze foto van zijn zoontje laten tatoueren.

pi_71835522
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 23:29 schreef Doopy-X- het volgende:
Ik heb laatst weer wat op tv over dit ventje gezien, z'n vader is nogal een sneuert en ging op tv lopen mauwen dat ie het verschrikkelijk vond dat de foto van zijn zoon nog steeds werd gebruikt.

Ik kan me herinneren dat ie OOK op tv was geweest nadat de foto net gemaakt was en toen was ie der trots op

Als mijn zoontje bij een wedstrijd van Ajax zoiets zou doen krijgt ie een draai om zijn oren
Die kerel kwam toen op een speciaal Feyenoordforum en was daar retetrots dat die foto gemaakt was en dat het ZIJN zoontje was.

Huilie
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  woensdag 12 augustus 2009 @ 23:38:43 #29
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_71835579
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 23:36 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Die kerel kwam toen op een speciaal Feyenoordforum en was daar retetrots dat die foto gemaakt was en dat het ZIJN zoontje was.

Huilie
Havenarbeiders
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')