quote:
Wie gaat er nou een opgeblazen handschoen in zijn reet steken?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:57 schreef onearmedman het volgende:
Daar zit de prostaat:
[ afbeelding ]
WTF!!!!!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:57 schreef onearmedman het volgende:
Daar zit de prostaat:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je snel last heb van een brok in de keel, moet je godverdomme eens van dat hondenvoer afblijven!
aan het einde van je vinger?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:57 schreef onearmedman het volgende:
Daar zit de prostaat:
[ afbeelding ]
Bij jou welquote:
Ik gebruik mijn lul om te plassen.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:54 schreef Japsnars het volgende:
"Ik gebruik prostavit om te kunnen plassen"
De linkerkant van een lichaam....quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:21 schreef Reflectionne het volgende:
Wat ik me al een hele tijd afvraag: Wat is dat ding rechts op de verpakking?
[ afbeelding ]
Zie 't niet..quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:26 schreef fratsman het volgende:
[..]
De linkerkant van een lichaam....
Een man met tieten en een stijve streelmakreel.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:21 schreef Reflectionne het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij zijn het maar wat dooie pixels.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:21 schreef Reflectionne het volgende:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |