Had een paar dagen terug schijnbaar het deksel niet terug op mijn mega-bulk-pot industrial strength top notch Zwartkop-gel gedaan en schijnbaar is er een van die dagen een smerige vlieg in geland.
Schijnbaar is de combinatie van een dood insect en de chemische samenstelling van de gel verantwoordelijk voor een lucht die te vergelijken is met die van een kadaver van een moerasbuffel die in de schroeiende hitte ligt weg te schralen...
Ik had dit nog nooit eerder meegemaakt en sta er ook van te kijken dat een dood insect zo kan stinken..
bahbah...
Ik kwam er ook pas achter (ik dacht dat ik gewoon iets verkeerds had gegeten) toen ik met mijn vinger een lik gel uit de pot viste en er een hard stukje tegenaan tikte.

harde stukjes in gel zijn niet okay, zeker niet als het gaat om het onderlijf van een vlieg.
Heb nog getracht alle stukjes eruit te vissen, maar dat ding was zo goed als opgelost en bij aanraking viel het nog verder uit elkaar...

Heb de hoop maar opgegeven, tevens door de enorm ranzige putlucht die er vanaf kwam.
het erge is nog dat ik misschien gisteren ofzo wel een stuk vlieg in mijn haar heb gesmeerd...
the horror...