Mag ik ook meepraten over vrouwenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:16 schreef justmattie het volgende:
[..]
Als we het nog maar wel over vrouwen mogen hebben he Paul
Kan toch?quote:
Volgens mij nietquote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet in deze SC maar je was toch al eerder in een ONZ SC geweest (dacht ik)
Too obvious kloonquote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:18 schreef Perenijs het volgende:
Hoi.
Graag zelfsquote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mag ik ook meepraten over vrouwen
Regel jij de hapjes zorg ik wel voor de drankquote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:18 schreef justmattie het volgende:
[..]
Volgens mij niet
OVER 25 UREN OEREND HARD
Mooiquote:
Maar het moet wel leuk blijven hequote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:20 schreef Perenijs het volgende:
[..]
Nou en
Klonen is geheel en al toegestaan hoor
Dank u. Hoelang heb je die tag eigenlijk al, paultjuhh? Ik heb hem nog niet eerder gezien.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:19 schreef Paul het volgende:
[..]
Hallo en welkom in de sc, veel plezier hier
Nog voorkeur? Toastjes, en die nieuwe lays chipsquote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Regel jij de hapjes zorg ik wel voor de drank
Wees ook een held en vertel even van wiequote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:20 schreef Perenijs het volgende:
[..]
Nou en
Klonen is geheel en al toegestaan hoor
Vertel jij je ervaringen met vrouwen maar eensquote:
Ik lust alleen naturel (super)chips.En uhm sellerie en eiersalade voor op de toastjes aubquote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:21 schreef justmattie het volgende:
[..]
Nog voorkeur? Toastjes, en die nieuwe lays chips?
[..]
Wees ook een held en vertel even van wie![]()
Ik had gewoon zin in een nieuwe account. Die oude beviel me niet meer zo. Hij was niet zo anoniem meer. Ik was met voor (nogal logisch, mijn username was mijn voornaam) en achternaam bekend op FOK!, evenals mijn adres. Dan maak ik een kloon.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar het moet wel leuk blijven he
WIE BEN JIJquote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:20 schreef Perenijs het volgende:
[..]
Dank u. Hoelang heb je die tag eigenlijk al, paultjuhh? Ik heb hem nog niet eerder gezien.
Het zijn kutwijven, allemaal!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:22 schreef justmattie het volgende:
[..]
Vertel jij je ervaringen met vrouwen maar eens
Don't think so. Alleen in goedemorgen ben ik wel eens.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet in deze SC maar je was toch al eerder in een ONZ SC geweest (dacht ik)
je bent gewoon een kloon van Paulquote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:22 schreef Perenijs het volgende:
[..]
Ik had gewoon zin in een nieuwe account. Die oude beviel me niet meer zo. Hij was niet zo anoniem meer. Ik was met voor (nogal logisch, mijn username was mijn voornaam) en achternaam bekend op FOK!, evenals mijn adres. Dan maak ik een kloon.
Komt omdat je nog geen ervaringen met mij hebt.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het zijn kutwijven, allemaal!
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik lust alleen naturel (super)chips.En uhm sellerie en eiersalade voor op de toastjes aub
Ben je pub ontgroeid?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Don't think so. Alleen in goedemorgen ben ik wel eens.![]()
Maar ik moet toch eens een andere SC dan PUB, want dat was echt een beginnersfout.
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
je bent gewoon een kloon van Paul
Kutjesquote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het zijn kutwijven, allemaal!
Hmmquote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Komt omdat je nog geen ervaringen met mij hebt.
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Komt omdat je nog geen ervaringen met mij hebt.
Godver ik wordt gek zo, alweer een kloon van paulquote:
Ik werd ook al nieuwsgierigquote:
En de gekte tast je spellingsvermogen als eerst aanquote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:26 schreef justmattie het volgende:
[..]
Godver ik wordt gek zo, alweer een kloon van paul
Ben je nu boos? Gefrustreerd? Suïcidaal?quote:
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:28 schreef Perenijs het volgende:
[..]
En de gekte tast je spellingsvermogen als eerst aan![]()
RIP
Ik ben een groot meisje geworden.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ben je pub ontgroeid?![]()
Dan heb ik je in GM gezien
iph?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben een groot meisje geworden.
Of nouja, eigenlijk.. valt dat ookwel mee.
Doen ze dat?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hmm
Zou jij op het ALLERLAATSTE moment afhaken?
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ben je nu boos? Gefrustreerd? Suïcidaal?
imgfailquote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:30 schreef Perenijs het volgende:
[..]
[ [url=
afbeelding]http://www.hard-c.com/images/uploads/2009/03/ikzegdoen.jpg]afbeelding[/url][/url] ]
Mensen die dit roepen proberen altijd iets te verbergenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:30 schreef Fiddlergurl het volgende:
Misschien TT veranderen: met de klonen van Paul?
Ik ben onschuldig, geen kloon!
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:31 schreef justmattie het volgende:
[..]
Mensen die dit roepen proberen altijd iets te verbergen
En dit natuurlijkquote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:32 schreef paultjuhhh het volgende:
Misschien TT veranderen: met de klonen van Paul?
Ik ben onschuldig, geen kloon!
Die kijkt foesbalquote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:32 schreef Perenijs het volgende:
Spijtig dat Jojoor er niet is vanavond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |