abonnement Unibet Coolblue
  maandag 31 augustus 2009 @ 20:55:18 #51
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_72320974
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 13:40 schreef BereNDD het volgende:

[..]



Je woont toch wel in emmen?
Ja maar pas 2 jaar
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_72346272
Hapseflaps

Kutweer
Hoi.
pi_72350282
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 12:54 schreef BereNDD het volgende:

[..]

hahahaha.. duurt even,
alles wel?
Zeker wel Alleen kutweer hier.
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
pi_72432845
Vanmorgen leuk met de eerste trein vanuit Emmen, heeft iemand besloten om t.h.v. Bargeres zichzelf voor de trein te leggen.

Van 06.40 tot 08.00 doelloos stilgestaan en gesprekken voeren met mede-gedupeerden... Dat was wel weer gezellig Wel anderhalf uur te laat op school..
Hoi.
pi_72432922
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 14:53 schreef pekel het volgende:
Vanmorgen leuk met de eerste trein vanuit Emmen, heeft iemand besloten om t.h.v. Bargeres zichzelf voor de trein te leggen.

Van 06.40 tot 08.00 doelloos stilgestaan en gesprekken voeren met mede-gedupeerden... Dat was wel weer gezellig Wel anderhalf uur te laat op school..
Vroeg opstaan om jezelf van kant te maken
pi_72433055
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 14:57 schreef MaxMark het volgende:

[..]

Vroeg opstaan om jezelf van kant te maken
Idd. Ga dan uitslapen en pak de trein rond het middaguur...

De zelfmoordenaars van tegenwoordig...
Hoi.
pi_72433549
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 15:01 schreef pekel het volgende:

[..]

Idd. Ga dan uitslapen en pak de trein rond het middaguur...

De zelfmoordenaars van tegenwoordig...
Denk eerder dat hij zich klemgezopen heeft en nog leefde in de dag van gister/vannacht
pi_72482563
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 14:53 schreef pekel het volgende:
Vanmorgen leuk met de eerste trein vanuit Emmen, heeft iemand besloten om t.h.v. Bargeres zichzelf voor de trein te leggen.
Het ergste was nog dat de machinist de vrouw kende die zichzelf ervoor had gegooid. Was de vrouw van een collega. Ze had haar man 's morgens nog ff naar station Nieuw-Amsterdam gebracht, auto naar huis en is ze lopend naar Bargeres gegaan. Is daar op het spoor gaan liggen. De machinist die haar dus dood reed, herkende haar nog zelfs. Lijkt me geen fijne ervaring

Edit:
En mijn bron zijn mijn ouders, die haar ook kenden (voordat mensen beginnen te zeuren)
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
pi_72483130
Wat een kansloze politievertoning gister, bij dat elementzfestival bij de grote rietplas. Mijn broer en ik telden echt 20 politieautos, een drugshond en echt 15 undercoveragenten ofzo. Wat een kansloze vertoning op een gezellig feestje. Wordt er een keer echt iets in emmen georganiseerd, komt er zon politiemacht bij kijken
pi_72483419
quote:
Dertien arrestaties bij dancefeest in Emmen



Emmen – Zaterdag heeft de politie bij een dancefeest aan de Rietplas in Emmen dertien mensen aangehouden voor drugsbezit. Eén hiervan, een 27-jarige man uit Emmen had 17 zakjes cocaïne bij zich.

De man is aangehouden op verdenking van handel in drugs en is overgebracht naar het bureau en ingesloten.

Een 21-jarige man uit Emmen is eveneens aangehouden voor handelen in harddrugs. Hij is ook overgebracht naar het bureau en ingesloten.
Bron: Newspower.
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
  zondag 6 september 2009 @ 13:05:59 #61
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_72483556
Wat een takkeherrie was dat zeg. Was blij dat het om 11 uur was afgelopen
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_72483650
quote:
Op zondag 6 september 2009 13:05 schreef Huppelmuts het volgende:
Wat een takkeherrie was dat zeg. Was blij dat het om 11 uur was afgelopen
Aansteller
pi_72483672
quote:
Op zondag 6 september 2009 13:00 schreef Albert86 het volgende:

[..]

Bron: Newspower.
Nou poe poe. Zon machtsvertoning en 1 grote jongen gepakt.
  zondag 6 september 2009 @ 13:18:53 #64
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_72483908
quote:
Op zondag 6 september 2009 13:08 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Aansteller
Omdat ik het takkeherrie vind?
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_72484090
quote:
Op zondag 6 september 2009 13:18 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Omdat ik het takkeherrie vind?
Jep
pi_72494998
quote:
Op zondag 6 september 2009 13:18 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Omdat ik het takkeherrie vind?
Is ook takkeherrie.
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
  zondag 6 september 2009 @ 20:40:30 #67
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_72497849
quote:
Op zondag 6 september 2009 19:34 schreef Albert86 het volgende:

[..]

Is ook takkeherrie.
Het was hier ook veel te goed te horen.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_72497985
Moet je daar niet gaan wonen
  zondag 6 september 2009 @ 22:05:01 #69
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_72501784
quote:
Op zondag 6 september 2009 20:44 schreef Rekkie het volgende:
Moet je daar niet gaan wonen
Damn zeg wat een achterlijk gedoe hier.
Ik heb alle recht van de wereld om die muziek (als je het al muziek mag noemen) takkeherrie te vinden.
Ik baalde dat ik het hoorde, ik was blij dat het afgelopen was. Meer zeg ik er niet van/over en dan krijg je zulke simpele reacties.

Maar ja wat verwacht ik dan ook
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_72506081
quote:
Op zondag 6 september 2009 22:05 schreef Huppelmuts het volgende:


Maar ja wat verwacht ik dan ook
Blote tieten?
pi_72510557
quote:
Op zondag 6 september 2009 22:05 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Damn zeg wat een achterlijk gedoe hier.
Ik heb alle recht van de wereld om die muziek (als je het al muziek mag noemen) takkeherrie te vinden.
Ik baalde dat ik het hoorde, ik was blij dat het afgelopen was. Meer zeg ik er niet van/over en dan krijg je zulke simpele reacties.

Maar ja wat verwacht ik dan ook
Dat is typisch de hokjesgedachte die men heeft in Emmen. Zodra je 'hun' muziek niet mooi vindt, ben je meteen niet meer gewenst of je krijgt een grote bek omdat je wat anders luistert.
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
pi_72510650
Nee hoor. Ik erger me alleen aan het geklaag. Is er wat te doen, wordt er iets georganiseerd, en dan klaagt men direct over het lawaai. Mijn ouders wonen er direct naast, hadden ook de hele dag lawaai, maar hen hoor ik niet klagen.
Mensen die klagen over lawaai zijn zielig.
  maandag 7 september 2009 @ 07:42:14 #73
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_72510659
quote:
Op maandag 7 september 2009 07:39 schreef kikoooooo het volgende:
Nee hoor. Ik erger me alleen aan het geklaag. Is er wat te doen, wordt er iets georganiseerd, en dan klaagt men direct over het lawaai. Mijn ouders wonen er direct naast, hadden ook de hele dag lawaai, maar hen hoor ik niet klagen.
Mensen die klagen over lawaai zijn zielig.
Jij stond zeker vlak naast de boxen te genieten van die fantastische muziek
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_72510729
quote:
Op maandag 7 september 2009 07:42 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Jij stond zeker vlak naast de boxen te genieten van die fantastische muziek
Nee hoor. Want het is ook niet mijn muziek. Ben er even langsgeweest met mijn broer, dat is alles.
  maandag 7 september 2009 @ 08:01:34 #75
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_72510770
quote:
Op maandag 7 september 2009 07:57 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Nee hoor. Want het is ook niet mijn muziek. Ben er even langsgeweest met mijn broer, dat is alles.
Ik wist niet eens dat er in Emmen mensen wonen die die "muziek" wel leuk vinden. Ik dacht dat Goths een heel andere muzieksmaak hadden.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')